...

Dyrektor Departamentu Zarządzania Ryzykiem

Enea S.A.
Poznań, wielkopolskie
umowa o pracę
praca stacjonarna

Grupa Kapitałowa Enea to nowoczesny Pracodawca, który odgrywa jedną z kluczowych ról w rozwoju gospodarki krajowej. Działalność naszej Grupy opiera się na wytwarzaniu, dystrybucji i handlu energią elektryczną oraz świadczeniu usług w zakresie elektroenergetyki. Zatrudniamy blisko 15 tysięcy ludzi, którzy z pasją realizują swoje zadania. Naszymi Wartościami są Uczciwość, Odpowiedzialność, Kompetencja i Bezpieczeństwo. Jeżeli jesteś osobą, która jest nastawiona na realizację celów, potrafi współpracować w zespole, a przy tym profesjonalnie podchodzi do swoich obowiązków złóż do nas swoją aplikację.
Więcej o nas na www.enea.pl.

Twoje zadania

  • Kształtowanie procesów zarządzania ryzykiem w Grupie Kapitałowej ENEA z wykorzystaniem najlepszych praktyk rynkowych.
  • Nadzór, koordynacja i monitorowanie procesu zarządzania ryzykami korporacyjnymi oraz finansowymi i rynkowymi, zarządzania ciągłością działania oraz ubezpieczeniami w Grupie Kapitałowej ENEA.
  • Koordynacja prac komitetu ryzyka.
  • Raportowanie do organów spółki, komitetu ryzyka i innych interesariuszy.
  • Zarządzanie podległym Departamentem oraz macierzowo służbami odpowiedzialnymi za procesy zarządzania ryzykiem w Spółkach Grupy.

Nasze wymagania

  • Co najmniej 5 letnie doświadczenie menadżerskie w opracowywaniu, wdrażaniu, rozwijaniu oraz nadzorowaniu bieżącego funkcjonowania kompleksowego systemu zarządzania ryzykami (ERM) oraz systemu zarządzania ciągłością działania (BCM), zgodnego z najlepszymi praktykami rynkowymi – w odniesieniu do grupy kapitałowej o zróżnicowanym profilu działalności (produkcja, handel, CUW).
  • Znajomość metod zarządzania ryzykami specyficznymi: projektowymi, cybernetycznymi, klimatycznymi – zgodnie z wymaganiami norm i dyrektyw.
  • Dobra znajomość finansów przedsiębiorstw oraz specyfiki zarządzania ryzykami finansowymi i rynkowymi.
  • Doświadczenie w rozwijaniu narzędzi informatycznych z obszaru zarządzania ryzykiem.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji oraz wywierania wpływu na interesariuszy.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista.
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność i determinacja w realizacji powierzonych zadań;
  • wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, ekonomii lub pokrewnych dziedzin;
  • Mile widziane:
    • certyfikaty CFA (Chartered Financial Analyst),
    • certyfikat PECB Certified ISO 31000 Risk Manager,
    • certyfikat ISO 22301 Lead Auditor lub ISO 22301 Lead Implementer lub innych pokrewnych,
    • znajomość polskiego rynku energetycznego (specyfika modelu obrotu, procesy operacyjne, otoczenie rynkowe, ryzyka), przynależność do organizacji skupiających menedżerów ryzyka.

Oferujemy

  • Możliwość udziału w projektach rozwojowych i szkoleniowych realizowanych dla Grupy Enea.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji.
  • Konkurencyjny pakiet benefitów m. in. dostęp do prywatnej opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do zajęć sportowych, wypoczynku, biletów do kina, teatru.

Benefity

stabilne zatrudnienie

bezpieczne
środowisko pracy

rozwój i szkolenia

opiekę
medyczną

ubezpieczenie  

dofinansowanie
do wypoczynku

zajęcia sportowe

Dołącz do nas!

Na Twoje CV czekamy
do 2024-07-29
Planowany termin
zatrudnienia od 2024-09-02

Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez poniższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Numer referencyjny: 40/2024

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Jeżeli, załączając swoją aplikację CV:

  1. zamieszcza Pan/Pani w CV i/lub liście motywacyjnym inne dane osobowe niż obejmujące: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  2. w dokumentach rekrutacyjnych zamieszcza Pan/Pani z własnej inicjatywy dane, o których mowa
    w art. 9 ust. 1 RODO np.  stan zdrowia, przekonania religijne, przynależność do związków zawodowych,

prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub w liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu."

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia powyższej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyższych zakresach lub jej wycofanie, nie może być podstawą niekorzystnego traktowania Pana/Pani, a także nie może powodować wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji.

Informacja Administratora danych:

[Administrator Danych Osobowych] Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ENEA S.A.
ul. Pastelowa 8 w Poznaniu, kod pocztowy 60-198.

[Inspektor Ochrony Danych] Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: esa.iod@enea.pl lub ul. Pastelowa 8 w Poznaniu, kod pocztowy 60-198.

[Cel i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe zawarte w CV i/lub liście motywacyjnym (dalej: dokumenty aplikacyjne) będą przetwarzane przez Administratora w celu przeprowadzenia
i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Podstawami prawnymi przetwarzania Pana/Pani osobowych jest:

  1. wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, zgodnie z art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, dalej: RODO), wobec czego ich podanie jest obowiązkowe, a ich niepodanie uniemożliwia udział w procesie rekrutacji;
  2. podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy o pracę, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
  3. dobrowolna zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO;
  4. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń pomiędzy Panem/Panią a Administratorem zgodnie
    z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

[Odbiorcy danych osobowych] Administrator może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi prawne, dostawcom usług lub produktów działającym w jego imieniu, w szczególności podmiotom świadczącym dla Administratora usługi IT, HR, serwisowe, agencyjne, administracyjne.

[Czas przechowywania danych] Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane wyłącznie na czas trwania procesu rekrutacji, a po jego zamknięciu wszelkie dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.

[Pana/Pani prawa] Posiada Pan/Pani prawo żądania:

  1. dostępu do treści swoich danych - w granicach art. 15 RODO,
  2. ich sprostowania – w granicach art. 16 RODO,
  3. ich usunięcia - w granicach art. 17 RODO.