Komunikaty i ogłoszenia spółki

Komunikaty i ogłoszenia

Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości zlokalizowanej w Wałkowiskach w drodze aukcji elektornicznej 

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI W TRYBIE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ – LOKAL MIESZKALNY W POZNANIU UL. STRUSIA 1/10

Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości w trybie aukcji elektronicznej - lokal mieszkalny w Bydgoszczy ul. Czerkaska 23/23

Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości oznaczonej nr 122/18 zlokalizowanej w Wałkowiskach, gmina Osie, powiat świecki, województwo kujawsko-pomorskie.

Ogłoszenie Rady Nadzorczej Enea Elektrownia Połaniec S.A.

Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości zlokalizowanych w Poznaniu, ul. Ks. Zdzisław Bernata (działki 14/10, 14/11) w drodze aukcji elektronicznej

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI 

ZLOKALIZOWANEJ W POZNANIU PRZY UL. KS. ZDZISŁAWA BERNATA W DRODZE 

AUKCJI  ELEKTRONICZEJ

ENEA S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000012483, NIP: 7770020640, REGON: 630139960, kapitał zakładowy: 529.731.093 zł, kapitał wpłacony: 529.731.093 zł (dalej Sprzedający)

ogłasza sprzedaż 

w drodze aukcji elektronicznej prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej położonej w Poznaniu, w obrębie Śródka przy ul. Ks. Zdzisława Bernata,  stanowiącej działki o numerach ewidencyjnych: 14/10 i 14/11, województwo wielkopolskie za cenę wywoławczą w wysokości 6 110 000,00zł netto (sześć milionów sto dziesięć tysięcy złotych netto).

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI ZLOKALIZOWANYCH W NIECHORZU W DRODZE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI  ZLOKALIZOWANYCH  W  NIECHORZU                      W  DRODZE  AUKCJI  ELEKTRONICZNEJ

ENEA S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000012483, NIP: 7770020640, REGON: 630139960, kapitał zakładowy: 529 731 093 PLN, kapitał wpłacony: 529 731 093 PLN (dalej: Sprzedający)

ogłasza sprzedaż

w drodze aukcji elektronicznej prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oraz prawa własności budynku wzniesionego na tej nieruchomości oznaczonej geodezyjnie w jednostce ewidencyjnej Rewal, w obrębie Niechorze, nr dz. 571/1 o pow. 0,1185 ha objęta w rejestrze KW nr SZ1G/00023561/8 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gryfiach, V Wydział Ksiąg Wieczystych.

Cena wywoławcza: 1 295 000,00 zł

 

Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości zlokalizowanych we Włocławku - obręb Kawka (działka 24/2, 4/13, 4/25) w drodze aukcji elektronicznej

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI 

ZLOKALIZOWANYCH WE WŁOCŁAWKU W OBRĘBIE KAWKA W DRODZE 

AUKCJI  ELEKTRONICZEJ

ENEA S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000012483, NIP: 7770020640, REGON: 630139960, kapitał zakładowy: 529.731.093 zł, kapitał wpłacony: 529.731.093 zł (dalej Sprzedający)

ogłasza sprzedaż 

w drodze aukcji elektronicznej prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej, stanowiącej działki o numerach ewidencyjnych: 24/2, 4/13, 4/25 położonych w jednostce ewidencyjnej 046401_1 Miasto Włocławek, obręb Kawka, województwo kujawsko - pomorskie za cenę wywoławczą w wysokości 15 500 000,00zł netto.

 

Nieruchomość stanowiąca działki o numerach ewidencyjnych: 24/2, 4/13, 4/25 położona jest w jednostce ewidencyjnej 046401_1 Miasto Włocławek, obręb Kawka, województwo kujawsko - pomorskie i posiada  łączną powierzchnię 10.9948 ha. Sąd Rejonowy we Włocławku VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi dla niej księgę wieczystą KW WL1W/00082016/8.

 

Opis nieruchomości:

 

Nieruchomość posiada kształt regularny i daje możliwość racjonalnego zagospodarowania. Nieruchomość nie jest opłotowana, znajdują się na niej częściowo zadrzewienia i zakrzewienia. Działki wchodzące w skład nieruchomości posiadają bezpośredni dostęp do 4 dróg publicznych z każdej strony tj.: ul. Wiklinowa, ul. Koszykowa, ul. Kawka, ul. Zbożowa. W części północnej i południowej nieruchomość graniczy z dwiema rozdzielniami transformatorowymi (odrębne działki ewidencyjne) oraz posiada dostęp od ulicy do pełnego uzbrojenia: prąd, woda, gaz, kanalizacja, telekomunikacja.

