Zawarcie umowy w ramach oferty ENERGIA+ Pomoc IT to:

Nielimitowany zdalny dostęp do informatyków,

którzy udzielą pomocy.

Zdalna pomoc IT przez całą dobę, 7 dni w tygodniu

Wystarczy zadzwonić pod wskazany numer lub skontaktować się mailowo.

Pełne wsparcie systemów Windows i Apple

Otrzymasz pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu.

Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową

Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku.

Cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei*

Otrzymasz energię w cenie niższej od ceny energii elektrycznej wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE. 

Możesz zawrzeć umowę online

Cały proces zawarcia umowy przejdziesz bez wychodzenia z domu. Na adres e-mail otrzymasz potwierdzenie zawarcia umowy.

WAŻNE! 

Przeczytaj dodatkowe informacje o ofercie

Wybrana oferta daje możliwość korzystania z pomocy specjalisty IT w nielimitowanym wymiarze przez okres obowiązywania umowy. Informatycy dostępni są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 

Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku, która wyniesie 27,90 zł brutto/mies. Możesz mieć obniżoną opłatę handlową, która w przypadku wyboru elektronicznej faktury wyniesie 22,90 zł brutto/mies.

* Cena energii niższa od ceny energii wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE, nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). Taryfa dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G dostępna jest w zakładce Pliki do pobrania. Szczegóły dotyczące cen energii, dodatkowej opłaty handlowej oraz warunków korzystania z Oferty ENERGIA+ Pomoc IT znajdziesz w Regulaminie Oferty oraz Cenniku, dostępnych w Biurach Obsługi Klienta Enei oraz w zakładce Pliki do pobrania. W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.

Jak wezwać pomoc IT? Zainstaluj darmową i bezpieczną aplikację (konieczne połączenie z Internetem) na swoim urządzeniu. Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub e-mail enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie rozwiąże problem.

Partnerem Oferty, odpowiadającym za realizację Usługi „Pomoc IT”, jest We'Support Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Patriotów 303, 04-767 Warszawa, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001017403, NIP 9522237303.

Przykładowe problemy... i rozwiązania!

W czym możemy pomóc

1
Windows

 

Pomoc w obsłudze dowolnej wersji Windows

2
Apple

 

Pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu macOS

3
Urządzenia

 

Podłączenie drukarki i rozwiązywanie problemów

4
Programy

 

Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i programami

5
Poczta e-mail

 

Zdalna analiza podejrzanych wiadomości lub załącznika

6
Social Media

 

Sprawdzimy, czy Twoje konto jest bezpieczne

7
Przeglądarki

 

Skonfigurujemy i zaktualizujemy wszystkie

8
Zakupy

 

Podpowiemy przed zakupem jaki sprzęt warto wybrać

9
Konfiguracja

 

bezpiecznych połączeń FTP

10
Diagnostyka

 

Przyspieszymy pracę Twojego komputera

11
Kontrola treści

 

Ustawimy kontrolę rodzicielską dla dzieci

12
Wirusy

 

Przeskanujemy komputer w poszukiwaniu wirusa

1
Windows
Pomoc w obsłudze dowolnej wersji Windows
2
Apple
Pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu macOS
3
Urządzenia
Podłączenie drukarki i rozwiązywanie problemów
4
Programy
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i programami
5
Poczta e-mail
Zdalna analiza podejrzanych wiadomości lub załącznika
6
Social Media
Sprawdzimy, czy Twoje konto jest bezpieczne
7
Przeglądarki
Skonfigurujemy i zaktualizujemy wszystkie
8
Zakupy
Podpowiemy przed zakupem jaki sprzęt warto wybrać
9
Konfiguracja
bezpiecznych połączeń FTP
10
Diagnostyka
Przyspieszymy pracę Twojego komputera
11
Kontrola treści
Ustawimy kontrolę rodzicielską dla dzieci
12
Wirusy
Przeskanujemy komputer w poszukiwaniu wirusa

Zobacz jakie to proste

1

Podpisz umowę
w ofercie ENERGIA+ Pomoc IT

i odbierz kod dostępu na sms lub e-mail.

