którzy udzielą pomocy.
Wystarczy zadzwonić pod wskazany numer lub skontaktować się mailowo.
Otrzymasz pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu.
Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku.
Otrzymasz energię w cenie niższej od ceny energii elektrycznej wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE.
Zawrzyj umowę na produkt ENERGIA+ Pomoc IT online (na stronie ebok.enea.pl) bezpiecznie, wygodnie i bez wychodzenia z domu.
Wybrana oferta daje możliwość korzystania z pomocy specjalisty IT w nielimitowanym wymiarze przez okres obowiązywania umowy. Informatycy dostępni są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku, która wyniesie 24,67 zł brutto/mies. Możesz mieć obniżoną opłatę handlową, która w przypadku wyboru elektronicznej faktury wyniesie 19,67 zł brutto/mies.
* Cena energii niższa od ceny energii wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE, nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). Taryfa dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G dostępna jest w zakładce Pliki do pobrania. Szczegóły dotyczące cen energii, dodatkowej opłaty handlowej oraz warunków korzystania z Oferty ENERGIA+ Pomoc IT znajdziesz w Regulaminie Oferty oraz Cenniku, dostępnych w Biurach Obsługi Klienta Enei oraz w zakładce Pliki do pobrania. W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.
Jak wezwać pomoc IT? Zainstaluj darmową i bezpieczną aplikację (konieczne połączenie z Internetem) na swoim urządzeniu. Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub e-mail enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie rozwiąże problem.
Partnerem Oferty, odpowiadającym za realizację Usługi „Pomoc IT”, jest We'Support Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Patriotów 303, 04-767 Warszawa, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001017403, NIP 9522237303.
Podpisz umowę
w ofercie ENERGIA+ Pomoc IT
i odbierz kod dostępu na sms lub e-mail.
Pobierz i zainstaluj
darmową aplikację na swoim urządzeniu.
(konieczne połączenie z internetem)
Teraz możesz korzystać ze zdalnej pomocy.
Zgłoś awarię
przez dedykowany numer telefonu:
22 122 89 21
(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)
lub e-mail: enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie pomoże rozwiązać problem.
Produkt przeznaczony jest dla klientów grup taryfowych G, którzy chcą dodatkowo skorzystać z pomocy informatyka. Nieważne, ile masz lat i jaką masz wiedzę na temat działania komputerów, smartfonów czy innych sprzętów. Pracownicy We'Support pomogą rozwiązać Twój problem, odpowiedzą na Twoje pytania, a nawet podpowiedzą, jak bezpiecznie poruszać się w Internecie.
Jeśli jesteś już Klientem Enei możesz w kilku krokach zawrzeć umowę online – dokładną instrukcję znajdziesz poniżej.
Zaloguj się do eBOK. Nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.
Przejdź do zakładki "AKTUALNA OFERTA" i wybierz produkt.
Dokładnie zapoznaj się ze szczegółami oferty oraz wszystkimi dokumentami zanim klikniesz „Zawieram umowę”. W przypadku braku przycisku „Zawieram umowę” skontaktuj się z nami.
Na podany adres mailowy otrzymasz potwierdzenie zawarcia umowy.
Taryfa dla energii elektrycznej
ENERGIA+ Pomoc IT
Cechy oferty
----
zdalny dostęp do specjalistów IT bez ograniczeń
zdalna pomoc przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei*
Ceny Energii
zł / kWh
Taryfa dla energii elektrycznej
ENERGIA+ Pomoc IT
Umowa na prąd z nielimitowaną pomocą informatyka
GRUPA TARYFOWA
Całodobowa
Dzienna/
Szczytowa
Nocna/
Pozaszczytowa
Całodobowa
Dzienna/
Szczytowa
Nocna/
Pozaszczytowa
G11
taryfa, w której bez względu na dzień tygodnia czy godzinę (w dzień oraz w nocy) obowiązuje cię ta sama cena za energię
1,3059 zł
1,0617 zł
1,2669 zł
1,0300 zł
G12
taryfa, w której cena za energię zmienia się w ciągu doby
1,6342 zł
1,3286 zł
0,7525 zł
0,6118 zł
1,5853 zł
1,2889 zł
0,7301 zł
0,5936 zł
G12w
taryfa, w której tańsze są nie tylko godziny poza szczytem, ale także weekendy i święta - bez względu na godzinę
1,8797 zł
1,5282 zł
0,7856 zł
0,6387 zł
1,8235 zł
1,4825 zł
0,7622 zł
0,6197 zł
Opłata handlowa faktura papierowa
0 zł/m-c
24,67 zł/m-c
20,06 zł/m-c
Opłata handlowa elektroniczna faktura
0 zł/m-c
19,67 zł/m-c
15,99 zł/m-c
Oferta ważna od 19.09.2023 r. do 31.12.2023 r.