Nieruchomość objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z którym przeznaczona jest pod zabudowę produkcyjną i oznaczona jest symbolem 5 P. 

 

 

Warunki uczestnictwa:

 

  1. Warunkiem udziału w aukcji jest przesłanie drogą elektroniczną na adres:

agata.lukaszuk@enea.pl  i  kinga.tarlowska-witek@enea.pl

zgłoszenia o zamiarze uczestniczenia w aukcji z podaniem:

  • imienia i nazwiska lub nazwy podmiotu,
  • numeru kontaktowego,
  • adresu email.
  1. wypełnionego wzoru oświadczenia o nieistnieniu przesłanek wyłączających uczestnictwo
    w postepowaniu, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia;
  2. wniesienie wadium w wymaganej kwocie:
  • wadium w wysokości 1 550 000,00 winno być  wniesione do dnia 30.06.2025 r. pod rygorem nie dopuszczenia do aukcji w kwocie podanej wg załączonej powyżej tabeli
  • wadium można wnosić wyłącznie w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy ENEA S.A. nr 30 1020 1026 0000 1702 0238 9740 wraz z dopiskiem „Wadium: Aukcja Włocławek, obręb Kawka, działki 4/13, 4/25 i 24/2”. Dniem wniesienia wadium jest data uznania rachunku bankowego ENEA S.A. kwotą wadium,
  • potwierdzenie wpłacenia wadium należy przesłać do dnia 30.06.2025 r. do godziny 12.00  na adres: agata.lukaszuk@enea.plkinga.tarlowska-witek@enea.pl;
  1. Wadium przepada na rzecz Sprzedającego jeżeli żaden z uczestników nie zaoferuje ceny nabycia przedmiotu sprzedaży, która będzie wyższa niż cena wywoławcza.
  2. Wadium złożone przez uczestników, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone bezpośrednio po dokonaniu wyboru oferty lub po unieważnieniu aukcji. Zwrot wadium nastąpi bez oprocentowania na wskazany przez uczestników rachunek bankowy w terminie 7 dni roboczych po zakończeniu aukcji.
  3. Wadium złożone przez Nabywcę zostanie zarachowane na poczet ceny nabycia.
  4. Wadium przepada na rzecz Sprzedającego gdy uczestnik, który wpłacił wadium i nie przystąpił do aukcji.
  5. Wadium przepada na rzecz Sprzedającego gdy uczestnik, którego oferta została przyjęta, uchyli się od zawarcia umowy.
  6. Zaistnienie podstawy zwrotu uczestnikom lub przepadku na rzecz Sprzedającego wniesionego wadium ustala się na podstawie protokołu.

 

Termin i tryb aukcji

 

  1. Operatorem aukcji elektronicznej jest Logintrade S.A.
  2. Aukcja odbędzie się na platformie Logintrade.NET.
  3. Uczestnicy zostaną powiadomieni o terminie aukcji przez Operatora z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem drogą elektroniczną na wskazany adres email.
  4. Postępowanie odbędzie się w formie aukcji elektronicznej. Wysokość minimalnego postąpienia:  5.000,00  zł (słownie: pięć tysięcy złotych złotych).
  5. Wygrywa uczestnik, który zaproponuje najwyższą cenę nabycia przedmiotu sprzedaży, która będzie wyższa niż cena wywoławcza powiększona o należny podatek VAT.

 

Pouczenie o skutkach uchylania się od zawarcia umowy.

 

  1. Nie stawienie się wybranego oferenta w terminie i miejscu wskazanym przez Sprzedającego do podpisania umowy sprzedaży będzie uznane za odstąpienie od zawarcia umowy i będzie skutkowało utratą wadium wpłaconego przez wybranego oferenta.
  2. W sytuacji, o której mowa w pkt. 1, Sprzedający przedstawi ofertę zawarcia umowy sprzedaży oferentowi, który złożył ofertę sklasyfikowaną na drugim miejscu lub unieważni postępowanie przetargowe.

Udzielanie informacji.

