którzy udzielą pomocy.
Wystarczy zadzwonić pod wskazany numer lub skontaktować się mailowo.
Otrzymasz pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu.
Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa.
Otrzymasz energię w cenie niższej od ceny energii elektrycznej wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych A, B, C, R.
Chronisz firmę przed cyberatakami.
Wybrana oferta daje możliwość korzystania z pomocy specjalisty IT w nielimitowanym wymiarze przez okres obowiązywania umowy. Informatycy dostępni są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Za korzystanie z Usługi "Pomoc IT" pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa.
* Cena energii niższą od ceny energii wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych A, B, C, R nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). Taryfa dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych A, B, C, R dostępna jest na stronie enea.pl. W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, ze w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.
Jak wezwać pomoc IT? Zainstaluj darmową i bezpieczną aplikację (konieczne połączenie z Internetem) na swoim urządzeniu. Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub e-mail enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie pomoże rozwiązać Twój problem.
Partnerem Oferty, odpowiadającym za realizację Usługi "Pomoc IT", jest We'Support Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Patriotów 303, 04-767 Warszawa, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001017403, NIP 9522237303.
Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi klienci, jak i dotychczasowi klienci zakwalifikowani do grup taryfowych C1x lub G2x, którzy zawarli z Enea SA umowę o świadczenie usługi kompleksowej lub umowę sprzedaży energii elektrycznej.
Podpisz umowę
w ofercie ENERGIA+ Pomoc IT Firma
i odbierz kod dostępu na SMS lub e-mail.
Pobierz i z pomocą telefonicznej instrukcji
zainstaluj darmową aplikacjęna swoim urządzeniu
(konieczne połączenie z internetem)
Teraz możesz korzystać ze zdalnej pomocy.
Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21
(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)
lub e-mail: enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie pomoże rozwiązać Twój problem.
Wybierz pakiet nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą Ci lepiej kontrolować i zoptymalizować zużycie prądu w firmie. Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową.
Zobacz więcejNasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy – oddzwonimy!
Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.