Ceny netto energii elektrycznej podane w Tabeli nr 1. zawierają podatek akcyzowy w wysokości 5,00 zł/MWh. Ceny brutto energii elektrycznej oraz stawki brutto opłaty handlowej podane w Tabeli nr 1. zawierają podatek VAT w wysokości 23%.
* Cena energii niższa od ceny energii wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE, nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). Taryfa dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G dostępna jest w zakładce Pliki do pobrania. Szczegóły dotyczące cen energii, dodatkowej opłaty handlowej oraz warunków korzystania z Oferty ENERGIA+ Pomoc IT znajdziesz w Regulaminie Oferty oraz Cenniku, dostępnych w zakładce Pliki do pobrania. W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem, stosuje się inne ceny, niż wynikające z Cennika, Sprzedawca w okresie wskazanym w tych przepisach będzie stosował ceny wynikające z mocy prawa.
Taryfa dla usług dystrybucji energii elektrycznej na 2023 rok - pobierz
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 7 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej, w 2023 r. dla energii zakupionej w celu jej zużycia w gospodarstwie domowym lub pomieszczeń gospodarczych związanych z prowadzeniem gospodarstw domowych, o ile nie jest w nich prowadzona działalność gospodarcza do limitów zużycia wskazanych w zakładce "Limity zużycia energii" stosowane będą ceny energii elektrycznej wynikające z art. 6. ust.1 tej Ustawy określone w Tabeli nr 2.
Taryfa dla energii elektrycznej
ENERGIA+ Pomoc IT
Cechy oferty
----
zdalny dostęp do specjalistów IT bez ograniczeń
zdalna pomoc przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
Ceny Energii
zł / kWh
Taryfa dla energii elektrycznej
ENERGIA+ Pomoc IT
Umowa na prąd z nielimitowaną pomocą informatyka
GRUPA TARYFOWA
Całodobowa
Dzienna/
Szczytowa
Nocna/
Pozaszczytowa
Całodobowa
Dzienna/
Szczytowa
Nocna/
Pozaszczytowa
G11
taryfa, w której bez względu na dzień tygodnia czy godzinę (w dzień oraz w nocy) obowiązuje cię ta sama cena za energię
0,5095 zł
0,4142 zł
0,5092 zł
0,4140 zł
G12
taryfa, w której cena za energię zmienia się w ciągu doby
0,6368 zł
0,5177 zł
0,2952 zł
0,2400 zł
0,6063 zł
0,4929 zł
0,3398 zł
0,2763 zł
G12w
taryfa, w której tańsze są nie tylko godziny poza szczytem, ale także weekendy i święta - bez względu na godzinę
0,7319 zł
0,5950 zł
0,3080 zł
0,2504 zł
0,6180 zł
0,5024 zł
0,4002 zł
0,3254 zł
Opłata handlowa faktura papierowa
0 zł/m-c
24,67 zł/m-c
20,06 zł/m-c
Opłata handlowa elektroniczna faktura
0 zł/m-c
19,67 zł/m-c
15,99 zł/m-c
Oferta ważna od 19.09.2023 r. do 31.12.2023 r.
Ceny energii elektrycznej oraz stawki opłat nie zawierają opłat z tytułu świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej. Rozliczenia za usługę dystrybucji energii elektrycznej dokonywane będą według cen, stawek opłat i zasad ich stosowania określonych w Taryfie OSD. Stawki te są jednakowe niezależnie od wybranej przez Klienta oferty.
Ceny netto energii elektrycznej podane w Tabeli nr 2. zawierają podatek akcyzowy w wysokości 5,00 zł/MWh. Ceny brutto energii elektrycznej oraz stawki brutto opłaty handlowej podane w Tabeli nr 2. zawierają podatek VAT w wysokości 23%.