 

  1. Organizator Przetargu udziela informacji dotyczących postępowania przetargowego i przedmiotu przetargu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. w siedzibie w Poznaniu (60-198 Poznań, przy ul. Pastelowej 8); telefon:  (61) 884 86 06, (61) 884 89 39.
  2. Pytania należy kierować drogą elektroniczną na adres: agata.lukaszuk@enea.pl
    i kinga.tarlowska-witek@enea.pl;
  3. W związku z faktem, iż sprzedawana nieruchomość znajduje się w terenie otwartym i jest nieogrodzona można ją oglądać bez umawiania terminu ze sprzedającym w miejscowości Włocławek w rejonie ulic Wiklinowej, Zbożowej.  Dokładnych informacji  dotyczących lokalizacji można uzyskać u Pani Agaty Łukaszuk (nr tel. 61 884 86 06;  727 5649 22) lub Pani Kingi Tarłowskiej - Witek (nr tel. 61 884 86 06; 61 884 89 39).

 

Koszty sporządzenia aktu notarialnego.

 

Wszelkie koszty sporządzenia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego ponosi Nabywca.

 

Unieważnienie aukcji.

 

Sprzedający zastrzega sobie prawo unieważnienia aukcji na każdym jej etapie, w tym również unieważnienia bez podania przyczyny.

 

Załącznik nr 1  do Ogłoszenia sprzedaży nieruchomości w drodze aukcji elektronicznej.

 

 

OŚWIADCZENIE OFERENTA O NIEISTNIENIU PRZESŁANEK WYŁĄCZAJĄCYCH UCZESTNICTWO W AUKCJI

 

Ja niżej podpisany/a oświadczam, nie jestem:

 

  1. Członkiem Zarządu oraz Rady Nadzorczej ENEA S.A.,
  2. podmiotem gospodarczym prowadzącym postępowanie oraz Członkiem Zarządu i Rady Nadzorczej podmiotu prowadzącego postępowanie,
  3. osobą, której powierzono wykonanie czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania,
  4. małżonkiem/ą, dzieckiem, rodzicem i rodzeństwem osób, o których mowa w pkt a)-c),
  5. osobą, która pozostaje z prowadzącym postępowanie w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności prowadzącego postępowanie.

 

 

 

 

 

………………………………………………………………..

                                           Data i podpis

 

Ogłoszenie Rady Nadzorczej ENEA Trading sp. z o.o. z siedzibą w Świerżach Górnych o postępowaniu kwalifikacyjnym na stanowisko Członeka Zarządu ds. Paliw

Ogłoszenie Komisji Kwalifikacyjnej powołanej przez Zgromadzenie Wspólników ENEA Power&Gas Trading sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie

Komisja Kwalifikacyjna powołana przez Zgromadzenie Wspólników ENEA Power&Gas Trading sp. z o.o. (Uchwała nr 2 z dnia 19.02.2025 r.) ogłasza postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko:

Członek Zarządu ds. Handlowych

Rada Nadzorcza ENEA Logistyka sp. z o.o. wszczyna postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko: Członka Zarządu ds. Operacyjnych Spółki ENEA Logistyka sp. z o.o.

Ogłoszenie kwalifikacyjne na stanowisko Prezesa Zarządu Spółek ENEBIOGAZ 1 sp. z o.o oraz ENEBIOGAZ 2 sp. z o.o.

Ogłoszenie kwalifikacyjne na stanowisko Prezesa Zarządu Spółek ENEBIOGAZ 1 sp. z o.o oraz ENEBIOGAZ 2 sp. z o.o.

Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości zlokalizowanych w Koronowie w drodze aukcji elektronicznej

Uchwały w sprawie ustalania zasad kształtowania wynagrodzeń członków Zarządu i Rady Nadzorczej spółek zależnych

Uchwały w sprawie ustalania zasad kształtowania wynagrodzeń członków Zarządu i Rady Nadzorczej spółek zależnych

Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości w drodze aukcji elektronicznej położonego przy ul. Piastowskiej 59A w Świnoujściu

ENEA S.A. wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000012483, NIP: 7770020640, REGON: 630139960, kapitał zakładowy: 529 731 093 zł, kapitał wpłacony: 529 731 093 zł (dalej Sprzedający)

Ogłasza sprzedaż

w drodze aukcji elektronicznej lokalu użytkowego o pow. 58,70 m², położonego przy ul. Piastowskiej 59A w Świnoujściu wraz z udziałem we wspólnej części budynku i w gruncie za cenę wywoławczą 520 000,00 zł (słownie: pięćset dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) VAT zw.

Lokal zlokalizowany jest na działce ewidencyjnej nr 149/1 w obrębie 0006, Świnoujście, dla której Sąd Rejonowy w Świnoujściu V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą gruntową KW nr SZ1W/00005239/4.

