którzy udzielą pomocy, dzwoniąc pod numer 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).
Wystarczy zadzwonić pod wskazany numer lub skontaktować się mailowo: enea@we-support.pl.
Otrzymasz pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu.
Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku.
Otrzymasz energię w cenie niższej od ceny energii elektrycznej wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE.
Przy wyborze elektronicznej faktury stawka dodatkowej miesięcznej opłaty handlowej zostanie obniżona. Aby skorzystać z obniżonej opłaty handlowej należy założyć konto w eBOK i aktywować elektroniczną fakturę.
Zawrzyj umowę na produkt ENERGIA+ Pomoc IT online (na stronie ebok.enea.pl lub enea.pl/eformularze) bez wychodzenia z domu.
Wybrana oferta daje możliwość korzystania z pomocy specjalisty IT w nielimitowanym wymiarze przez okres obowiązywania umowy. Informatycy dostępni są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku, która wyniesie 27,90 zł brutto/mies. Możesz mieć obniżoną opłatę handlową, która w przypadku wyboru elektronicznej faktury wyniesie 22,90 zł brutto/mies.
* Cena energii niższa od ceny energii wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE, nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). Taryfa dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G dostępna jest w zakładce Pliki do pobrania. Szczegóły dotyczące cen energii, dodatkowej opłaty handlowej oraz warunków korzystania z Oferty ENERGIA+ Pomoc IT znajdziesz w Regulaminie Oferty oraz Cenniku, dostępnych w Biurach Obsługi Klienta Enei oraz w zakładce Pliki do pobrania. W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.
Jak wezwać pomoc IT? Zainstaluj darmową i bezpieczną aplikację (konieczne połączenie z Internetem) na swoim urządzeniu. Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub e-mail enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie rozwiąże problem.
Partnerem Oferty, odpowiadającym za realizację Usługi „Pomoc IT”, jest We'Support Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zwoleńska 23, 04-761 Warszawa, tel. 22 122 89 21, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001017403, NIP 9522237303.
Podpisz umowę
w ofercie ENERGIA+ Pomoc IT
i odbierz kod dostępu na sms lub e-mail.
Pobierz i zainstaluj
darmową aplikację na swoim urządzeniu.
(konieczne połączenie z internetem)
Teraz możesz korzystać ze zdalnej pomocy.
Zgłoś awarię
przez dedykowany numer telefonu:
22 122 89 21
(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)
lub e-mail: enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie pomoże rozwiązać problem.
Produkt przeznaczony jest dla klientów grup taryfowych G, którzy chcą dodatkowo skorzystać z pomocy informatyka. Nieważne, ile masz lat i jaką masz wiedzę na temat działania komputerów, smartfonów czy innych sprzętów. Pracownicy We'Support pomogą rozwiązać Twój problem, odpowiedzą na Twoje pytania, a nawet podpowiedzą, jak bezpiecznie poruszać się w Internecie.
Taryfa dla energii elektrycznej
ENERGIA+ Pomoc IT
Cechy oferty
----
zdalny dostęp do specjalistów IT bez ograniczeń
zdalna pomoc przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei*
Ceny Energii
zł / kWh
Taryfa dla energii elektrycznej
ENERGIA+ Pomoc IT
Umowa na prąd z nielimitowaną pomocą informatyka
GRUPA TARYFOWA
Całodobowa
Dzienna/
Szczytowa
Nocna/
Pozaszczytowa
Całodobowa
Dzienna/
Szczytowa
Nocna/
Pozaszczytowa
G11
taryfa, w której bez względu na dzień tygodnia czy godzinę (w dzień oraz w nocy) obowiązuje cię ta sama cena za energię
0,7767 zł
0,6265 zł
0,7536 zł
0,6127 zł
G12
taryfa, w której cena za energię zmienia się w ciągu doby
0,9294 zł
0,7506 zł
0,5050 zł
0,4056 zł
0,9017 zł
0,7331 zł
0,4900 zł
0,3984 zł
G12w
taryfa, w której tańsze są nie tylko godziny poza szczytem, ale także weekendy i święta - bez względu na godzinę
1,0398 zł
0,8404 zł
0,5192 zł
0,4171 zł
1,0088 zł
0,8202 zł
0,5038 zł
0,4096 zł
Opłata handlowa faktura papierowa
0 zł/m-c
27,90 zł/m-c
22,68 zł/m-c
Opłata handlowa elektroniczna faktura
0 zł/m-c
22,90 zł/m-c
18,62 zł/m-c
Oferta ważna od 01.10.2024 r. do 31.12.2024 r.