Taryfa dla usług dystrybucji energii elektrycznej na 2023 rok - pobierz
Powyżej limitów zużycia wskazanych w zakładce "Limity zużycia energii" oraz dla całej energii elektrycznej w przypadku Klientów, do których limity nie będą miały zastosowania, w 2023 roku stosowane będą ceny wynikające z Ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku, wskazane w Tabeli nr 3.
Taryfa dla energii elektrycznej
ENERGIA+ Pomoc IT
Cechy oferty
----
zdalny dostęp do specjalistów IT bez ograniczeń
zdalna pomoc przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
Ceny Energii
zł / kWh
Taryfa dla energii elektrycznej
ENERGIA+ Pomoc IT
Umowa na prąd z nielimitowaną pomocą informatyka
GRUPA TARYFOWA
Całodobowa
Dzienna/
Szczytowa
Nocna/
Pozaszczytowa
Całodobowa
Dzienna/
Szczytowa
Nocna/
Pozaszczytowa
G11
taryfa, w której bez względu na dzień tygodnia czy godzinę (w dzień oraz w nocy) obowiązuje cię ta sama cena za energię
0,8585 zł
0,6980 zł
0,8585 zł
0,6980 zł
G12
taryfa, w której cena za energię zmienia się w ciągu doby
0,8585 zł
0,6980 zł
0,8585 zł
0,6980 zł
0,8585 zł
0,6980 zł
0,8585 zł
0,6980 zł
G12w
taryfa, w której tańsze są nie tylko godziny poza szczytem, ale także weekendy i święta - bez względu na godzinę
0,8585 zł
0,6980 zł
0,8585 zł
0,6980 zł
0,8585 zł
0,6980 zł
0,8585 zł
0,6980 zł
Opłata handlowa faktura papierowa
0 zł/m-c
24,67 zł/m-c
20,06 zł/m-c
Opłata handlowa elektroniczna faktura
0 zł/m-c
19,67 zł/m-c
15,99 zł/m-c
Oferta ważna od 19.09.2023 r. do 31.12.2023 r.
Ceny energii elektrycznej oraz stawki opłat nie zawierają opłat z tytułu świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej. Rozliczenia za usługę dystrybucji energii elektrycznej dokonywane będą według cen, stawek opłat i zasad ich stosowania określonych w Taryfie OSD. Stawki te są jednakowe niezależnie od wybranej przez Klienta oferty.
Ceny netto energii elektrycznej podane w Tabeli nr 3. zawierają podatek akcyzowy w wysokości 5,00 zł/MWh. Ceny brutto energii elektrycznej oraz stawki brutto opłaty handlowej podane w Tabeli nr 3. zawierają podatek VAT w wysokości 23%.
W przypadku Klientów z grupy taryfowej G12 i G12w, jeżeli średnia cena energii w danym miesiącu wynikająca z Tabeli nr 1, rozumiana jako średnia cena wszystkich stref ważona ilością energii elektrycznej w każdym miesiącu, będzie niższa niż cena wynikająca z Tabeli nr 3, stosowane będą ceny wynikające z Tabeli nr 1.
Taryfa dla usług dystrybucji energii elektrycznej na 2023 rok - pobierz
1. Dla Klienta dokonującego zakupu energii w celu jej zużycia w gospodarstwie domowym lub pomieszczeniach gospodarczych związanych z prowadzeniem gospodarstw domowych, o ile nie jest w nich prowadzona działalność gospodarcza, limit uprawniający do stosowania w 2023 r. cen, o których mowa w Tabeli nr 3. wynosi 3 MWh w punkcie poboru energii albo:
w punkcie poboru energii, jeżeli Klient, o którym mowa w lit. a. i b. złożył, na zasadach określonych w Ustawie z dnia 7 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej (dalej Ustawa), oświadczenie stanowiące podstawę do uwzględnienia przez Sprzedawcę w rozliczeniach zwiększonego limitu.
2. W przypadku zmiany w 2023 r. odbiorcy uprawnionego, w rozumieniu art. 2 pkt 1) Ustawy (dalej: odbiorca uprawniony), pobierającego energię elektryczną z punktu poboru energii, przy obliczaniu limitów zużycia energii elektrycznej, uwzględnia się całkowite zużycie energii elektrycznej w tym punkcie poboru energii w 2023 r.