Opis lokalu:

Lokal użytkowy usytuowany jest na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego w centrum Świnoujścia, przy ul. Piastowskiej 59, w odległości około 2,5 km od pasa nadmorskiego. Lokal posiada powierzchnię użytkową 58,70 m² i składa się z sali sprzedaży, pomieszczenia magazynowego, zaplecza socjalnego, łazienki z wc oraz korytarza wewnętrznego. Stan techniczny lokalu należy uznać jako dobry, a sam lokal posiada bardzo funkcjonalny układ pomieszczeń. Wejście do lokalu znajduje się bezpośrednio z poziomu chodnika ulicy Piastowskiej. Lokal dobrze wyeksponowany, a jego ścianę frontową stanowią duże witryny okienne.

Warunki uczestnictwa:

  1. Warunkiem udziału w aukcji jest przesłanie drogą elektroniczną na adres: agata.lukaszuk@enea.pl i slawomir.brzezinski@enea.pl; zgłoszenia o zamiarze uczestniczenia w aukcji z podaniem:
    • imienia i nazwiska lub nazwy podmiotu,
    • numeru kontaktowego,
    • adresu email.
    1. wypełnionego wzoru oświadczenia o nieistnieniu przesłanek wyłączjących uczestnictwo w postepowaniu stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia;
    2. wniesienie wadium w wymaganej kwocie:
      • wadium, musi zostać wniesione  do dnia 19.07.2024 r. do godziny 15:00 pod rygorem nie dopuszczenia
        do aukcji w kwocie 52 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące złotych złotych),
      • wadium można wnosić wyłącznie w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy ENEA S.A. nr 30 1020 1026 0000 1702 0238 9740 wraz z dopiskiem „Wadium: Aukcja – Świnoujście lokal użytkowy, ul. Piastowska 59A”. Dniem wniesienia wadium jest data uznania rachunku bankowego ENEA S.A. kwotą wadium,
      • potwierdzenie wpłacenia wadium należy przesłać do dnia 19.07.2024 r. do godziny 15:00 na adres: agata.lukaszuk@enea.pl i slawomir.brzezinski@enea.pl;
  2. Wadium przepada na rzecz Sprzedającego, jeżeli żaden z uczestników nie zaoferuje ceny nabycia przedmiotu sprzedaży, która będzie wyższa niż cena wywoławcza.
  3. Wadium złożone przez uczestników, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone bezpośrednio po dokonaniu wyboru oferty lub po unieważnieniu aukcji. Zwrot wadium nastąpi bez oprocentowania na wskazany przez uczestników rachunek bankowy w terminie 7 dni roboczych po zakończeniu aukcji.
  4. Wadium złożone przez Nabywcę zostanie zarachowane na poczet ceny nabycia.
  5. Wadium przepada na rzecz Sprzedającego gdy uczestnik, który wpłacił wadium nie przystąpił do aukcji.
  6. Wadium przepada na rzecz Sprzedającego gdy uczestnik, którego oferta została przyjęta, uchyli się od zawarcia umowy.
  7. Zaistnienie podstawy zwrotu uczestnikom lub przepadku na rzecz Sprzedającego wniesionego wadium ustala się na podstawie protokołu.

Termin i tryb aukcji

  1. Operatorem aukcji elektronicznej jest Logintrade S.A.
  2. Aukcja odbędzie się na platformie Logintrade.NET.
  3. Uczestnicy zostaną powiadomieni o terminie aukcji przez Organizatora w ciągu 7 dni od daty wpłaty wadium drogą elektroniczną na wskazany adres email.
  4. Postępowanie odbędzie się w formie aukcji zwyżkowej. Wysokość postąpienia: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
  5. Aukcję wygrywa uczestnik, który zaproponuje najwyższą cenę nabycia przedmiotu sprzedaży, która będzie wyższa niż cena wywoławcza.

Pouczenie o skutkach uchylania się od zawarcia umowy.

  1. Nie stawienie się wybranego oferenta w terminie i miejscu wskazanym przez Sprzedającego do podpisania umowy sprzedaży będzie uznane za odstąpienie od zawarcia umowy i będzie skutkowało utratą wadium wpłaconego przez wybranego oferenta.
  2. W sytuacji, o której mowa w pkt. 1, Sprzedający przedstawi ofertę zawarcia umowy sprzedaży oferentowi, który złożył ofertę sklasyfikowaną na drugim miejscu lub unieważni postępowanie przetargowe.

Udzielanie informacji.

