Szukaj

Brak prądu w lokalu

W Twoim lokalu nagle zabrakło prądu?

Zobacz, co warto sprawdzić zanim zgłosisz nam awarię:

  • Brak prądu w całej okolicy?

Sprawdź czy nie prowadzimy prac konserwacyjnych. Informacje o nich znajdziesz tutaj.

Jeżeli Twojego adresu nie ma na liście wyłączeń planowych i prądu nie ma w Twojej najbliższej okolicy - zgłoś awarię dzwoniąc na 991

  • Brak prądu tylko w Twoim budynku lub klatce schodowej?

Skontaktuj się z administratorem budynku. On powinien zająć się szybkim ustaleniem przyczyny.

  • Brak prądu tylko w Twoim lokalu?

Sprawdź, czy opłaciłeś rachunek za energię.

Można to łatwo zrobić logując się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta na stronie: https://ebok.enea.pl/logowanie

Jeżeli nie opłaciłeś rachunku bądź zrobiłeś to po wskazanym terminie, prawdopodobnie nastąpiło wstrzymanie dostaw energii z powodów windykacyjnych.

W takim przypadku nie zwlekaj – problem można rozwiązać w trzech szybkich krokach:

  • Opłać rachunek.
  • Dowód wpłaty przekaż nam mailowo na adres kontakt@enea.pl. W tytule wiadomości wpisz słowo „windykacja” – wiadomość zostanie obsłużona przez naszych Konsultantów w pierwszej kolejności.

             Pamiętaj o opłaceniu wszystkich rachunków, których termin płatności już minął.

             W treści wiadomości najlepiej wpisać swój numer telefonu. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

  • Po wykonaniu powyższych zaleceń prosimy o cierpliwe oczekiwanie na pojawienie się montera.

Zależy nam, aby nasi Klienci mieli w swoim lokalu prąd - załączenia windykacyjne odbywają się najszybciej jak to możliwe.

Jeżeli upewniłeś się, że rachunki zostały opłacone - sprawdź bezpieczniki. Jeżeli są włączone i nadal nie ma prądu - zadzwoń na numer 991

Ważne:

  • właścicielem instalacji elektrycznej może być Klient lub właściciel budynku, a granica własności została określona  w umowie kompleksowej
  • pamiętaj, że urządzenia zabezpieczone są plombami, które można naruszyć tylko za zgodą Operatora Systemu Dystrybucyjnego lub w uzasadnionych przypadkach wymagających natychmiastowego odłączenia napięcia dla ratowania zdrowia i życia ludzkiego. Sytuacje takie należy zgłosić dzwoniąc na Infolinię 611 111 111

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.