Nowe możliwości

załatwienia formalności!

Wybierz temat, który Ciebie interesuje

Dotyczy Klientów indywidualnych będących konsumentami, których Obiekty przyłączone

są do sieci dystrybucyjnej niskiego napięcia Enea Operator Sp. z o.o., spełniających warunki kwalifikacji
do grupy taryfowej G

Obszar działania Enea Operator

Spółka Enea Operator działa na obszarze 58 174,13 km2, który obejmuje sześć województw:

  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • kujawsko - pomorskie
  • lubuskie
  • oraz niewielką część województwa dolnośląskiego
  • oraz pomorskiego

Aktualna mapka z danymi o obszarze działania operatora

Doprecyzuj wybrany temat:

Doprecyzuj wybrany temat:

Wypełnienie wniosku zajmie Ci około 20 minut.

Na podstawie niniejszego wniosku składasz oświadczenie o przyjęciu oferty Enea S.A. (Enea) – zgodnie z jej warunkami oraz wybranymi przez Ciebie we wniosku wariantami oferty, co skutkuje zawarciem z Eneą umowy o świadczenie usługi kompleksowej (Umowa).

 

Do wypełnienia wniosku potrzebujesz:

  • IMZU - Informacja o możliwości zawarcia umowy: dokument, potwierdzający, że Twoja instalacja elektryczna jest gotowa do podłączenia do sieci, który otrzymałeś od Enea Operator Sp. z o.o.

lub

 

Na Ofertę składają się dokumenty wskazane w sekcji: "Wybór oferty rynkowej lub Taryfy Sprzedawcy" w zakładce "Zapoznaj się pliki do pobrania", stanowiące integralną część Umowy. Zapoznaj się z ich treścią przed wypełnieniem wniosku. Dodatkowo, dokumenty dostępne są na stronie internetowej enea.pl

 

Enea S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, REGON 630139960, NIP 777-00-20-640, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS: 0000012483, kapitał zakładowy: 529 731 093 PLN, kapitał wpłacony: 529 731 093 PLN, www.enea.pl; Adres korespondencyjny: ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, adres e-mail: kontakt@enea.pl; Numer infolinii: 611 111 111.

 

 

Informacja dla konsumenta zamierzającego zawrzeć na odległość umowę o świadczenie usługi kompleksowej z Enea S.A.

Wypełnienie wniosku zajmie Ci około 20 minut.

Na podstawie niniejszego wniosku składasz oświadczenie o przyjęciu oferty Enea S.A. (Enea) – zgodnie z jej warunkami oraz wybranymi przez Ciebie we wniosku wariantami oferty, co skutkuje zawarciem z Eneą umowy o świadczenie usługi kompleksowej (Umowa).

 

Do wypełnienia wniosku potrzebujesz:

  • Protokół zdawczo/odbiorczy - wzór protokołu znajdziesz na (tutaj link) )

  • To ważne, żeby Protokół zdawczo-odbiorczy zwierał wszystkie dane wskazane we wzorze. Wyjaśnienie znajdziesz tutaj

Pamiętaj! Protokół zdawczo-odbiorczy musi zawierać podpisy obu stron, czyli ZDAJĄCEGO lokal/obiekt i PRZEJMUJĄCEGO lokal/obiekt.

 

Na Ofertę składają się dokumenty wskazane w sekcji: "Wybór oferty rynkowej lub Taryfy Sprzedawcy" w zakładce "Zapoznaj się pliki do pobrania", stanowiące integralną część Umowy. Zapoznaj się z ich treścią przed wypełnieniem wniosku. Dodatkowo, dokumenty dostępne są na stronie internetowej enea.pl

 

Enea S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, REGON 630139960, NIP 777-00-20-640, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto  i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS: 0000012483, kapitał zakładowy: 529 731 093 PLN, kapitał wpłacony: 529 731 093 PLN, www.enea.pl; Adres korespondencyjny: ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, adres e-mail: kontakt@enea.pl; Numer infolinii: 611 111 111.