  1. Organizator Przetargu udziela informacji dotyczących postępowania przetargowego i przedmiotu przetargu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 w siedzibie w Poznaniu (60-198 Poznań, przy ul. Pastelowej 8 lub telefonicznie: (61) 884 86 06, (61) 884 64 63,
  2. Pytania należy kierować drogą elektroniczną na adres: agata.lukaszuk@enea.pl, slawomir.brzezinski@enea.pl Przedmiot sprzedaży będzie można oglądać w miejscowości Świnoujście przy ul. Piastowskiej 59A w dniach 12.07.2024 r., po uprzednim ustaleniu godziny wizji lokalnej z Panią Agatą Łukaszuk (nr tel. 61 884 86 06).

Koszty sporządzenia aktu notarialnego.

Wszelkie koszty sporządzenia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego ponosi nabywca.

Unieważnienie aukcji.

Sprzedający zastrzega sobie prawo unieważnienia aukcji na każdym jej etapie, w tym również unieważnienia bez podania przyczyny.

Uzasadnienia dotyczące wynagrodzenia członków Zarządu spółek zależnych

Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości w drodze aukcji elektronicznej

Ogłoszenie Rady Nadzorczej ENEA S.A. ws. wszczęcia postępowania kwalifikacyjnego na stanowiska Członków Zarządu ENEA S.A. - 05.02.2024 r.

Ogłoszenie Rady Nadzorczej ENEA S.A. ws. wszczęcia postępowania kwalifikacyjnego na stanowiska Członków Zarządu ENEA S.A. - 05.02.2024 r.

Uchwały w sprawie ustalania zasad kształtowania wynagrodzeń członków Zarządu i Rady Nadzorczej spółek zależnych