2

Pobierz i zainstaluj
darmową aplikację na swoim urządzeniu.
(konieczne połączenie z internetem)
Teraz możesz korzystać ze zdalnej pomocy.

3

Zgłoś awarię
przez dedykowany numer telefonu:
22 122 89 21
(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)
lub e-mail: enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie pomoże rozwiązać problem.

Dla kogo?

Produkt przeznaczony jest dla klientów grup taryfowych G, którzy chcą dodatkowo skorzystać z pomocy informatyka. Nieważne, ile masz lat i jaką masz wiedzę na temat działania komputerów, smartfonów czy innych sprzętów. Pracownicy We'Support pomogą rozwiązać Twój problem, odpowiedzą na Twoje pytania, a nawet podpowiedzą, jak bezpiecznie poruszać się w Internecie. 

 

Tabela nr 1. Ceny energii elektrycznej oraz stawki opłaty handlowej

Zobacz szczegóły 

 

Taryfa dla energii elektrycznej

ENERGIA+ Pomoc IT

Cechy oferty

----

zdalny dostęp do specjalistów IT bez ograniczeń
zdalna pomoc przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei*

Ceny Energii

zł / kWh

Taryfa dla energii elektrycznej

ENERGIA+ Pomoc IT

Umowa na prąd z nielimitowaną pomocą informatyka

GRUPA TARYFOWA

Całodobowa

Dzienna/
Szczytowa

Nocna/
Pozaszczytowa

Całodobowa

Dzienna/
Szczytowa

Nocna/
Pozaszczytowa

G11

taryfa, w której bez względu na dzień tygodnia czy godzinę (w dzień oraz w nocy) obowiązuje cię ta sama cena za energię

0,9210 zł

0,7438 zł

 

 

 

 

0,8936 zł

0,7265 zł

 

 

 

 

G12

taryfa, w której cena za energię zmienia się w ciągu doby

 

 

1,1242 zł

0,9090 zł

0,5684 zł

0,4571 zł

 

 

1,0906 zł

0,8867 zł

0,5515 zł

0,4484 zł

G12w

taryfa, w której tańsze są nie tylko godziny poza szczytem, ale także weekendy i święta - bez względu na godzinę

 

 

1,2676 zł

1,0256 zł

0,5918 zł

0,4761 zł

 

 

1,2298 zł

0,9998 zł

0,5742 zł

0,4668 zł

Opłata handlowa faktura papierowa

0 zł/m-c

27,90 zł/m-c

22,68 zł/m-c

Opłata handlowa elektroniczna faktura

0 zł/m-c

22,90 zł/m-c

18,62 zł/m-c

Oferta ważna od 01.02.2024 r. do 31.03.2024 r.

Ceny netto energii elektrycznej zawierają podatek akcyzowy w wysokości 5,00 zł/MWh. Ceny brutto energii elektrycznej oraz stawki brutto opłaty handlowej zawierają podatek VAT w wysokości 23%.

* Cena energii niższa od ceny energii wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE, nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). Taryfa dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G dostępna jest w zakładce Pliki do pobrania. Szczegóły dotyczące cen energii, dodatkowej opłaty handlowej oraz warunków korzystania z Oferty ENERGIA+ Pomoc IT znajdziesz w Regulaminie Oferty oraz Cenniku, dostępnych w zakładce Pliki do pobrania. W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem, stosuje się inne ceny, niż wynikające z Cennika, Sprzedawca w okresie wskazanym w tych przepisach będzie stosował ceny wynikające z mocy prawa.