 

 

Informacja dla konsumenta zamierzającego zawrzeć na odległość umowę o świadczenie usługi kompleksowej z Enea S.A.

Wypełnienie wniosku zajmie Ci około 20 minut.

Na podstawie niniejszego wniosku składasz oświadczenie o przyjęciu oferty Enea S.A. (Enea) – zgodnie z jej warunkami oraz wybranymi przez Ciebie we wniosku wariantami oferty, co skutkuje zawarciem z Eneą umowy o świadczenie usługi kompleksowej (Umowa).

 

Do wypełnienia wniosku potrzebujesz:

  • Akt zgonu lub zaświadczenie o zgonie z właściwego Urzędu/Instytucji

 

Na Ofertę składają się dokumenty wskazane w sekcji: "Wybór oferty rynkowej lub Taryfy Sprzedawcy" w zakładce "Zapoznaj się pliki do pobrania", stanowiące integralną część Umowy. Zapoznaj się z ich treścią przed wypełnieniem wniosku. Dodatkowo, dokumenty dostępne są na stronie internetowej enea.pl

 

Enea S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, REGON 630139960, NIP 777-00-20-640, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda  w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS: 0000012483, kapitał zakładowy: 529 731 093 PLN, kapitał wpłacony: 529 731 093 PLN, www.enea.pl; Adres korespondencyjny: ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, adres e-mail: kontakt@enea.pl; Numer infolinii: 611 111 111.

 

 

Informacja dla konsumenta zamierzającego zawrzeć na odległość umowę o świadczenie usługi kompleksowej z Enea S.A.

Wypełnienie wniosku zajmie Ci około 20 minut.

Na podstawie niniejszego wniosku składasz oświadczenie o przyjęciu oferty Enea S.A. (Enea) – zgodnie z jej warunkami oraz wybranymi przez Ciebie we wniosku wariantami oferty, co skutkuje zawarciem z Eneą umowy o świadczenie usługi kompleksowej (Umowa).

 

To ważne! Prosimy o dołączenie wymaganych załączników:

 

  • IMZU - Informacja o możliwości zawarcia umowy: dokument, potwierdzający, że Twoja instalacja elektryczna jest gotowa do podłączenia do sieci, który otrzymałeś od Enea Operator Sp. z o.o.

     lub

  • Potwierdzenie zakończenia budowy budynku mieszkalnego, np.: kopię potwierdzenia złożonego w Starostwie Powiatowym lub Urzędzie Miasta informującego o zakończeniu budowy.

 

Na Ofertę składają się dokumenty wskazane w sekcji: "Wybór oferty rynkowej lub Taryfy Sprzedawcy" w zakładce "Zapoznaj się pliki do pobrania", stanowiące integralną część Umowy. Zapoznaj się z ich treścią przed wypełnieniem wniosku. Dodatkowo, dokumenty dostępne są na stronie internetowej enea.pl

 

Enea S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, REGON 630139960, NIP 777-00-20-640, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS: 0000012483, kapitał zakładowy: 529 731 093 PLN, kapitał wpłacony: 529 731 093 PLN, www.enea.pl; Adres korespondencyjny: ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, adres e-mail: kontakt@enea.pl; Numer infolinii: 611 111 111.

 

 

Informacja dla konsumenta zamierzającego zawrzeć na odległość umowę o świadczenie usługi kompleksowej z Enea S.A.

Wypełnienie wniosku zajmie Ci około 20 minut.

Do wypełnienia wniosku potrzebujesz:

  • Protokół zdawczo/odbiorczy - wzór protokołu znajdziesz na (tutaj link) )

lub

  • Akt zgonu lub zaświadczenie o zgonie z właściwego Urzędu/Instytucji

 

Na Ofertę składają się dokumenty wskazane w sekcji: "Wybór oferty rynkowej lub Taryfy Sprzedawcy" w zakładce "Zapoznaj się pliki do pobrania", stanowiące integralną część Umowy. Zapoznaj się z ich treścią przed wypełnieniem wniosku. Dodatkowo, dokumenty dostępne są na stronie internetowej enea.pl

 

Enea S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, REGON 630139960, NIP 777-00-20-640, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS: 0000012483, kapitał zakładowy: 529 731 093 PLN, kapitał wpłacony: 529 731 093 PLN, www.enea.pl; Adres korespondencyjny: ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, adres e-mail: kontakt@enea.pl; Numer infolinii: 611 111 111.

