Zawarcie umowy w ramach oferty ENERGIA+ Pomoc IT to:

Nielimitowany zdalny dostęp do informatyków,

którzy udzielą pomocy, dzwoniąc pod numer 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Zdalna pomoc IT przez całą dobę, 7 dni w tygodniu

Wystarczy zadzwonić pod wskazany numer lub skontaktować się mailowo: enea@we-support.pl.

Pełne wsparcie systemów Windows i Apple

Otrzymasz pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu.

Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową

Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku.

Cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei*

Otrzymasz energię w cenie niższej od ceny energii elektrycznej wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE. 

Obniżona opłata handlowa z aktywną e-fakturą

Przy wyborze elektronicznej faktury stawka dodatkowej miesięcznej opłaty handlowej zostanie obniżona. Aby skorzystać z obniżonej opłaty handlowej należy założyć konto w eBOK i aktywować elektroniczną fakturę.

Możesz zawrzeć umowę online

Zawrzyj umowę na produkt ENERGIA+ Pomoc IT online (na stronie ebok.enea.pl lub enea.pl/eformularze) bez wychodzenia z domu. 

WAŻNE! 

Przeczytaj dodatkowe informacje o ofercie

Wybrana oferta daje możliwość korzystania z pomocy specjalisty IT w nielimitowanym wymiarze przez okres obowiązywania umowy. Informatycy dostępni są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 

Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku, która wyniesie 27,90 zł brutto/mies. Możesz mieć obniżoną opłatę handlową, która w przypadku wyboru elektronicznej faktury wyniesie 22,90 zł brutto/mies.

* Cena energii niższa od ceny energii wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE, nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). Taryfa dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G dostępna jest w zakładce Pliki do pobrania. Szczegóły dotyczące cen energii, dodatkowej opłaty handlowej oraz warunków korzystania z Oferty ENERGIA+ Pomoc IT znajdziesz w Regulaminie Oferty oraz Cenniku, dostępnych w Biurach Obsługi Klienta Enei oraz w zakładce Pliki do pobrania. W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.

Jak wezwać pomoc IT? Zainstaluj darmową i bezpieczną aplikację (konieczne połączenie z Internetem) na swoim urządzeniu. Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub e-mail enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie rozwiąże problem.

Partnerem Oferty, odpowiadającym za realizację Usługi „Pomoc IT”, jest We'Support Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zwoleńska 23, 04-761 Warszawa, tel. 22 122 89 21, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001017403, NIP 9522237303.

Przykładowe problemy... i rozwiązania!

W czym możemy pomóc

1
Windows

 

Pomoc w obsłudze dowolnej wersji Windows

2
Apple

 

Pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu macOS

3
Urządzenia

 

Podłączenie drukarki i rozwiązywanie problemów

4
Programy

 

Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i programami

5
Poczta e-mail

 

Zdalna analiza podejrzanych wiadomości lub załącznika

6
Social Media

 

Sprawdzimy, czy Twoje konto jest bezpieczne

7
Przeglądarki

 

Skonfigurujemy i zaktualizujemy wszystkie

8
Zakupy

 

Podpowiemy przed zakupem jaki sprzęt warto wybrać

9
Konfiguracja

 

bezpiecznych połączeń FTP

10
Diagnostyka

 

Przyspieszymy pracę Twojego komputera

11
Kontrola treści

 

Ustawimy kontrolę rodzicielską dla dzieci

12
Wirusy

 

Przeskanujemy komputer w poszukiwaniu wirusa

1
Windows
Pomoc w obsłudze dowolnej wersji Windows
2
Apple
Pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu macOS
3
Urządzenia
Podłączenie drukarki i rozwiązywanie problemów
4
Programy
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i programami
5
Poczta e-mail
Zdalna analiza podejrzanych wiadomości lub załącznika
6
Social Media
Sprawdzimy, czy Twoje konto jest bezpieczne
7
Przeglądarki
Skonfigurujemy i zaktualizujemy wszystkie
8
Zakupy
Podpowiemy przed zakupem jaki sprzęt warto wybrać
9
Konfiguracja
bezpiecznych połączeń FTP
10
Diagnostyka
Przyspieszymy pracę Twojego komputera
11
Kontrola treści
Ustawimy kontrolę rodzicielską dla dzieci
12
Wirusy
Przeskanujemy komputer w poszukiwaniu wirusa

Zobacz jakie to proste

1

Podpisz umowę
w ofercie ENERGIA+ Pomoc IT

i odbierz kod dostępu na sms lub e-mail.

2

Pobierz i zainstaluj
darmową aplikację na swoim urządzeniu.
(konieczne połączenie z internetem)
Teraz możesz korzystać ze zdalnej pomocy.