Ceny netto energii elektrycznej zawierają podatek akcyzowy w wysokości 5,00 zł/MWh. Ceny brutto energii elektrycznej oraz stawki brutto opłaty handlowej zawierają podatek VAT w wysokości 23%.
* Cena energii niższa od ceny energii wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE, nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). Taryfa dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G dostępna jest w zakładce Pliki do pobrania. Szczegóły dotyczące cen energii, dodatkowej opłaty handlowej oraz warunków korzystania z Oferty ENERGIA+ Pomoc IT znajdziesz w Regulaminie Oferty oraz Cenniku, dostępnych w zakładce Pliki do pobrania. W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem, stosuje się inne ceny, niż wynikające z Cennika, Sprzedawca w okresie wskazanym w tych przepisach będzie stosował ceny wynikające z mocy prawa.
Taryfa dla usług dystrybucji energii elektrycznej na 2024 rok - pobierz
W związku z treścią ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 oraz 2024 roku (dalej „Ustawa”), w okresie od 01.07. do 31.12.2024 r. dla energii zakupionej w celu jej zużycia w gospodarstwie domowym lub pomieszczeń gospodarczych związanych z prowadzeniem gospodarstw domowych, o ile nie jest w nich prowadzona działalność gospodarcza stosowana będzie cena maksymalna energii elektrycznej wynikająca z Ustawy, określona w Tabeli nr 2.
Taryfa dla energii elektrycznej
ENERGIA+ Pomoc IT
Cechy oferty
----
zdalny dostęp do specjalistów IT bez ograniczeń
zdalna pomoc przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
Ceny Energii
zł / kWh
Taryfa dla energii elektrycznej
ENERGIA+ Pomoc IT
Umowa na prąd z nielimitowaną pomocą informatyka
GRUPA TARYFOWA
Całodobowa
Dzienna/
Szczytowa
Nocna/
Pozaszczytowa
Całodobowa
Dzienna/
Szczytowa
Nocna/
Pozaszczytowa
G11
taryfa, w której bez względu na dzień tygodnia czy godzinę (w dzień oraz w nocy) obowiązuje cię ta sama cena za energię
0,6212 zł
0,5050 zł
0,6212 zł
0,5050 zł
G12
taryfa, w której cena za energię zmienia się w ciągu doby
0,6212 zł
0,5050 zł
0,6212 zł
0,5050 zł
0,6212 zł
0,5050 zł
0,6212 zł
0,5050 zł
G12w
taryfa, w której tańsze są nie tylko godziny poza szczytem, ale także weekendy i święta - bez względu na godzinę
0,6212 zł
0,5050 zł
0,6212 zł
0,5050 zł
0,6212 zł
0,5050 zł
0,6212 zł
0,5050 zł
Opłata handlowa faktura papierowa
0 zł/m-c
27,90 zł/m-c
22,68 zł/m-c
Opłata handlowa elektroniczna faktura
0 zł/m-c
22,90 zł/m-c
18,62 zł/m-c
Oferta ważna od 01.10.2024 r. do 31.12.2024 r.
Ceny netto energii elektrycznej podane w Tabeli nr 2. zawierają podatek akcyzowy w wysokości 5,00 zł/MWh. Ceny brutto energii elektrycznej oraz stawki brutto opłaty handlowej podane w Tabeli nr 2. zawierają podatek VAT w wysokości 23%.