 

 

Informacja dla konsumenta zamierzającego zawrzeć na odległość umowę o świadczenie usługi kompleksowej z Enea S.A.

* Podanie danych oznaczonych gwiazdką jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu eFormularza

Dane osobowe

Twoje dane wykorzystujemy wyłącznie w celu zawarcia i realizacji Umowy, a nad ich bezpieczeństwem czuwają nowoczesne zabezpieczenia informatyczne.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy.

Informacje o wykorzystywaniu danych osobowych przez Enea S.A. znajdziesz pod adresem https://www.enea.pl/pl/dane-osobowe

Dane adresowe

 

Adres zamieszkania

Adres zamieszkania to Twój aktualny adres zamieszkania. Jest to adres, na który będzie przesyłana wszelka korespondencja, o ile nie zostanie wskazany inny. Adres zamieszkania podany przez Ciebie, będzie  adresem obowiązywania dla wszystkich umów.

Adres korespondencyjny
Jest to adres, na który będzie przesyłana wszelka korespondencja.


Czy adres korespondencyjny jest taki sam jak zamieszkania?

Miejsce dostarczania energii-adres obiektu

Jest to miejsce, do którego dostarczana jest/będzie energia elektryczna

 

Ważne, by pola zawierały prawdziwe, poprawne dane
tj. kod pocztowy, miejscowość, nazwa ulicy, numer domu i numer lokalu.

Czy miejsce dostarczania energii jest takie samo jak adres zamieszkania?
 

Numer Punktu Poboru Energii (PPE) lub Numer licznika

Wskazanie numeru PPE lub Numeru licznika jest niezbędne do skutecznego zawarcia Umowy.

Nr PPE znajduje się na Fakturze za energię elektryczną lub dokumencie, który otrzymałeś od Enea Operator Sp. z o.o. o nazwie „Informacja o możliwości zawarcia umowy” lub protokole zdawczo-odbiorczym. Numer licznika także znajdziesz na fakturze za energię elektryczną

Obrazek ze wskazaniem numeru PPE

Wybór grupy taryfowej

 

* Wybierz odpowiednią dla Ciebie grupę taryfową. 

Jeśli przejmujesz lokal pamiętaj, że ze względów technicznych strefy czasowe przyporządkowane do danej Grupy taryfowej (np. G11, G12) muszą być takie same jak w poprzedniej umowie. Jeżeli do przejmowanego lokalu przypisana jest grupa taryfowa ze strefą czasową G11, musisz wybrać grupę taryfową ze strefą czasową G11. Dopiero po zawarciu umowy będziesz mógł zmienić Grupę taryfową, np. z G11 na G12.

Jeśli przejmujesz lokal pamiętaj, że ze względów technicznych strefy czasowe przyporządkowane do danej Grupy taryfowej (np. G11, G12) muszą być takie same jak w poprzedniej umowie. Jeżeli do przejmowanego lokalu przypisana jest grupa taryfowa ze strefą czasową G11, musisz wybrać grupę taryfową ze strefą czasową G11. Dopiero po zawarciu umowy będziesz mógł zmienić Grupę taryfową, np. z G11 na G12.

Zmieniasz Grupę taryfową z budowlanej C11 na Grupę taryfową domową G11 lub G12, pamiętaj, że ze względów technicznych strefy czasowe przyporządkowane do danej Grupy taryfowej muszą być takie same np.zmieniasz C11 to wybierz G11.