Taryfa dla usług dystrybucji energii elektrycznej na 2024 rok - pobierz

 

Tabela nr 2. Informacja o cenach energii elektrycznej stosowanych w okresie od 1.01. do 30.06.2024 roku

Zobacz szczegóły

W związku z treścią Ustawy z dnia 7 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku oraz w 2024 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej, w okresie od 1.01. do 30.06.2024 r. dla energii zakupionej w celu jej zużycia w gospodarstwie domowym lub pomieszczeń gospodarczych związanych z prowadzeniem gospodarstw domowych, o ile nie jest w nich prowadzona działalność gospodarcza do wysokości limitów zużycia wskazanych w zakładce "Limity zużycia" stosowane będą ceny energii elektrycznej wynikające z art. 6. ust.1 tej Ustawy, określone w Tabeli nr 2.

 

Taryfa dla energii elektrycznej

ENERGIA+ Pomoc IT

Cechy oferty

----

zdalny dostęp do specjalistów IT bez ograniczeń
zdalna pomoc przez całą dobę, 7 dni w tygodniu

Ceny Energii

zł / kWh

Taryfa dla energii elektrycznej

ENERGIA+ Pomoc IT

Umowa na prąd z nielimitowaną pomocą informatyka

GRUPA TARYFOWA

Całodobowa

Dzienna/
Szczytowa

Nocna/
Pozaszczytowa

Całodobowa

Dzienna/
Szczytowa

Nocna/
Pozaszczytowa

G11

taryfa, w której bez względu na dzień tygodnia czy godzinę (w dzień oraz w nocy) obowiązuje cię ta sama cena za energię

0,5095 zł

0,4142 zł

 

 

 

 

0,5092 zł

0,4140 zł

 

 

 

 

G12

taryfa, w której cena za energię zmienia się w ciągu doby

 

 

0,6368 zł

0,5177 zł

0,2952 zł

0,2400 zł

 

 

0,6063 zł

0,4929 zł

0,3398 zł

0,2763 zł

G12w

taryfa, w której tańsze są nie tylko godziny poza szczytem, ale także weekendy i święta - bez względu na godzinę

 

 

0,7319 zł

0,5950 zł

0,3080 zł

0,2504 zł

 

 

0,6180 zł

0,5024 zł

0,4002 zł

0,3254 zł

Opłata handlowa faktura papierowa

0 zł/m-c

27,90 zł/m-c

22,68 zł/m-c

Opłata handlowa elektroniczna faktura

0 zł/m-c

22,90 zł/m-c

18,62 zł/m-c

Oferta ważna od 01.02.2024 r. do 31.03.2024 r.

Powyżej limitów zużycia wskazanych w zakładce "Limity zużycia", dla energii elektrycznej wykorzystywanej na cele, o których mowa wyżej, w okresie od 1.01. do 30.06.2024 roku stosowane będą ceny wynikające z Ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 oraz 2024 roku, tj. netto: 0,6980 zł/kWh; brutto: 0,8585 zł/kWh.

Ceny netto energii elektrycznej podane w Tabeli nr 2. zawierają podatek akcyzowy w wysokości 5,00 zł/MWh. Ceny brutto energii elektrycznej oraz stawki brutto opłaty handlowej podane w Tabeli nr 2. zawierają podatek VAT w wysokości 23%.

W przypadku Klientów z grupy taryfowej G12 i G12w, jeżeli średnia cena energii w danym miesiącu wynikająca z Tabeli nr 1, rozumiana jako średnia cena wszystkich stref ważona ilością energii elektrycznej w każdym miesiącu, będzie niższa niż cena wynikająca z cen powyżej limitów, stosowane będą ceny wynikające z Tabeli nr 1.

W przypadku gdy cena energii elektrycznej wynikająca z Tabeli nr 1 zawartej z odbiorcą uprawnionym jest niższa niż cena maksymalna, Sprzedawca stosuje w rozliczeniach z odbiorcą uprawnionym tę niższą cenę.

