Komunikaty dla klientów

Dokumenty
22 Sierpnia 2025

Prace serwisowe

Szanowni Państwo, 

Z powodu prac serwisowych w piątek 22 sierpnia od godz. 20.00 do soboty 23 sierpnia do godziny 11.00, eBOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów) oraz aplikacja mobilna Moja Enea będą niedostępne.

Dokumenty
1 Lipca 2025

Nowy model sprzedaży rezerwowej od dnia 01.07.2025 r.

Szanowna Klientko / Szanowny Kliencie,

informujemy, że z dniem 01.07.2025 r. zmianie ulegają zasady sprzedaży rezerwowej energii elektrycznej, uruchamianej w sytuacji utraty sprzedawcy energii albo braku umowy, na podstawie której sprzedawana jest energia elektryczna.

Dokumenty
24 Czerwca 2025

Pomoc de minimis - wydłużone godziny pracy BOK i Infolinii

Dla Państwa wygody, w związku ze zbliżającym się terminem składania informacji o uzyskanej pomocy na potrzeby stosowania ceny maksymalnej w II półroczu 2024 r., wydłużamy godziny pracy Biura Obsługi Klienta (BOK).

  • W piątek, 27 czerwca i poniedziałek, 30 czerwca wszystkie nasze Biura Obsługi Klientów będą czynne do godz. 20:00
  • W sobotę, 28 czerwca zapraszamy do naszych placówek w Poznaniu w Galerii Pestka i Malta House do godz. 21:00.

Nasza infolinia 611 111 111 w piątek 27 czerwca oraz w poniedziałek 30 czerwca  będzie dostępna dłużej, bo do godz. 22:00.

shop
2 Czerwca 2025

Przejdź na e-fakturę i odbierz kod rabatowy do Strefy Zakupów

Jesteś Klientem indywidualnym Enei? Przejdź na e-fakturę i odbierz kod rabatowy o wartości 50 zł do Strefy Zakupów Enei.

Dokumenty
25 Kwietnia 2025

Godziny funkcjonowania Infolinii i Biur Obsługi Klienta 2 maja

Szanowni Państwo,

informujemy, że w piątek 2 maja br. czat oraz Infolinia 611 111 111 będzie dostępna dla Klientów w godzinach od 07.00 do 16.00. Godziny pracy Pogotowia Energetycznego 991 pozostają bez zmian.