...

Kierownik Biura Sprzedaży i Obsługi Klientów

Enea Centrum
Poznań, wielkopolskie
umowa o pracę

Grupa Kapitałowa Enea to nowoczesny Pracodawca, który odgrywa jedną z kluczowych ról w rozwoju gospodarki krajowej. Działalność naszej Grupy opiera się na wytwarzaniu, dystrybucji i handlu energią elektryczną oraz świadczeniu usług w zakresie elektroenergetyki. Zatrudniamy blisko 15 tysięcy ludzi, którzy z pasją realizują swoje zadania. Naszymi Wartościami są Uczciwość, Odpowiedzialność, Kompetencja i Bezpieczeństwo. Jeżeli jesteś osobą, która jest nastawiona na realizację celów, potrafi współpracować w zespole, a przy tym profesjonalnie podchodzi do swoich obowiązków złóż do nas swoją aplikację.
Więcej o nas na www.enea.pl.

 

ENEA Centrum Sp. z o.o./ Departament Obsługi Klientów / Pion Sprzedaży i Obsługi Klientów / Biuro Sprzedaży i Obsługi Klientów Poznań poszukuje Kandydatki/ Kandydata na stanowisko:

 

 

Kierownik Biura Sprzedaży i Obsługi Klientów

Twoje zadania

  • Nadzór nad działaniem Biura Sprzedaży i Obsługi Klientów w obszarze poznańskim.
  • Nadzór nad procesem zawierania umów i ofertowania Klientów oraz przyjmowania zgłoszeń Klientów.
  • Monitorowanie realizacji KPI obszaru.
  • Utrzymywaniu pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych, wartościowych i jakościowych.
  • Zapewnieniu jak najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji.
  • Wyznaczanie zadań podległym zespołom i ich rozliczanie.
  • Analizy danych mających wpływ na parametry operacyjne, kreowanie rozwiązań oraz wdrażanie i monitorowanie działań mających na celu wzrost satysfakcji Klienta,
  • Przygotowywania danych i raportów w zakresie obsługi i sprzedaży zgodnie z wytycznymi przełożonego, jakości i ilości wykonywanych zadań służbowych przez podległych pracowników,
  • Przestrzegania przez podległych pracowników zasad postępowania na stanowiskach pracy - standardy pracy i standardy obsługi klientów.
  • Przygotowywania harmonogramów i grafików pracy.
  • Udział i prowadzenie projektów i inicjatyw w zakresie usprawniania i optymalizacji obsługi Klientów na rzecz GK Enea.

 

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum  5-letnie doświadczenie w obszarze Obsługi Klienta.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w strukturze rozproszonej.
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów biznesowych.
  • Doświadczenie w pracy mentoringowo-rozwojowa z podległymi pracownikami- poparta wynikami.
  • Znajomość technik sprzedaży.
  • Orientacja na realizację celów sprzedażowych.
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.

 

 

Benefity

stabilne zatrudnienie

bezpieczne
środowisko pracy

rozwój i szkolenia

opiekę
medyczną

program PPE

ubezpieczenie        

ulgę na energię
elektryczną

dofinansowanie
do wypoczynku

zajęcia sportowe

Dołącz do nas!

Na Twoje CV czekamy
do 2025-10-03
Planowany termin
zatrudnienia od 2025-10-20

Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez poniższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Jeżeli załączając swoją aplikację CV:

 

1.       zamieszcza Pan/Pani w CV i/lub liście motywacyjnym inne dane osobowe niż obejmujące: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

2.       w dokumentach rekrutacyjnych zamieszcza  Pan/Pani z własnej inicjatywy dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO np.  stan zdrowia, przekonania religijne, przynależność do związków zawodowych.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

 

„Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  zawartych w CV i/lub w liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

 

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia powyższej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyższych zakresach lub jej wycofanie, nie może być podstawą niekorzystnego traktowania Pana/Pani, a także nie może powodować wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji.

 

Informacja Administratora danych:

[Administrator Danych Osobowych] Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ENEA Centrum Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 7, 61-894 Poznań.

[Inspektor Ochrony Danych] Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: ecn.iod@enea.pl.

[Cel i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe zawarte w CV i/lub liście motywacyjnym (dalej: dokumenty aplikacyjne) będą przetwarzane przez Administratora w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podstawami prawnymi przetwarzania Pana/Pani osobowych jest:

a)         wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, zgodnie z art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, dalej: RODO), wobec czego ich podanie jest obowiązkowe, a ich niepodanie uniemożliwia udział w procesie rekrutacji;

b)         podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy o pracę, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;

c)         dobrowolna zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) lub  art. 9 ust. 2 lit. a) RODO;

d)         ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń pomiędzy Panem/Panią a Administratorem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

[Odbiorcy danych osobowych] Administrator może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi prawne, dostawcom usług lub produktów działającym w jego imieniu, w szczególności podmiotom świadczącym dla Administratora usługi IT, HR, serwisowe, agencyjne, administracyjne.

[Czas przechowywania danych] Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres
36 miesięcy, po czym zostaną zniszczone.

[Pana/Pani prawa] Posiada Pan/Pani prawo żądania:

a)         dostępu do treści swoich danych - w granicach art. 15 RODO;

b)         ich sprostowania – w granicach art. 16 RODO;

c)         ich usunięcia - w granicach art. 17 RODO;

d)         ograniczenia przetwarzania - w granicach art. 18 RODO;

e)         przenoszenia danych - w granicach art. 20 RODO;

f)          wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - w granicach art. 21 RODO;

g)         cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli Administrator przetwarza je na podstawie Pana/Pani zgody.

Realizacja praw, o których mowa powyżej, może odbywać się poprzez przeslanie swoich żądań Inspektorowi Ochrony Danych na adres e-mail: ecn.iod@enea.pl.

Przysługuje Panu/Pani również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Dodatkowo wskazujemy, że na stronie www.enea.pl  / w zakładce Compliance zawarte są podstawowe informacje na temat wdrożonych w spółkach Grupy ENEA procedur zgłoszeń wewnętrznych zgodnych z ustawą o ochronie sygnalistów oraz zaawansowanym systemie zgłaszania naruszeń, który umożliwia pracownikom oraz innym interesariuszom poufne lub anonimowe zgłaszanie wszelkich naruszeń w dogodny dla nich sposób: https://www.enea.pl/pl/grupaenea/compliance/naruszenia-w-spolkach-grupy