Wybór opowiedniej taryfy wpływa na wysokość opłat dystrybucyjnych: taryfa G11, taryfa G12, taryfa G12w

Wybór oferty rynkowej lub Taryfy Sprzedawcy

 

Enea S.A. oświadcza, że jako sprzedawca z urzędu na obszarze działania Enea Operator sp. z o.o., na podstawie art. 5a. Prawo energetyczne, jest obowiązana do zapewnienia świadczenia usługi kompleksowej i do zawarcia umowy kompleksowej, na zasadach równoprawnego traktowania, z odbiorcą w gospodarstwie domowym (tj. odbiorcą dokonującym zakupu energii elektrycznej wyłącznie w celu jej zużycia w gospodarstwie domowym), niekorzystającym z prawa wyboru sprzedawcy i przyłączonym do sieci Enea Operator sp. z o.o.

Jeżeli Klient oświadczy, że korzysta z prawa wyboru sprzedawcy, zdecyduje się na zakup energii od Enea S.A. i wybierze rozliczenia w oparciu o aktualną ofertę rynkową Sprzedawcy, wówczas do Umowy zastosowanie znajdzie Regulamin Oferty wraz z Cennikiem. Jeżeli Klient nie skorzysta z prawa wyboru sprzedawcy, wówczas do Umowy zastosowanie znajdzie Taryfa Sprzedawcy.

Informacja o wysokości cen energii elektrycznej, określonych w aktualnie obowiązującej Taryfie Sprzedawcy znajduje się w zakładce "Zapoznaj się - pliki do pobrania".

Termin rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej

 

Standardowy terminy rozpoczęcia realizacji Umowy wynosi do 45 dni. Dokładna data będzie wynikać z dnia 
udokumentowanej zabudowy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) układu pomiarowo-
rozliczeniowego i przyjęcia przez OSD Umowy do realizacji.

Warunki wybranej przez Ciebie oferty ENERGIA+ Pomoc IT wejdą w życie z pierwszym dniem kolejnego miesiąca kalendarzowego następującego po przyjęciu Umowy do realizacji przez OSD. Do tego czasu rozliczenia będą prowadzone w oparciu o obowiązującą Taryfę Sprzedawcy oraz Taryfę OSD.

 

Czas trwania Umowy

 

W związku z wyborem oferty ENERGIA+ Pomoc IT zawierasz Umowę na czas nieoznaczony, jednak przez okres obowiązywania Regulaminu Oferty (36 miesięcy) rozliczenie będzie następowało zgodnie z Cennikiem. Po upływie tego okresu, rozliczenie będzie następowało na podstawie Taryfy Sprzedawcy, chyba że zostanie wybrana kolejna oferta rynkowa.

 

e-faktura

 

Aby skorzystać z niższej opłaty handlowej, należy aktywować e-fakturę w serwisie obsługowym eBOK (ebok.enea.pl).

Termin rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej

 

Standardowy terminy rozpoczęcia realizacji Umowy wynosi do 45 dni. Dokładna data będzie wynikać z dnia 
udokumentowanej zabudowy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) układu pomiarowo-
rozliczeniowego i przyjęcia przez OSD Umowy do realizacji.

 

Warunki wybranej przez Ciebie Ofertę Energia + Fachowiec wejdą w życie z pierwszym dniem kolejnego miesiąca 
kalendarzowego następującego po przyjęciu Umowy do realizacji przez OSD. Do tego czasu rozliczenia będą 
prowadzone w oparciu o obowiązującą Taryfę Sprzedawcy oraz Taryfę OSD.

 

Czas trwania Umowy

 

W związku z wyborem Ofertę Energia + Fachowiec zawierasz Umowę na czas nieoznaczony, jednak przez okres 
obowiązywania Regulaminu Oferty (36 miesięcy) rozliczenie będzie następowało zgodnie z Cennikiem. Po upływie 
tego okresu, rozliczenie będzie następowało na podstawie Taryfy Sprzedawcy, chyba że zostanie wybrana kolejna 
oferta rynkowa.

 

e-faktura

 

Aby skorzystać z niższej opłaty handlowej, należy aktywować e-fakturę w serwisie obsługowym eBOK (ebok.enea.pl).