Ceny energii elektrycznej oraz stawki opłat nie zawierają opłat z tytułu świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej. Rozliczenia za usługę dystrybucji energii elektrycznej dokonywane będą według cen, stawek opłat i zasad ich stosowania określonych w Taryfie OSD. Stawki te są jednakowe niezależnie od wybranej przez Klienta oferty.

Taryfa dla usług dystrybucji energii elektrycznej na 2024 rok - pobierz

 

Limity zużycia energii

Zobacz szczegóły 

1. Dla Klienta dokonującego zakupu energii w celu jej zużycia w gospodarstwie domowym lub pomieszczeniach gospodarczych związanych z prowadzeniem gospodarstw domowych, o ile nie jest w nich prowadzona działalność gospodarcza, limit uprawniający do stosowania w okresie od 1.01. do 30.06.2024 r. cen, o których mowa w Tabeli nr 2. wynosi 1,5 MWh w punkcie poboru energii albo:

  1. 1,8 MWh – w przypadku Klienta, o którym mowa wyżej, posiadającego w dniu 18 października 2022 r., orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, albo posiadającego orzeczenie, o którym mowa w art. 5 pkt 1, 1a lub 2 albo art. 62 ust. 2 pkt 1 lub 2 albo ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub zamieszkującego wspólnie z osobą posiadającą, w dniu 18 października 2022 r., orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności albo orzeczenie o niepełnosprawności wydane osobie poniżej 16 roku życia albo posiadającego orzeczenie, o którym mowa w art. 5 pkt 1, 1a lub 2 albo art. 62 ust. 2 pkt 1 lub 2 albo ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
     
  2. 2 MWh w przypadku:
  • Klienta, o którym mowa wyżej,  posiadającego w dniu 18 października 2022 r., Kartę Dużej Rodziny jako rodzic rodziny wielodzietnej, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny,
  • Klienta, o którym mowa wyżej, prowadzącego, w dniu 18 października 2022 r., gospodarstwo rolne, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym, lub prowadzącego dział specjalny produkcji rolnej, nieprowadzącego innego rodzaju działalności gospodarczej, którego punkty poboru energii oprócz budynku mieszkalnego służą również rozliczeniom zużytej energii elektrycznej na potrzeby urządzeń i instalacji położonych na gruntach gospodarstwa rolnego lub gruntach, na których prowadzi się dział specjalny produkcji rolnej oraz służą wyłącznie działalności rolniczej lub prowadzeniu działów specjalnych produkcji rolnej;

w punkcie poboru energii, jeżeli Klient, o którym mowa w lit. a) i b) złożył, na zasadach określonych w Ustawie, oświadczenie stanowiące podstawę do uwzględnienia przez Sprzedawcę w rozliczeniach zwiększonego limitu.

2. W przypadku zmiany w 2024 r. odbiorcy uprawnionego, o którym mowa w art. 2 pkt 1) Ustawy (dalej: odbiorca uprawniony), pobierającego energię elektryczną z punktu poboru energii, przy obliczaniu limitów zużycia energii elektrycznej, uwzględnia się całkowite zużycie energii elektrycznej w tym punkcie poboru energii w 2024 r.

3. W przypadku rozpoczęcia korzystania przez odbiorcę uprawnionego z nowego punktu poboru energii w 2024 r. przy obliczaniu limitów zużycia energii elektrycznej, uwzględnia się proporcjonalnie liczbę dni wykorzystywania tego punktu poboru w 2024 r.

4. W przypadku skorzystania w 2024 r. przez odbiorcę uprawnionego z prawa wyboru sprzedawcy energii elektrycznej, przy obliczaniu limitów zużycia energii elektrycznej, uwzględnia się całkowite zużycie energii elektrycznej w punkcie poboru energii w 2024 r.