3. W przypadku rozpoczęcia korzystania przez odbiorcę uprawnionego z nowego punktu poboru energii w 2023 r. przy obliczaniu limitów zużycia energii elektrycznej, uwzględnia się proporcjonalnie liczbę dni wykorzystywania tego punktu poboru w 2023 r.
4. W przypadku skorzystania w 2023 r. przez odbiorcę uprawnionego z prawa wyboru sprzedawcy energii elektrycznej, przy obliczaniu limitów zużycia energii elektrycznej, uwzględnia się całkowite zużycie energii elektrycznej w punkcie poboru energii w 2023 r.
5. W przypadku gdy Klient, o którym mowa w pkt. 1. lit a. i b. spełnił przesłanki, o których mowa w pkt. 1. lit a. i b. powyżej w trakcie 2023 r. i złożył oświadczenie uprawniające do stosowania podwyższonych limitów:
W ramach Oferty możesz otrzymać nielimitowaną pomoc informatyka dostępnego 24 h/7/365 oraz cenę energii niższą od ceny w Taryfie Enei. Oznacza to, że Twoja cena ze energię elektryczną będzie niższa od ceny wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE.
Na fakturze oprócz rozliczenia Twojego zużycia energii (rozliczonego w cenie jednostkowej energii – zł/kWh) znajdzie się dodatkowa miesięczna opłata handlowa za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” (rozliczana w stałej wysokości w okresach miesięcznych). Miesięczna stawka tej opłaty wskazana jest w Cenniku. Niższa cena sprzedaży energii nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z taryf dystrybucyjnych zatwierdzanych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.
Klienci, którzy podpiszą umowę w ramach oferty ENERGIA+ Pomoc IT, otrzymają indywidualny kod upoważniający do korzystania z usługi. W celu skorzystania ze zdalnej pomocy Klienci mogą skontaktować się poprzez dedykowany adres e-mail: enea@we-support.pl oraz numer telefonu 22 122 89 21 – informatyk poprosi o podanie kodu wsparcia. Następnie poprosi o uruchomienie przeglądarki i wpisanie adresu: pobierz.it. Specjalista IT przeprowadzi Klienta przez proces instalacji aplikacji do pomocy zdalnej, który zajmuje około 2 minut. Po uruchomieniu aplikacji informatyk podłączy się zdalnie i udzieli pomocy.
Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi Klienci, jak i dotychczasowi Klienci indywidualni rozliczani w zespołach grup taryfowych G. Każdy z nas może potrzebować pomocy informatyka. Technologia zmienia się codziennie, a brak odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia w obszarze technologii powoduje, że szybka i skuteczna pomoc zdalna w rozwiązywaniu problemów związanych z komputerami, oprogramowaniem, sieciami czy innymi technicznymi aspektami jest bezcenna.
Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora. Numer telefonu, pod którym Klienci mogą zgłaszać swoje problemy, jest numerem stacjonarnym.
Zespół przyjmuje zgłoszenie poprzez e-mail lub telefonicznie w ciągu 15 minut. W przypadku zgłoszenia telefonicznego czas ten może się wydłużyć o ok. 5 minut, jeżeli jest kolejka oczekujących na połączenie.
Do takiej sytuacji może dojść w następujących przypadkach:
Każdy kod upoważnia do uzyskania pomocy dla 1 osoby, która może mieć kilka urządzeń. Kodu nie można przekazywać innym osobom. W przypadku uzasadnionych podejrzeń o nadużycie (np. bardzo częste zgłaszanie spraw dotyczących różnych systemów operacyjnych, w różnych wersjach) Partner może zweryfikować urządzenie po połączeniu zdalnym po MAC adresie karty sieciowej urządzenia. Dane osobowe nie są weryfikowane – pomoc otrzyma osoba, która poda kod.