Termin rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej

 

Standardowy terminy rozpoczęcia realizacji Umowy wynosi do 45 dni. Dokładna data będzie wynikać z dnia 
udokumentowanej zabudowy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) układu pomiarowo-
rozliczeniowego i przyjęcia przez OSD Umowy do realizacji.

 

Rozliczenia wybranej przez Ciebie Taryfy Sprzedawcy będą prowadzone w oparciu o obowiązującą Taryfę 
Sprzedawcy oraz Taryfę OSD

 

 

Czas trwania Umowy

 

Wybierając Taryfę Sprzedawcy, zawierasz Umowę na czas nieokreślony i będziesz rozliczany zgodnie z ceną 
energii elektrycznej  wynikającą z aktualnie obowiązującej na dzień poboru energii Taryfy dla energii elektrycznej
dla odbiorców z grup taryfowych G - zatwierdzanej przez Prezesa Urzędu  Regulacji Energetyki.

 

 

e-faktura

 

Zachęcamy do skorzystania z e-faktury. Jeżeli jesteś zainteresowany – aktywuj e-fakturę w eBOK. Jeśli nie masz konta w eBOK –  zachęcamy do jego założenia.

Termin rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej

 

Standardowy terminy rozpoczęcia realizacji Umowy wynosi do 35 dni. 

 

Warunki wybranej przez Ciebie oferty ENERGIA+ Pomoc IT wejdą w życie z pierwszym dniem kolejnego miesiąca kalendarzowego następującego po przyjęciu Umowy do realizacji przez OSD. Do tego czasu rozliczenia będą prowadzone w oparciu o obowiązującą Taryfę Sprzedawcy oraz Taryfę OSD.

 

Czas trwania Umowy

 

W związku z wyborem oferty ENERGIA+ Pomoc IT zawierasz Umowę na czas nieoznaczony, jednak przez okres obowiązywania Regulaminu Oferty (36 miesięcy) rozliczenie będzie następowało zgodnie z Cennikiem. Po upływie tego okresu, rozliczenie będzie następowało na podstawie Taryfy Sprzedawcy, chyba że zostanie wybrana kolejna oferta rynkowa.

 

e-faktura

 

Aby skorzystać z niższej opłaty handlowej, należy aktywować e-fakturę w serwisie obsługowym eBOK (ebok.enea.pl).

Termin rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej

 

Standardowy terminy rozpoczęcia realizacji Umowy wynosi do 35 dni.

 

Warunki wybranej przez Ciebie Ofertę Energia + Fachowiec wejdą w życie z pierwszym dniem kolejnego miesiąca 
kalendarzowego następującego po przyjęciu Umowy do realizacji przez OSD. Do tego czasu rozliczenia będą 
prowadzone w oparciu o obowiązującą Taryfę Sprzedawcy oraz Taryfę OSD.

 

Czas trwania Umowy

 

W związku z wyborem Ofertę Energia + Fachowiec zawierasz Umowę na czas nieoznaczony, jednak przez okres 
obowiązywania Regulaminu Oferty (36 miesięcy) rozliczenie będzie następowało zgodnie z Cennikiem. Po upływie 
tego okresu, rozliczenie będzie następowało na podstawie Taryfy Sprzedawcy, chyba że zostanie wybrana kolejna 
oferta rynkowa.

 

e-faktura

 

Aby skorzystać z niższej opłaty handlowej, należy aktywować e-fakturę w serwisie obsługowym eBOK (ebok.enea.pl).

Termin rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej

 

Standardowy terminy rozpoczęcia realizacji Umowy wynosi do 35 dni.

 

Rozliczenia wybranej przez Ciebie Taryfy Sprzedawcy będą prowadzone w oparciu o obowiązującą Taryfę 
Sprzedawcy oraz Taryfę OSD

 

 

Czas trwania Umowy

 

Wybierając Taryfę Sprzedawcy, zawierasz Umowę na czas nieokreślony i będziesz rozliczany zgodnie z ceną 
energii elektrycznej  wynikającą z aktualnie obowiązującej na dzień poboru energii Taryfy dla energii elektrycznej
dla odbiorców z grup taryfowych G - zatwierdzanej przez Prezesa Urzędu  Regulacji Energetyki.