Rejestr zmian dokumentu

Autor dokumentu: system

Rejestr zmian dokumentu

12-08-2025Publikacja dokumentu
06-08-2025Publikacja dokumentu
06-08-2025Publikacja dokumentu
29-07-2025Publikacja dokumentu
25-07-2025Publikacja dokumentu
25-07-2025Publikacja dokumentu
18-07-2025Publikacja dokumentu
18-07-2025Publikacja dokumentu
14-07-2025Publikacja dokumentu
14-07-2025Publikacja dokumentu
08-07-2025Publikacja dokumentu
08-07-2025Publikacja dokumentu
07-07-2025Publikacja dokumentu
07-07-2025Publikacja dokumentu
07-07-2025Publikacja dokumentu
02-07-2025Publikacja dokumentu
02-07-2025Publikacja dokumentu
02-07-2025Publikacja dokumentu
02-07-2025Publikacja dokumentu
26-05-2025Publikacja dokumentu
26-05-2025Publikacja dokumentu
23-05-2025Publikacja dokumentu
23-05-2025Publikacja dokumentu
23-05-2025Publikacja dokumentu
22-05-2025Publikacja dokumentu
22-05-2025Publikacja dokumentu
22-05-2025Publikacja dokumentu
21-05-2025Publikacja dokumentu
21-05-2025Publikacja dokumentu
15-05-2025Publikacja dokumentu
15-05-2025Publikacja dokumentu
15-05-2025Publikacja dokumentu
13-05-2025Publikacja dokumentu
13-05-2025Publikacja dokumentu
08-04-2025Publikacja dokumentu
08-04-2025Publikacja dokumentu
03-04-2025Publikacja dokumentu
03-04-2025Publikacja dokumentu
03-04-2025Publikacja dokumentu
03-04-2025Publikacja dokumentu
31-03-2025Publikacja dokumentu
31-03-2025Publikacja dokumentu
31-03-2025Publikacja dokumentu
25-03-2025Publikacja dokumentu
14-03-2025Publikacja dokumentu
11-03-2025Publikacja dokumentu
10-03-2025Publikacja dokumentu
24-02-2025Publikacja dokumentu
24-02-2025Publikacja dokumentu
24-02-2025Publikacja dokumentu
03-02-2025Publikacja dokumentu
03-02-2025Publikacja dokumentu
09-01-2025Publikacja dokumentu
09-01-2025Publikacja dokumentu
09-01-2025Publikacja dokumentu
09-01-2025Publikacja dokumentu
09-01-2025Publikacja dokumentu
09-01-2025Publikacja dokumentu
18-11-2024Publikacja dokumentu
18-11-2024Publikacja dokumentu
18-11-2024Publikacja dokumentu
18-11-2024Publikacja dokumentu
18-11-2024Publikacja dokumentu
15-10-2024Publikacja dokumentu
11-10-2024Publikacja dokumentu
11-10-2024Publikacja dokumentu
11-10-2024Publikacja dokumentu
11-10-2024Publikacja dokumentu
11-10-2024Publikacja dokumentu
11-10-2024Publikacja dokumentu
11-10-2024Publikacja dokumentu
11-10-2024Publikacja dokumentu
11-10-2024Publikacja dokumentu
04-10-2024Zmiana redakcyjna dokumentu
04-10-2024Zmiana redakcyjna dokumentu
04-10-2024Publikacja dokumentu
04-10-2024Publikacja dokumentu
04-10-2024Publikacja dokumentu
04-10-2024Publikacja dokumentu
04-10-2024Publikacja dokumentu
05-09-2024Publikacja dokumentu
05-09-2024Publikacja dokumentu
05-09-2024Publikacja dokumentu
05-09-2024Publikacja dokumentu
04-09-2024Publikacja dokumentu
28-08-2024Publikacja dokumentu
28-08-2024Publikacja dokumentu
21-08-2024Publikacja dokumentu
21-08-2024Publikacja dokumentu
21-08-2024Publikacja dokumentu
20-08-2024Publikacja dokumentu
20-08-2024Publikacja dokumentu
19-08-2024Publikacja dokumentu
19-08-2024Publikacja dokumentu
19-08-2024Publikacja dokumentu
19-08-2024Publikacja dokumentu
19-08-2024Publikacja dokumentu
19-08-2024Publikacja dokumentu
13-08-2024Publikacja dokumentu
13-08-2024Publikacja dokumentu
13-08-2024Publikacja dokumentu
09-08-2024Publikacja dokumentu
09-08-2024Publikacja dokumentu
08-08-2024Publikacja dokumentu
01-08-2024Publikacja dokumentu
25-07-2024Publikacja dokumentu
25-07-2024Publikacja dokumentu
25-07-2024Publikacja dokumentu
25-07-2024Publikacja dokumentu
25-07-2024Publikacja dokumentu
23-07-2024Publikacja dokumentu
19-07-2024Publikacja dokumentu
19-07-2024Publikacja dokumentu
18-07-2024Publikacja dokumentu
17-07-2024Publikacja dokumentu
17-07-2024Publikacja dokumentu
12-07-2024Publikacja dokumentu
11-07-2024Publikacja dokumentu
09-07-2024Publikacja dokumentu
09-07-2024Publikacja dokumentu
08-07-2024Publikacja dokumentu
04-07-2024Publikacja dokumentu
04-07-2024Publikacja dokumentu
04-07-2024Publikacja dokumentu
26-06-2024Publikacja dokumentu
25-06-2024Publikacja dokumentu
24-06-2024Publikacja dokumentu