Wszystkie reklamacje przyjmowane są w formie elektronicznej pod adresem e-mail: enea@we-support.pl. Odpowiedź na reklamację jest udzielana w ciągu maksymalnie 14 dni (w praktyce w ciągu kilku godzin) od dnia otrzymania reklamacji.
a) wsparcie w systemach Windows (dowolna wersja): instalacje sterowników, aktualizacje systemu, oczyszczanie systemu, instalacje programów, konfiguracje urządzeń wyjściowych, usuwanie wirusów,
b) wsparcie w systemach Mac OS, iOS (dowolna wersja): instalacje sterowników, aktualizacje systemów, oczyszczanie systemu, instalacja programów, konfiguracje urządzeń wyjściowych,
c) wsparcie działania pakietu biurowego Microsoft Office oraz aplikacji powiązanych: instalacje, dezinstalacje, weryfikacja plików, aktualizacje,
d) obsługa urządzeń peryferyjnych (drukarka, skaner, tablet)i zarządzanie nimi,
e) wsparcie podczas napraw gwarancyjnych lub pogwarancyjnych sprzętu (weryfikacja po numerze seryjnym, czy sprzęt jest na gwarancji, i zgłoszenie naprawy lub pomoc w znalezieniu serwisu, jeżeli sprzęt nie jest już na gwarancji, pomoc w opisie usterki),
f) konfiguracja stacji roboczych,
g) zarządzanie i utrzymanie urządzeń sieciowych (podstawowa konfiguracja urządzeń sieciowych), (informacja, jak zabezpieczyć sieć i ważne dane),
h) administracja i zarządzanie domenami internetowymi,
i) zarządzanie, modyfikacja treści, administracja stronami internetowymi (wsparcie, podstawowe szkolenie z zarządzania systemami CMS, podstawy języka HTML),
j) konfiguracja, rozwiązywanie problemów z pocztą e-mail,
k) zarządzanie kontami oraz pocztą elektroniczną e-mail,
l) wykonywanie zapasowych kopii bezpieczeństwa zgodniez opracowaną polityką,
m) wsparcie, konfiguracja i utrzymanie serwerów i urządzeń sieciowych,
n) konsultacje merytoryczne i doradztwo techniczne,
o) pomoc w obsłudze programów od zewnętrznych dostawców,
p) diagnostyka i utrzymanie sieci LAN/WLAN,
q) diagnoza wadliwie działających sprzętów i wymiana podstawowych komponentów (zdalna weryfikacja sprzętów podłączonych do komputera),
r) archiwizacja haseł i dostępów,
s) instalacja, konfiguracja z usług chmurowych,
t) czyszczenie systemów operacyjnych, optymalizacja pracy komputerów,
u) instalowanie i deinstalowanie oprogramowania,
v) pomoc podczas spotkań online: Zoom, Skype, Teams (brak głosu, obrazu z kamery),
w) skanowanie i usuwanie wirusów w komputerze,
x) usuwanie programów szpiegujących komputer,
y) pomoc w przypadku wyłudzeń i włamań na konta w social mediach,
z) pomoc z konfiguracją gier, tj. Fortnite, GTA, Minecraft, Wiedźmin, CyberPunk, COD,
aa) ustawienie kontroli rodzicielskiej i założenie profilu dla dziecka,
bb) pomoc w obsłudze programów do obróbki video i grafiki, tj. Photoshop, Adobe Premiere Pro (wsparcie, podstawowe szkolenie z ww. programów),
cc) aktualizacja sterowników programów, systemów i sprzętu,
dd) instalacja dodatkowych czcionek lub brakujących czcionek systemowych,
ee) analiza podejrzanych plików otrzymanych mailem lub przez FTP, np. WeTransfer,
ff) analiza podejrzanych plików e-mail oraz wiadomości SMS,
gg) analiza ataków typu Phishing i działania prewencyjne,
hh) pomoc w wyborze nowego sprzętu komputerowego,
ii) bezpieczne zakupy online, tj. pomoc w zakupach onlinei ewentualnych oszustwach,
jj) skanowanie antywirusowe komputera,
kk) usuwanie wirusów i programów szpiegujących,
ll) instalacja i konfiguracja zapory sieciowej, firewall,
mm) wykrywanie programów typu malware oraz spyware,
nn) konfigurowanie routerów,
oo) konfiguracja bezpiecznych połączeń FTP,
pp) konfiguracja sieci w tym Access Pointów,
qq) konfiguracja i instalacja systemów CMS,
rr) wsparcie w wyborze hostingu,
ss) mapowanie zasobów sieciowych.
Odkryj zalety inteligentnych rozwiązań Enea Smart. Cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei. Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową.
Zobacz więcejPomoc fachowców z razie nagłej awarii. Cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei. Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową.
Zobacz więcejNasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy – oddzwonimy!
(Opłata zgodnie z planem taryfowym dzwoniącego)
od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-19:00,
Nasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy – oddzwonimy!
Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.