 

 

e-faktura

 

Zachęcamy do skorzystania z e-faktury. Jeżeli jesteś zainteresowany – aktywuj e-fakturę w eBOK. Jeśli nie masz konta w eBOK –  zachęcamy do jego założenia.

Termin rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej

 

Standardowy terminy rozpoczęcia realizacji Umowy wynosi do 35 dni. 

 

Warunki wybranej przez Ciebie oferty ENERGIA+ Pomoc IT wejdą w życie z pierwszym dniem kolejnego miesiąca kalendarzowego następującego po przyjęciu Umowy do realizacji przez OSD. Do tego czasu rozliczenia będą prowadzone w oparciu o obowiązującą Taryfę Sprzedawcy oraz Taryfę OSD.

 

Czas trwania Umowy

 

W związku z wyborem oferty ENERGIA+ Pomoc IT zawierasz Umowę na czas nieoznaczony, jednak przez okres obowiązywania Regulaminu Oferty (36 miesięcy) rozliczenie będzie następowało zgodnie z Cennikiem. Po upływie tego okresu, rozliczenie będzie następowało na podstawie Taryfy Sprzedawcy, chyba że zostanie wybrana kolejna oferta rynkowa.

 

e-faktura

 

Aby skorzystać z niższej opłaty handlowej, należy aktywować e-fakturę w serwisie obsługowym eBOK (ebok.enea.pl).

Termin rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej

 

Standardowy terminy rozpoczęcia realizacji Umowy wynosi do 35 dni.

 

Warunki wybranej przez Ciebie Ofertę Energia + Fachowiec wejdą w życie z pierwszym dniem kolejnego miesiąca 
kalendarzowego następującego po przyjęciu Umowy do realizacji przez OSD. Do tego czasu rozliczenia będą 
prowadzone w oparciu o obowiązującą Taryfę Sprzedawcy oraz Taryfę OSD.

 

Czas trwania Umowy

 

W związku z wyborem Ofertę Energia + Fachowiec zawierasz Umowę na czas nieoznaczony, jednak przez okres 
obowiązywania Regulaminu Oferty (36 miesięcy) rozliczenie będzie następowało zgodnie z Cennikiem. Po upływie 
tego okresu, rozliczenie będzie następowało na podstawie Taryfy Sprzedawcy, chyba że zostanie wybrana kolejna 
oferta rynkowa.

 

e-faktura

 

Aby skorzystać z niższej opłaty handlowej, należy aktywować e-fakturę w serwisie obsługowym eBOK (ebok.enea.pl).

Termin rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej

 

Standardowy terminy rozpoczęcia realizacji Umowy wynosi do 35 dni.

 

Rozliczenia wybranej przez Ciebie Taryfy Sprzedawcy będą prowadzone w oparciu o obowiązującą Taryfę 
Sprzedawcy oraz Taryfę OSD

 

 

Czas trwania Umowy

 

Wybierając Taryfę Sprzedawcy, zawierasz Umowę na czas nieokreślony i będziesz rozliczany zgodnie z ceną 
energii elektrycznej  wynikającą z aktualnie obowiązującej na dzień poboru energii Taryfy dla energii elektrycznej
dla odbiorców z grup taryfowych G - zatwierdzanej przez Prezesa Urzędu  Regulacji Energetyki.

 

 

e-faktura

 

Zachęcamy do skorzystania z e-faktury. Jeżeli jesteś zainteresowany – aktywuj e-fakturę w eBOK. Jeśli nie masz konta w eBOK –  zachęcamy do jego założenia.

Dane techniczne i rozliczeniowe

 

Okres rozliczeniowy

* Zaznacz, jaki okres rozliczeniowy wybierasz:

 

* W przypadku wyboru okresu rozliczeniowego 6 miesięcznego z prognozą lub 12 miesięcznego z prognozą, Enea S.A. może w tym okresie pobierać opłaty w wysokości określonej na podstawie prognozowanego zużycia energii elektrycznej – zgodnie z postanowieniami Ogólnych Warunków Umowy.