3

Zgłoś awarię
przez dedykowany numer telefonu:
22 122 89 21
(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)
lub e-mail: enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie pomoże rozwiązać problem.

Dla kogo?

Produkt przeznaczony jest dla klientów grup taryfowych G, którzy chcą dodatkowo skorzystać z pomocy informatyka. Nieważne, ile masz lat i jaką masz wiedzę na temat działania komputerów, smartfonów czy innych sprzętów. Pracownicy We'Support pomogą rozwiązać Twój problem, odpowiedzą na Twoje pytania, a nawet podpowiedzą, jak bezpiecznie poruszać się w Internecie. 

 

Tabela nr 1. Ceny energii elektrycznej oraz stawki opłaty handlowej

Zobacz szczegóły 

 

Taryfa dla energii elektrycznej

ENERGIA+ Pomoc IT

Cechy oferty

----

zdalny dostęp do specjalistów IT bez ograniczeń
zdalna pomoc przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei*

Ceny Energii

zł / kWh

Taryfa dla energii elektrycznej

ENERGIA+ Pomoc IT

Umowa na prąd z nielimitowaną pomocą informatyka

GRUPA TARYFOWA

Całodobowa

Dzienna/
Szczytowa

Nocna/
Pozaszczytowa

Całodobowa

Dzienna/
Szczytowa

Nocna/
Pozaszczytowa

G11

taryfa, w której bez względu na dzień tygodnia czy godzinę (w dzień oraz w nocy) obowiązuje cię ta sama cena za energię

0,7767 zł

0,6265 zł

 

 

 

 

0,7536 zł

0,6127 zł

 

 

 

 

G12

taryfa, w której cena za energię zmienia się w ciągu doby

 

 

0,9294 zł

0,7506 zł

0,5050 zł

0,4056 zł

 

 

0,9017 zł

0,7331 zł

0,4900 zł

0,3984 zł

G12w

taryfa, w której tańsze są nie tylko godziny poza szczytem, ale także weekendy i święta - bez względu na godzinę

 

 

1,0398 zł

0,8404 zł

0,5192 zł

0,4171 zł

 

 

1,0088 zł

0,8202 zł

0,5038 zł

0,4096 zł

Opłata handlowa faktura papierowa

0 zł/m-c

27,90 zł/m-c

22,68 zł/m-c

Opłata handlowa elektroniczna faktura

0 zł/m-c

22,90 zł/m-c

18,62 zł/m-c

Oferta ważna od 01.10.2024 r. do 31.12.2024 r.

Ceny netto energii elektrycznej zawierają podatek akcyzowy w wysokości 5,00 zł/MWh. Ceny brutto energii elektrycznej oraz stawki brutto opłaty handlowej zawierają podatek VAT w wysokości 23%.

* Cena energii niższa od ceny energii wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE, nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). Taryfa dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G dostępna jest w zakładce Pliki do pobrania. Szczegóły dotyczące cen energii, dodatkowej opłaty handlowej oraz warunków korzystania z Oferty ENERGIA+ Pomoc IT znajdziesz w Regulaminie Oferty oraz Cenniku, dostępnych w zakładce Pliki do pobrania. W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem, stosuje się inne ceny, niż wynikające z Cennika, Sprzedawca w okresie wskazanym w tych przepisach będzie stosował ceny wynikające z mocy prawa.

Taryfa dla usług dystrybucji energii elektrycznej na 2024 rok - pobierz

 

Tabela nr 2. Informacja o cenach energii elektrycznej stosowanych w okresie od 1.07. do 31.12.2024 roku

Zobacz szczegóły

W związku z treścią ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 oraz 2024 roku (dalej „Ustawa”), w okresie od 01.07. do 31.12.2024 r. dla energii zakupionej w celu jej zużycia w gospodarstwie domowym lub pomieszczeń gospodarczych związanych z prowadzeniem gospodarstw domowych, o ile nie jest w nich prowadzona działalność gospodarcza stosowana będzie cena maksymalna energii elektrycznej wynikająca z Ustawy, określona w Tabeli nr 2.