5. W przypadku gdy Klient, o którym mowa w pkt. 3.1. lit a) i b) spełnił przesłanki, o których mowa w pkt. 3.1. lit. a) i b) powyżej w trakcie 2024 r. i złożył oświadczenie uprawniające do stosowania podwyższonych limitów:

  • w terminie wynikającym z Ustawy, limit zużycia energii elektrycznej, o którym mowa w pkt 3.1. lit. a) i b) stosuje się proporcjonalnie do liczby miesięcy w 2024 r., rozpoczynając od miesiąca, w którym spełnione zostały te przesłanki;
  • po terminie wynikającym z Ustawy, limit zużycia energii elektrycznej, o którym mowa w pkt 3.1. lit. a) i b), stosuje się proporcjonalnie do liczby miesięcy w 2024 r., rozpoczynając od miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono oświadczenie.

Dodatkowe Informacje

Co to jest produkt ENERGIA+ Pomoc IT?

W ramach Oferty możesz otrzymać nielimitowaną pomoc informatyka dostępnego 24 h/7/365 oraz cenę energii niższą od ceny w Taryfie Enei. Oznacza to, że Twoja cena ze energię elektryczną będzie niższa od ceny wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE.

Na fakturze oprócz rozliczenia Twojego zużycia energii (rozliczonego w cenie jednostkowej energii – zł/kWh) znajdzie się dodatkowa miesięczna opłata handlowa za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” (rozliczana w stałej wysokości w okresach miesięcznych). Miesięczna stawka tej opłaty wskazana jest w Cenniku. Niższa cena sprzedaży energii nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z taryf dystrybucyjnych zatwierdzanych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.

Jak działa Usługa „Pomoc IT”?

Klienci, którzy podpiszą umowę w ramach oferty ENERGIA+ Pomoc IT, otrzymają indywidualny kod upoważniający do korzystania z usługi. W celu skorzystania ze zdalnej pomocy Klienci mogą skontaktować się poprzez dedykowany adres e-mail: enea@we-support.pl oraz numer telefonu 22 122 89 21 – informatyk poprosi o podanie kodu wsparcia. Następnie poprosi o uruchomienie przeglądarki i wpisanie adresu: pobierz.it. Specjalista IT przeprowadzi Klienta przez proces instalacji aplikacji do pomocy zdalnej, który zajmuje około 2 minut. Po uruchomieniu aplikacji informatyk podłączy się zdalnie i udzieli pomocy.

Dla kogo jest ten produkt?

Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi Klienci, jak i dotychczasowi Klienci indywidualni rozliczani w zespołach grup taryfowych G. Każdy z nas może potrzebować pomocy informatyka. Technologia zmienia się codziennie, a brak odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia w obszarze technologii powoduje, że szybka i skuteczna pomoc zdalna w rozwiązywaniu problemów związanych z komputerami, oprogramowaniem, sieciami czy innymi technicznymi aspektami jest bezcenna.

Jaki jest koszt połączenia?

Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora. Numer telefonu, pod którym Klienci mogą zgłaszać swoje problemy, jest numerem stacjonarnym.

Jaki jest czas reakcji na zgłoszenie?

Zespół przyjmuje zgłoszenie poprzez e-mail lub telefonicznie w ciągu 15 minut. W przypadku zgłoszenia telefonicznego czas ten może się wydłużyć o ok. 5 minut, jeżeli jest kolejka oczekujących na połączenie.

Kiedy może dojść do niewykonania zgłoszenia po jego przyjęciu?

Do takiej sytuacji może dojść w następujących przypadkach:

  • Klient prosi o wykonanie czynności niezgodnej z polskim prawem,
  • Klient prosi o wykonanie działań na nielegalnym lub pirackim oprogramowaniu,
  • Klient nie ma dostępu do Internetu lub jego komputer zupełnie się nie włącza,
  • Klient prosi o pomoc poza zakresem wsparcia lub prosi o wizytę w domu.

Czy są jakieś limity w zakresie liczby urządzeń objętych pomocą? 