20-06-2024Publikacja dokumentu
18-06-2024Publikacja dokumentu
18-06-2024Publikacja dokumentu
18-06-2024Publikacja dokumentu
17-06-2024Publikacja dokumentu
17-06-2024Publikacja dokumentu
17-06-2024Publikacja dokumentu
17-06-2024Publikacja dokumentu
17-06-2024Publikacja dokumentu
17-06-2024Publikacja dokumentu
17-06-2024Publikacja dokumentu
17-06-2024Publikacja dokumentu
17-06-2024Publikacja dokumentu
13-06-2024Publikacja dokumentu
13-06-2024Publikacja dokumentu
05-06-2024Publikacja dokumentu
05-06-2024Publikacja dokumentu
05-06-2024Publikacja dokumentu
05-06-2024Publikacja dokumentu
05-06-2024Publikacja dokumentu
05-06-2024Publikacja dokumentu
04-06-2024Publikacja dokumentu
29-05-2024Publikacja dokumentu
29-05-2024Publikacja dokumentu
29-05-2024Publikacja dokumentu
29-05-2024Publikacja dokumentu
14-05-2024Publikacja dokumentu
14-05-2024Publikacja dokumentu
13-05-2024Publikacja dokumentu
13-05-2024Publikacja dokumentu
02-05-2024Publikacja dokumentu
29-04-2024Publikacja dokumentu
29-04-2024Publikacja dokumentu
29-04-2024Publikacja dokumentu
26-04-2024Publikacja dokumentu
18-04-2024Publikacja dokumentu
16-04-2024Publikacja dokumentu
16-04-2024Publikacja dokumentu
15-04-2024Publikacja dokumentu
15-04-2024Publikacja dokumentu
15-04-2024Publikacja dokumentu
15-04-2024Publikacja dokumentu
15-04-2024Publikacja dokumentu
15-04-2024Publikacja dokumentu
15-04-2024Publikacja dokumentu
15-04-2024Publikacja dokumentu
08-04-2024Publikacja dokumentu
08-04-2024Publikacja dokumentu
05-04-2024Publikacja dokumentu
05-04-2024Publikacja dokumentu
05-04-2024Publikacja dokumentu
05-04-2024Publikacja dokumentu
05-04-2024Publikacja dokumentu
05-04-2024Publikacja dokumentu
19-03-2024Publikacja dokumentu
19-03-2024Publikacja dokumentu
15-03-2024Publikacja dokumentu
15-03-2024Publikacja dokumentu
15-03-2024Publikacja dokumentu
15-03-2024Publikacja dokumentu
14-03-2024Publikacja dokumentu
14-03-2024Publikacja dokumentu
13-03-2024Publikacja dokumentu
12-03-2024Publikacja dokumentu
06-02-2024Publikacja dokumentu
05-02-2024Publikacja dokumentu
05-02-2024Publikacja dokumentu
05-02-2024Publikacja dokumentu
05-02-2024Publikacja dokumentu
11-12-2023Publikacja dokumentu
11-12-2023Publikacja dokumentu
15-11-2023Publikacja dokumentu
09-11-2023Publikacja dokumentu
09-11-2023Publikacja dokumentu
09-11-2023Publikacja dokumentu
09-11-2023Publikacja dokumentu
30-10-2023Publikacja dokumentu
27-10-2023Publikacja dokumentu
27-10-2023Publikacja dokumentu
27-10-2023Publikacja dokumentu
27-10-2023Publikacja dokumentu
19-10-2023Publikacja dokumentu
17-10-2023Publikacja dokumentu
17-10-2023Publikacja dokumentu
17-10-2023Publikacja dokumentu
11-10-2023Publikacja dokumentu
11-10-2023Publikacja dokumentu
11-10-2023Publikacja dokumentu
11-10-2023Zmiana redakcyjna dokumentu
11-10-2023Publikacja dokumentu
09-10-2023Publikacja dokumentu
09-10-2023Publikacja dokumentu
09-10-2023Publikacja dokumentu
09-10-2023Publikacja dokumentu
09-10-2023Publikacja dokumentu
09-10-2023Publikacja dokumentu
09-10-2023Publikacja dokumentu
09-10-2023Publikacja dokumentu
01-09-2023Publikacja dokumentu
31-08-2023Publikacja dokumentu
31-08-2023Publikacja dokumentu
31-08-2023Publikacja dokumentu
31-08-2023Publikacja dokumentu
31-08-2023Publikacja dokumentu
31-08-2023Publikacja dokumentu
31-08-2023Publikacja dokumentu
31-08-2023Publikacja dokumentu
31-08-2023Publikacja dokumentu
31-08-2023Publikacja dokumentu
30-08-2023Publikacja dokumentu
30-08-2023Publikacja dokumentu
30-08-2023Publikacja dokumentu
30-08-2023Publikacja dokumentu
30-08-2023Publikacja dokumentu
30-08-2023Publikacja dokumentu
30-08-2023Publikacja dokumentu
30-08-2023Publikacja dokumentu
30-08-2023Publikacja dokumentu
30-08-2023Publikacja dokumentu
30-08-2023Publikacja dokumentu
07-08-2023Publikacja dokumentu
07-08-2023Publikacja dokumentu
04-08-2023Publikacja dokumentu
04-08-2023Publikacja dokumentu
04-08-2023Odpublikowanie dokumentu
04-08-2023Publikacja dokumentu
04-08-2023Publikacja dokumentu
04-08-2023Publikacja dokumentu
04-08-2023Publikacja dokumentu