 

Taryfa dla energii elektrycznej

ENERGIA+ Pomoc IT

Cechy oferty

----

zdalny dostęp do specjalistów IT bez ograniczeń
zdalna pomoc przez całą dobę, 7 dni w tygodniu

Ceny Energii

zł / kWh

Taryfa dla energii elektrycznej

ENERGIA+ Pomoc IT

Umowa na prąd z nielimitowaną pomocą informatyka

GRUPA TARYFOWA

Całodobowa

Dzienna/
Szczytowa

Nocna/
Pozaszczytowa

Całodobowa

Dzienna/
Szczytowa

Nocna/
Pozaszczytowa

G11

taryfa, w której bez względu na dzień tygodnia czy godzinę (w dzień oraz w nocy) obowiązuje cię ta sama cena za energię

0,6212 zł

0,5050 zł

 

 

 

 

0,6212 zł

0,5050 zł

 

 

 

 

G12

taryfa, w której cena za energię zmienia się w ciągu doby

 

 

0,6212 zł

0,5050 zł

0,6212 zł

0,5050 zł

 

 

0,6212 zł

0,5050 zł

0,6212 zł

0,5050 zł

G12w

taryfa, w której tańsze są nie tylko godziny poza szczytem, ale także weekendy i święta - bez względu na godzinę

 

 

0,6212 zł

0,5050 zł

0,6212 zł

0,5050 zł

 

 

0,6212 zł

0,5050 zł

0,6212 zł

0,5050 zł

Opłata handlowa faktura papierowa

0 zł/m-c

27,90 zł/m-c

22,68 zł/m-c

Opłata handlowa elektroniczna faktura

0 zł/m-c

22,90 zł/m-c

18,62 zł/m-c

Oferta ważna od 01.10.2024 r. do 31.12.2024 r.

Ceny netto energii elektrycznej podane w Tabeli nr 2. zawierają podatek akcyzowy w wysokości 5,00 zł/MWh. Ceny brutto energii elektrycznej oraz stawki brutto opłaty handlowej podane w Tabeli nr 2. zawierają podatek VAT w wysokości 23%.

W przypadku Klientów z grupy taryfowej G12 i G12w, jeżeli średnia cena energii w danym miesiącu wynikająca z Tabeli nr 1, rozumiana jako średnia cena wszystkich stref ważona ilością energii elektrycznej w każdym miesiącu, będzie niższa niż cena wynikająca z Tabeli 2, stosowane będą ceny wynikające z Tabeli nr 1.

W przypadku gdy cena energii elektrycznej wynikająca z Tabeli nr 1 zawartej z odbiorcą uprawnionym jest niższa niż cena maksymalna, Sprzedawca stosuje w rozliczeniach z odbiorcą uprawnionym tę niższą cenę.

Ceny energii elektrycznej oraz stawki opłat nie zawierają opłat z tytułu świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej. Rozliczenia za usługę dystrybucji energii elektrycznej dokonywane będą według cen, stawek opłat i zasad ich stosowania określonych w Taryfie OSD. Stawki te są jednakowe niezależnie od wybranej przez Klienta oferty.

Taryfa dla usług dystrybucji energii elektrycznej na 2024 rok - pobierz

Dodatkowe Informacje

Co to jest produkt ENERGIA+ Pomoc IT?

W ramach Oferty możesz otrzymać nielimitowaną pomoc informatyka dostępnego 24 h/7/365 oraz cenę energii niższą od ceny w Taryfie Enei. Oznacza to, że Twoja cena ze energię elektryczną będzie niższa od ceny wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE.

Na fakturze oprócz rozliczenia Twojego zużycia energii (rozliczonego w cenie jednostkowej energii – zł/kWh) znajdzie się dodatkowa miesięczna opłata handlowa za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” (rozliczana w stałej wysokości w okresach miesięcznych). Miesięczna stawka tej opłaty wskazana jest w Cenniku. Niższa cena sprzedaży energii nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z taryf dystrybucyjnych zatwierdzanych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.

Jak działa Usługa „Pomoc IT”?

Klienci, którzy podpiszą umowę w ramach oferty ENERGIA+ Pomoc IT, otrzymają indywidualny kod upoważniający do korzystania z usługi. W celu skorzystania ze zdalnej pomocy Klienci mogą skontaktować się poprzez dedykowany adres e-mail: enea@we-support.pl oraz numer telefonu 22 122 89 21 – informatyk poprosi o podanie kodu wsparcia. Następnie poprosi o uruchomienie przeglądarki i wpisanie adresu: pobierz.it. Specjalista IT przeprowadzi Klienta przez proces instalacji aplikacji do pomocy zdalnej, który zajmuje około 2 minut. Po uruchomieniu aplikacji informatyk podłączy się zdalnie i udzieli pomocy.

Dla kogo jest ten produkt?

Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi Klienci, jak i dotychczasowi Klienci indywidualni rozliczani w zespołach grup taryfowych G. Każdy z nas może potrzebować pomocy informatyka. Technologia zmienia się codziennie, a brak odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia w obszarze technologii powoduje, że szybka i skuteczna pomoc zdalna w rozwiązywaniu problemów związanych z komputerami, oprogramowaniem, sieciami czy innymi technicznymi aspektami jest bezcenna.