Każdy kod upoważnia do uzyskania pomocy dla 1 osoby, która może mieć kilka urządzeń. Kodu nie można przekazywać innym osobom. W przypadku uzasadnionych podejrzeń o nadużycie (np. bardzo częste zgłaszanie spraw dotyczących różnych systemów operacyjnych, w różnych wersjach) Partner może zweryfikować urządzenie po połączeniu zdalnym po MAC adresie karty sieciowej urządzenia. Dane osobowe nie są weryfikowane – pomoc otrzyma osoba, która poda kod.

 Jak wygląda proces składania i obsługi reklamacji?

Wszystkie reklamacje przyjmowane są w formie elektronicznej pod adresem e-mail: enea@we-support.pl. Odpowiedź na reklamację jest udzielana w ciągu maksymalnie 14 dni (w praktyce w ciągu kilku godzin) od dnia otrzymania reklamacji.

Z jakimi tematami mogę zgłosić się do informatyka?

a) wsparcie w systemach Windows (dowolna wersja): instalacje sterowników, aktualizacje systemu, oczyszczanie systemu, instalacje programów, konfiguracje urządzeń wyjściowych, usuwanie wirusów,
b) wsparcie w systemach Mac OS, iOS (dowolna wersja): instalacje sterowników, aktualizacje systemów, oczyszczanie systemu, instalacja programów, konfiguracje urządzeń wyjściowych,
c) wsparcie działania pakietu biurowego Microsoft Office oraz aplikacji powiązanych: instalacje, dezinstalacje, weryfikacja plików, aktualizacje,
d) obsługa urządzeń peryferyjnych (drukarka, skaner, tablet)i zarządzanie nimi,
e) wsparcie podczas napraw gwarancyjnych lub pogwarancyjnych sprzętu (weryfikacja po numerze seryjnym, czy sprzęt jest na gwarancji, i zgłoszenie naprawy lub pomoc w znalezieniu serwisu, jeżeli sprzęt nie jest już na gwarancji, pomoc w opisie usterki),
f) konfiguracja stacji roboczych,
g) zarządzanie i utrzymanie urządzeń sieciowych (podstawowa konfiguracja urządzeń sieciowych), (informacja, jak zabezpieczyć sieć i ważne dane),
h) administracja i zarządzanie domenami internetowymi,
i) zarządzanie, modyfikacja treści, administracja stronami internetowymi (wsparcie, podstawowe szkolenie z zarządzania systemami CMS, podstawy języka HTML),
j) konfiguracja, rozwiązywanie problemów z pocztą e-mail,
k) zarządzanie kontami oraz pocztą elektroniczną e-mail,
l) wykonywanie zapasowych kopii bezpieczeństwa zgodniez opracowaną polityką,
m) wsparcie, konfiguracja i utrzymanie serwerów i urządzeń sieciowych,
n) konsultacje merytoryczne i doradztwo techniczne,
o) pomoc w obsłudze programów od zewnętrznych dostawców,
p) diagnostyka i utrzymanie sieci LAN/WLAN,
q) diagnoza wadliwie działających sprzętów i wymiana podstawowych komponentów (zdalna weryfikacja sprzętów podłączonych do komputera),
r) archiwizacja haseł i dostępów,

