Funkcjonowanie infolinii 611 111 111

poniedziałek-piątek 07.00-19.00 

Zachęcamy do korzystania z serwisu samoobsługowego infolinii 24h/dobę

Jakie dane przygotować do kontaktu z infolinią?

Do kontaktu proszę przygotować numer kontrahenta, który znajduje się na fakturze oraz odpowiednio: numer PESEL ( jeśli jesteś Klientem indywidualnym) lub numer NIP ( jeśli reprezentujesz firmę). Jeśli nie jesteś stroną umowy, do kontaktu będzie wymagane pełnomocnictwo.

 

W jakich godzinach dostępny jest serwis samoobsługowy?

Z serwisu samoobsługowego można skorzystać w godzinach pracy infolinii bez konieczności łączenia się z Konsultantem. Serwis dostępny jest również poza godzinami pracy infolinii w weekendy i święta.

Jak skorzystać z serwisu samoobsługowego?

W celu samodzielnego uzyskania danych zadzwoń na numer infolinii, wybierz rodzaj Klienta, następnie rodzaj informacji, która Cię interesują, a na końcu podaj numer kontrahenta oraz odpowiednio numer PESEL lub NIP.

Jakie informacje uzyskam w serwisie samoobsługowym? 

W serwisie samoobsługowym można uzyskać informacje dotyczące salda, kwoty i statusu płatności ostatniej faktury, numer rachunku bankowego do wpłat oraz postępowania w przypadku braku prądu w lokalu. 

Poznaj nasze produkty

Enea  Smart

Wybierz 1 z 4 wyjątkowych pakietów i odkryj zalety inteligentnego domu lub mieszkania!

Zobacz więcej

ENERGIA+ Fachowiec

Stała cena prądu na kolejne 3 lata, usługi fachowców w pakiecie i obniżona  opłata handlowa przy wyborze elektronicznej faktury.

Zobacz więcej

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.