Jaki jest koszt połączenia?

Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora. Numer telefonu, pod którym Klienci mogą zgłaszać swoje problemy, jest numerem stacjonarnym.

Jaki jest czas reakcji na zgłoszenie?

Zespół przyjmuje zgłoszenie poprzez e-mail lub telefonicznie w ciągu 15 minut. W przypadku zgłoszenia telefonicznego czas ten może się wydłużyć o ok. 5 minut, jeżeli jest kolejka oczekujących na połączenie.

Kiedy może dojść do niewykonania zgłoszenia po jego przyjęciu?

Do takiej sytuacji może dojść w następujących przypadkach:

  • Klient prosi o wykonanie czynności niezgodnej z polskim prawem,
  • Klient prosi o wykonanie działań na nielegalnym lub pirackim oprogramowaniu,
  • Klient nie ma dostępu do Internetu lub jego komputer zupełnie się nie włącza,
  • Klient prosi o pomoc poza zakresem wsparcia lub prosi o wizytę w domu.

Czy są jakieś limity w zakresie liczby urządzeń objętych pomocą? 

Każdy kod upoważnia do uzyskania pomocy dla 1 osoby, która może mieć kilka urządzeń. Kodu nie można przekazywać innym osobom. W przypadku uzasadnionych podejrzeń o nadużycie (np. bardzo częste zgłaszanie spraw dotyczących różnych systemów operacyjnych, w różnych wersjach) Partner może zweryfikować urządzenie po połączeniu zdalnym po MAC adresie karty sieciowej urządzenia. Dane osobowe nie są weryfikowane – pomoc otrzyma osoba, która poda kod.

 Jak wygląda proces składania i obsługi reklamacji?

Wszystkie reklamacje przyjmowane są w formie elektronicznej pod adresem e-mail: enea@we-support.pl. Odpowiedź na reklamację jest udzielana w ciągu maksymalnie 14 dni (w praktyce w ciągu kilku godzin) od dnia otrzymania reklamacji.

Z jakimi tematami mogę zgłosić się do informatyka?

a) wsparcie w systemach Windows (dowolna wersja): instalacje sterowników, aktualizacje systemu, oczyszczanie systemu, instalacje programów, konfiguracje urządzeń wyjściowych, usuwanie wirusów,
b) wsparcie w systemach Mac OS, iOS (dowolna wersja): instalacje sterowników, aktualizacje systemów, oczyszczanie systemu, instalacja programów, konfiguracje urządzeń wyjściowych,
c) wsparcie działania pakietu biurowego Microsoft Office oraz aplikacji powiązanych: instalacje, dezinstalacje, weryfikacja plików, aktualizacje,
d) obsługa urządzeń peryferyjnych (drukarka, skaner, tablet)i zarządzanie nimi,
e) wsparcie podczas napraw gwarancyjnych lub pogwarancyjnych sprzętu (weryfikacja po numerze seryjnym, czy sprzęt jest na gwarancji, i zgłoszenie naprawy lub pomoc w znalezieniu serwisu, jeżeli sprzęt nie jest już na gwarancji, pomoc w opisie usterki),
f) konfiguracja stacji roboczych,
g) zarządzanie i utrzymanie urządzeń sieciowych (podstawowa konfiguracja urządzeń sieciowych), (informacja, jak zabezpieczyć sieć i ważne dane),
h) administracja i zarządzanie domenami internetowymi,
i) zarządzanie, modyfikacja treści, administracja stronami internetowymi (wsparcie, podstawowe szkolenie z zarządzania systemami CMS, podstawy języka HTML),
j) konfiguracja, rozwiązywanie problemów z pocztą e-mail,
k) zarządzanie kontami oraz pocztą elektroniczną e-mail,
l) wykonywanie zapasowych kopii bezpieczeństwa zgodniez opracowaną polityką,
m) wsparcie, konfiguracja i utrzymanie serwerów i urządzeń sieciowych,
n) konsultacje merytoryczne i doradztwo techniczne,
o) pomoc w obsłudze programów od zewnętrznych dostawców,
p) diagnostyka i utrzymanie sieci LAN/WLAN,
q) diagnoza wadliwie działających sprzętów i wymiana podstawowych komponentów (zdalna weryfikacja sprzętów podłączonych do komputera),
r) archiwizacja haseł i dostępów,