W przypadku Klientów z grupy taryfowej G12 i G12w, jeżeli średnia cena energii w danym miesiącu wynikająca z Tabeli nr 1, rozumiana jako średnia cena wszystkich stref ważona ilością energii elektrycznej w każdym miesiącu, będzie niższa niż cena wynikająca z Tabeli 2, stosowane będą ceny wynikające z Tabeli nr 1.
W przypadku gdy cena energii elektrycznej wynikająca z Tabeli nr 1 zawartej z odbiorcą uprawnionym jest niższa niż cena maksymalna, Sprzedawca stosuje w rozliczeniach z odbiorcą uprawnionym tę niższą cenę.
Ceny energii elektrycznej oraz stawki opłat nie zawierają opłat z tytułu świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej. Rozliczenia za usługę dystrybucji energii elektrycznej dokonywane będą według cen, stawek opłat i zasad ich stosowania określonych w Taryfie OSD. Stawki te są jednakowe niezależnie od wybranej przez Klienta oferty.
Taryfa dla usług dystrybucji energii elektrycznej na 2024 rok - pobierz
W ramach Oferty możesz otrzymać nielimitowaną pomoc informatyka dostępnego 24 h/7/365 oraz cenę energii niższą od ceny w Taryfie Enei. Oznacza to, że Twoja cena ze energię elektryczną będzie niższa od ceny wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G, zatwierdzanej przez Prezesa URE.
Na fakturze oprócz rozliczenia Twojego zużycia energii (rozliczonego w cenie jednostkowej energii – zł/kWh) znajdzie się dodatkowa miesięczna opłata handlowa za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” (rozliczana w stałej wysokości w okresach miesięcznych). Miesięczna stawka tej opłaty wskazana jest w Cenniku. Niższa cena sprzedaży energii nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z taryf dystrybucyjnych zatwierdzanych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.
Klienci, którzy podpiszą umowę w ramach oferty ENERGIA+ Pomoc IT, otrzymają indywidualny kod upoważniający do korzystania z usługi. W celu skorzystania ze zdalnej pomocy Klienci mogą skontaktować się poprzez dedykowany adres e-mail: enea@we-support.pl oraz numer telefonu 22 122 89 21 – informatyk poprosi o podanie kodu wsparcia. Następnie poprosi o uruchomienie przeglądarki i wpisanie adresu: pobierz.it. Specjalista IT przeprowadzi Klienta przez proces instalacji aplikacji do pomocy zdalnej, który zajmuje około 2 minut. Po uruchomieniu aplikacji informatyk podłączy się zdalnie i udzieli pomocy.
Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi Klienci, jak i dotychczasowi Klienci indywidualni rozliczani w zespołach grup taryfowych G. Każdy z nas może potrzebować pomocy informatyka. Technologia zmienia się codziennie, a brak odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia w obszarze technologii powoduje, że szybka i skuteczna pomoc zdalna w rozwiązywaniu problemów związanych z komputerami, oprogramowaniem, sieciami czy innymi technicznymi aspektami jest bezcenna.
Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora. Numer telefonu, pod którym Klienci mogą zgłaszać swoje problemy, jest numerem stacjonarnym.
Zespół przyjmuje zgłoszenie poprzez e-mail lub telefonicznie w ciągu 15 minut. W przypadku zgłoszenia telefonicznego czas ten może się wydłużyć o ok. 5 minut, jeżeli jest kolejka oczekujących na połączenie.
Do takiej sytuacji może dojść w następujących przypadkach:
Każdy kod upoważnia do uzyskania pomocy dla 1 osoby, która może mieć kilka urządzeń. Kodu nie można przekazywać innym osobom. W przypadku uzasadnionych podejrzeń o nadużycie (np. bardzo częste zgłaszanie spraw dotyczących różnych systemów operacyjnych, w różnych wersjach) Partner może zweryfikować urządzenie po połączeniu zdalnym po MAC adresie karty sieciowej urządzenia. Dane osobowe nie są weryfikowane – pomoc otrzyma osoba, która poda kod.