Wybór opowiedniej taryfy wpływa na wysokość opłat dystrybucyjnych: taryfa G11, taryfa G12, taryfa G12w

Planowany roczny zakup energii elektrycznej dla wybranej przez Ciebie grupy taryfowej
 

Nie jesteś pewien co wpisać? Średnie zużycie energii elektrycznej w gospodarstwie domowym, zgodnie z danymi prezentowanymi przez Urząd Regulacji Energetyki w 2021r, wyniosło 2 188,7 kWh.

* Moc umowna

Jest to maksymalna ilość energii jaką możesz w danej chwili pobrać do użytku.
Jeśli nie jesteś pewien jaką moc umowną wpisać, zaznacz wariant:

maksymalna moc umowna dostępna dla wartości prądu znamionowego posiadanego zabezpieczenia przedlicznikowego, zgodnie z tabelą obok.

 

*  W przypadku wyboru tego wariantu prosimy wpisać wartość mocy umownej. Jej wartość powinna odpowiadać wartości z przedziału dostępnego dla posiadanego zabezpieczenia przedlicznikowego, zgodnie z tabelą powyżej. Moc umowna musi mieć wartość całkowitą.

 

Wybór sprzedawcy rezerwowego

 

Przed wyborem sprzedawcy rezerwowego zapoznaj się z "Pouczeniem o konsekwencjach wyboru przez klienta sprzedawcy rezerwowego".

 

W przypadku, gdy nie wybierzesz sprzedawcy rezerwowego, to w sytuacji zaprzestania wykonywania zawieranej umowy kompleksowej przez Enea S.A. i zaistnienia przesłanej do zawarcia w imieniu Klienta przez OSD umowy kompleksowej na podstawie art. 5a ustawy Prawo energetyczne - umowa kompleksowa realizowana będzie przez Enea S.A. jako sprzedawcę z urzędu.

Przeznaczenie energii elektrycznej

 

*Wskaż na jakie cele przeznaczana będzie energia elektryczna na podstawie Umowy:

Załączniki

To ważne! Prosimy o dołączenie wymaganych załączników

IMZU lub PS-DO

To ważne! Prosimy dołącz wymagane załączniki zawierające poprawne i niezbędne dane. Przypominamy, że protokół zdawczo-odbiorczy musi zawierać podpisy obu stron, czyli ZDAJĄCEGO lokal/obiekt i PRZEJMUJĄCEGO lokal/obiekt. Wyjaśnienie znajdziesz tutaj.

Protokół zdawczo/odbiorczy

To ważne! Prosimy o dołączenie wymaganych załączników

Akt zgonu lub zaświadczenie o zgonie z właściwego Urzędu/Instytucji

To ważne! Prosimy o dołączenie wymaganych załączników

Potwierdzenie zakończenie budowy budynku mieszkalnego

To ważne! Prosimy o dołączenie wymaganych załączników

Protokół zdawczo/odbiorczy lub akt zgonu/zaświadczenie o zgonie z właściwego Urzędu/Instytucji

Pamiętaj, że zawierasz umowę na warunkach określonych powyżej. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail wyślemy potwierdzenie zawarcia umowy.
W przypadku, gdy po weryfikacji okaże się, że są błędne dane lub braki, które wpływają na dalszą realizację umowy, Enea skontaktuje się z Tobą w celu wyjaśnienia wątpliwości.

Zawierasz umowę na odległość, dlatego możesz odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Zasady w tym zakresie określone są w §17 OWU.

 

Podsumowanie

 

Sprawdź poprawność danych

 

Jeśli dane są prawidłowe przejdź dalej, na podany numer telefonu otrzymasz SMS z kodem weryfikacyjnym.

Weryfikacja SMS i zawarcie umowy

W polu poniżej wpisz kod z SMS i przejdź dalej. Jeśli wpisany kod będzie prawidłowy pojawi się możliwość zawarcia umowy.

Sprawdź poprawność kodu lub

Sprawdź poprawność kodu lub