s) instalacja, konfiguracja z usług chmurowych,
t) czyszczenie systemów operacyjnych, optymalizacja pracy komputerów,
u) instalowanie i deinstalowanie oprogramowania,
v) pomoc podczas spotkań online: Zoom, Skype, Teams (brak głosu, obrazu z kamery),
w) skanowanie i usuwanie wirusów w komputerze,
x) usuwanie programów szpiegujących komputer,
y) pomoc w przypadku wyłudzeń i włamań na konta w social mediach,
z) pomoc z konfiguracją gier, tj. Fortnite, GTA, Minecraft, Wiedźmin, CyberPunk, COD,
aa) ustawienie kontroli rodzicielskiej i założenie profilu dla dziecka,
bb) pomoc w obsłudze programów do obróbki video i grafiki, tj. Photoshop, Adobe Premiere Pro (wsparcie, podstawowe szkolenie z ww. programów),
cc) aktualizacja sterowników programów, systemów i sprzętu,
dd) instalacja dodatkowych czcionek lub brakujących czcionek systemowych,
ee) analiza podejrzanych plików otrzymanych mailem lub przez FTP, np. WeTransfer,
ff) analiza podejrzanych plików e-mail oraz wiadomości SMS,
gg) analiza ataków typu Phishing i działania prewencyjne,
hh) pomoc w wyborze nowego sprzętu komputerowego,
ii) bezpieczne zakupy online, tj. pomoc w zakupach onlinei ewentualnych oszustwach,
jj) skanowanie antywirusowe komputera,
kk) usuwanie wirusów i programów szpiegujących,
ll) instalacja i konfiguracja zapory sieciowej, firewall,
mm) wykrywanie programów typu malware oraz spyware,
nn) konfigurowanie routerów,
oo) konfiguracja bezpiecznych połączeń FTP,
pp) konfiguracja sieci w tym Access Pointów,
qq) konfiguracja i instalacja systemów CMS,
rr) wsparcie w wyborze hostingu,
ss) mapowanie zasobów sieciowych.

Regulamin, Cenniki, Dokumenty dotyczące oferty ENERGIA+ Pomoc IT

  • Pobierz — Regulamin Oferty ENERGIA+ Pomoc IT
  • Pobierz — Cennik Oferty ENERGIA+ Pomoc IT (na okres 36 miesięcy)
  • Pobierz — Taryfa dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G na rok 2024 (obowiązująca od 1 stycznia 2024 r.)
  • Pobierz — Zmiana Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G na rok 2024 (obowiązująca od 1 lipca 2024 r.)
  • Pobierz — Oświadczenie Klienta

Pozostałe dokumenty

  • Pobierz — Informacja o art. 5a. Prawo Energetyczne [Prawo do korzystania z usługi powszechnej]
  • Pobierz — Regulamin zawierania umów na odległość

Wzór umowy kompleksowej dla Klientów przyłączonych do sieci ENEA Operator Sp. z o.o.

  • Pobierz — Wzór umowy o świadczenie usługi kompleksowej (Energia elektryczna)
  • Pobierz — Ogólne warunki świadczenia Usługi kompleksowej energii elektrycznej dla Klientów będących konsumentami, z grup taryfowych G przyłączonych do sieci niskiego napięcia
  • Pobierz — Pouczenie o konsekwencjach wyboru przez Klienta sprzedawcy rezerwowego. Wybór sprzedawcy rezerwowego
  • Pobierz — Wzór formularza odstąpienia od Umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa 

Możesz zawrzeć umowę online

Jeśli jesteś już Klientem Enei możesz w kilku krokach zawrzeć umowę online – dokładną instrukcję znajdziesz poniżej.

Zaloguj się do eBOK. Nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

Przejdź do zakładki "AKTUALNA OFERTA" i wybierz produkt.

Dokładnie zapoznaj się ze szczegółami oferty oraz wszystkimi dokumentami zanim klikniesz „Zawieram umowę”. W przypadku braku przycisku „Zawieram umowę” skontaktuj się z nami.

Na podany adres mailowy otrzymasz potwierdzenie zawarcia umowy.

 

Snow

Sprawdź inne produkty

Enea  Smart 

Odkryj zalety inteligentnych rozwiązań Enea Smart. Cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei. Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową. 

Zobacz więcej

ENERGIA+ Fachowiec

Pomoc fachowców z razie nagłej awarii. Cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei. Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową.

Zobacz więcej

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy – oddzwonimy!

* Potwierdź temat kontaktu z konsultatem
*

"*" - Informacje niezbędne do kontaktu w celu realizacji Twojego zgłoszenia

"**" - Zgoda niezbędna do kontaktu w celu realizacji Twojego zgłoszenia

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.