02-08-2023Publikacja dokumentu
21-07-2023Publikacja dokumentu
27-06-2023Publikacja dokumentu
22-06-2023Publikacja dokumentu
22-06-2023Publikacja dokumentu
14-06-2023Publikacja dokumentu
14-06-2023Publikacja dokumentu
14-06-2023Publikacja dokumentu
29-05-2023Publikacja dokumentu
22-05-2023Publikacja dokumentu
15-05-2023Publikacja dokumentu
18-04-2023Publikacja dokumentu
17-04-2023Publikacja dokumentu
17-04-2023Publikacja dokumentu
17-04-2023Publikacja dokumentu
29-03-2023Publikacja dokumentu
29-03-2023Publikacja dokumentu
29-03-2023Publikacja dokumentu
29-03-2023Publikacja dokumentu
29-03-2023Publikacja dokumentu
22-03-2023Publikacja dokumentu
22-03-2023Publikacja dokumentu
22-03-2023Publikacja dokumentu
22-03-2023Publikacja dokumentu
21-03-2023Publikacja dokumentu
21-03-2023Publikacja dokumentu
21-03-2023Publikacja dokumentu
21-03-2023Publikacja dokumentu
21-03-2023Publikacja dokumentu
21-03-2023Publikacja dokumentu
15-03-2023Publikacja dokumentu
15-03-2023Publikacja dokumentu
01-03-2023Publikacja dokumentu
01-03-2023Publikacja dokumentu
08-02-2023Publikacja dokumentu
08-02-2023Publikacja dokumentu
08-02-2023Publikacja dokumentu
08-02-2023Publikacja dokumentu
08-02-2023Publikacja dokumentu
08-02-2023Publikacja dokumentu
08-02-2023Publikacja dokumentu
08-02-2023Publikacja dokumentu
08-02-2023Publikacja dokumentu
30-01-2023Publikacja dokumentu
30-01-2023Publikacja dokumentu
30-01-2023Publikacja dokumentu
30-01-2023Publikacja dokumentu
30-01-2023Publikacja dokumentu
30-01-2023Publikacja dokumentu
30-01-2023Publikacja dokumentu
30-01-2023Publikacja dokumentu
30-01-2023Publikacja dokumentu
13-01-2023Publikacja dokumentu
13-01-2023Publikacja dokumentu
13-01-2023Publikacja dokumentu
13-01-2023Publikacja dokumentu
13-01-2023Publikacja dokumentu
08-12-2022Publikacja dokumentu
01-12-2022Publikacja dokumentu
01-12-2022Publikacja dokumentu
01-12-2022Publikacja dokumentu
01-12-2022Publikacja dokumentu
18-11-2022Publikacja dokumentu
18-11-2022Publikacja dokumentu
18-11-2022Publikacja dokumentu
20-10-2022Publikacja dokumentu
27-07-2022Publikacja dokumentu
13-07-2022Publikacja dokumentu
01-07-2022Publikacja dokumentu
01-06-2022Publikacja dokumentu
01-06-2022Publikacja dokumentu
23-05-2022Publikacja dokumentu
18-05-2022Publikacja dokumentu
18-05-2022Publikacja dokumentu
25-04-2022Publikacja dokumentu
25-04-2022Publikacja dokumentu
12-04-2022Publikacja dokumentu
12-04-2022Publikacja dokumentu
12-04-2022Publikacja dokumentu
12-04-2022Publikacja dokumentu
22-12-2021Publikacja dokumentu
22-12-2021Publikacja dokumentu
15-11-2021Publikacja dokumentu
17-06-2021Publikacja dokumentu
15-06-2021Publikacja dokumentu
09-12-2020Publikacja dokumentu
09-12-2020Publikacja dokumentu
09-12-2020Publikacja dokumentu
09-12-2020Publikacja dokumentu
19-11-2020Publikacja dokumentu
24-09-2020Publikacja dokumentu
07-08-2020Publikacja dokumentu
07-08-2020Publikacja dokumentu
07-08-2020Publikacja dokumentu
07-08-2020Publikacja dokumentu
07-08-2020Publikacja dokumentu
04-08-2020Publikacja dokumentu
24-07-2020Publikacja dokumentu
24-07-2020Publikacja dokumentu
17-06-2020Publikacja dokumentu
17-06-2020Publikacja dokumentu
17-06-2020Publikacja dokumentu
28-02-2020Publikacja dokumentu
19-09-2019Publikacja dokumentu
29-04-2019Publikacja dokumentu
22-03-2019Publikacja dokumentu
22-03-2019Publikacja dokumentu
16-01-2019Publikacja dokumentu
15-05-2018Publikacja dokumentu
31-08-2017Publikacja dokumentu
31-08-2017Publikacja dokumentu
31-08-2017Publikacja dokumentu
31-08-2017Publikacja dokumentu
31-08-2017Publikacja dokumentu
31-08-2017Publikacja dokumentu
31-08-2017Publikacja dokumentu
31-08-2017Publikacja dokumentu
31-08-2017Publikacja dokumentu
19-04-2017Publikacja dokumentu
19-04-2017Zmiana redakcyjna dokumentu
06-04-2017Odpublikowanie dokumentu
06-04-2017Utworzenie dokumentu
Informacje o dokumencie
Utworzył:system,  data: 06-04-2017
Opublikował:Sebastian Petrus,  data: 19-04-2017
Ostatnio modyfikował:ramona.cossengue,  data: 12-08-2025

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.