s) instalacja, konfiguracja z usług chmurowych,
t) czyszczenie systemów operacyjnych, optymalizacja pracy komputerów,
u) instalowanie i deinstalowanie oprogramowania,
v) pomoc podczas spotkań online: Zoom, Skype, Teams (brak głosu, obrazu z kamery),
w) skanowanie i usuwanie wirusów w komputerze,
x) usuwanie programów szpiegujących komputer,
y) pomoc w przypadku wyłudzeń i włamań na konta w social mediach,
z) pomoc z konfiguracją gier, tj. Fortnite, GTA, Minecraft, Wiedźmin, CyberPunk, COD,
aa) ustawienie kontroli rodzicielskiej i założenie profilu dla dziecka,
bb) pomoc w obsłudze programów do obróbki video i grafiki, tj. Photoshop, Adobe Premiere Pro (wsparcie, podstawowe szkolenie z ww. programów),
cc) aktualizacja sterowników programów, systemów i sprzętu,
dd) instalacja dodatkowych czcionek lub brakujących czcionek systemowych,
ee) analiza podejrzanych plików otrzymanych mailem lub przez FTP, np. WeTransfer,
ff) analiza podejrzanych plików e-mail oraz wiadomości SMS,
gg) analiza ataków typu Phishing i działania prewencyjne,
hh) pomoc w wyborze nowego sprzętu komputerowego,
ii) bezpieczne zakupy online, tj. pomoc w zakupach onlinei ewentualnych oszustwach,
jj) skanowanie antywirusowe komputera,
kk) usuwanie wirusów i programów szpiegujących,
ll) instalacja i konfiguracja zapory sieciowej, firewall,
mm) wykrywanie programów typu malware oraz spyware,
nn) konfigurowanie routerów,
oo) konfiguracja bezpiecznych połączeń FTP,
pp) konfiguracja sieci w tym Access Pointów,
qq) konfiguracja i instalacja systemów CMS,
rr) wsparcie w wyborze hostingu,
ss) mapowanie zasobów sieciowych.

Regulamin, Cenniki, Dokumenty dotyczące oferty ENERGIA+ Pomoc IT

  • Pobierz — Regulamin Oferty ENERGIA+ Pomoc IT
  • Pobierz — Cennik Oferty ENERGIA+ Pomoc IT (na okres 36 miesięcy)
  • Pobierz — Taryfa dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G na rok 2024 (obowiązująca od 1 stycznia 2024 r.)
  • Pobierz — Oświadczenie Klienta

Pozostałe dokumenty

  • Pobierz — Informacja o art. 5a. Prawo Energetyczne [Prawo do korzystania z usługi powszechnej]
  • Pobierz — Regulamin zawierania umów na odległość
  • Pobierz — Regulamin konkursu "Klik, Klik, Hurra"

Wzór umowy kompleksowej dla Klientów przyłączonych do sieci ENEA Operator Sp. z o.o.

  • Pobierz — Wzór umowy o świadczenie usługi kompleksowej (Energia elektryczna)
  • Pobierz — Ogólne warunki świadczenia Usługi kompleksowej energii elektrycznej dla Klientów będących konsumentami, z grup taryfowych G przyłączonych do sieci niskiego napięcia
  • Pobierz — Pouczenie o konsekwencjach wyboru przez Klienta sprzedawcy rezerwowego. Wybór sprzedawcy rezerwowego
  • Pobierz — Wzór formularza odstąpienia od Umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa 

Możesz zawrzeć umowę online

Jeśli jesteś już Klientem Enei możesz w kilku krokach zawrzeć umowę online – dokładną instrukcję znajdziesz poniżej.

Zaloguj się do eBOK. Nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

Przejdź do zakładki "AKTUALNA OFERTA" i wybierz produkt.

Dokładnie zapoznaj się ze szczegółami oferty oraz wszystkimi dokumentami zanim klikniesz „Zawieram umowę”. W przypadku braku przycisku „Zawieram umowę” skontaktuj się z nami.

Na podany adres mailowy otrzymasz potwierdzenie zawarcia umowy.

 

Sprawdź inne produkty

Enea  Smart 

Odkryj zalety inteligentnych rozwiązań Enea Smart. Cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei. Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową. 

Zobacz więcej

ENERGIA+ Fachowiec

Pomoc fachowców z razie nagłej awarii. Cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei. Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową.

Zobacz więcej

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy – oddzwonimy!

* Potwierdź temat kontaktu z konsultatem
*

"*" - Informacje niezbędne do kontaktu w celu realizacji Twojego zgłoszenia

"**" - Zgoda niezbędna do kontaktu w celu realizacji Twojego zgłoszenia

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.