Wszystkie reklamacje przyjmowane są w formie elektronicznej pod adresem e-mail: enea@we-support.pl. Odpowiedź na reklamację jest udzielana w ciągu maksymalnie 14 dni (w praktyce w ciągu kilku godzin) od dnia otrzymania reklamacji.
a) wsparcie w systemach Windows (dowolna wersja): instalacje sterowników, aktualizacje systemu, oczyszczanie systemu, instalacje programów, konfiguracje urządzeń wyjściowych, usuwanie wirusów,
b) wsparcie w systemach Mac OS, iOS (dowolna wersja): instalacje sterowników, aktualizacje systemów, oczyszczanie systemu, instalacja programów, konfiguracje urządzeń wyjściowych,
c) wsparcie działania pakietu biurowego Microsoft Office oraz aplikacji powiązanych: instalacje, dezinstalacje, weryfikacja plików, aktualizacje,
d) obsługa urządzeń peryferyjnych (drukarka, skaner, tablet)i zarządzanie nimi,
e) wsparcie podczas napraw gwarancyjnych lub pogwarancyjnych sprzętu (weryfikacja po numerze seryjnym, czy sprzęt jest na gwarancji, i zgłoszenie naprawy lub pomoc w znalezieniu serwisu, jeżeli sprzęt nie jest już na gwarancji, pomoc w opisie usterki),
f) konfiguracja stacji roboczych,
g) zarządzanie i utrzymanie urządzeń sieciowych (podstawowa konfiguracja urządzeń sieciowych), (informacja, jak zabezpieczyć sieć i ważne dane),
h) administracja i zarządzanie domenami internetowymi,
i) zarządzanie, modyfikacja treści, administracja stronami internetowymi (wsparcie, podstawowe szkolenie z zarządzania systemami CMS, podstawy języka HTML),
j) konfiguracja, rozwiązywanie problemów z pocztą e-mail,
k) zarządzanie kontami oraz pocztą elektroniczną e-mail,
l) wykonywanie zapasowych kopii bezpieczeństwa zgodniez opracowaną polityką,
m) wsparcie, konfiguracja i utrzymanie serwerów i urządzeń sieciowych,
n) konsultacje merytoryczne i doradztwo techniczne,
o) pomoc w obsłudze programów od zewnętrznych dostawców,
p) diagnostyka i utrzymanie sieci LAN/WLAN,
q) diagnoza wadliwie działających sprzętów i wymiana podstawowych komponentów (zdalna weryfikacja sprzętów podłączonych do komputera),
r) archiwizacja haseł i dostępów,
s) instalacja, konfiguracja z usług chmurowych,
t) czyszczenie systemów operacyjnych, optymalizacja pracy komputerów,
u) instalowanie i deinstalowanie oprogramowania,
v) pomoc podczas spotkań online: Zoom, Skype, Teams (brak głosu, obrazu z kamery),
w) skanowanie i usuwanie wirusów w komputerze,
x) usuwanie programów szpiegujących komputer,
y) pomoc w przypadku wyłudzeń i włamań na konta w social mediach,
z) pomoc z konfiguracją gier, tj. Fortnite, GTA, Minecraft, Wiedźmin, CyberPunk, COD,
aa) ustawienie kontroli rodzicielskiej i założenie profilu dla dziecka,
bb) pomoc w obsłudze programów do obróbki video i grafiki, tj. Photoshop, Adobe Premiere Pro (wsparcie, podstawowe szkolenie z ww. programów),
cc) aktualizacja sterowników programów, systemów i sprzętu,
dd) instalacja dodatkowych czcionek lub brakujących czcionek systemowych,
ee) analiza podejrzanych plików otrzymanych mailem lub przez FTP, np. WeTransfer,
ff) analiza podejrzanych plików e-mail oraz wiadomości SMS,
gg) analiza ataków typu Phishing i działania prewencyjne,
hh) pomoc w wyborze nowego sprzętu komputerowego,
ii) bezpieczne zakupy online, tj. pomoc w zakupach onlinei ewentualnych oszustwach,
jj) skanowanie antywirusowe komputera,
kk) usuwanie wirusów i programów szpiegujących,
ll) instalacja i konfiguracja zapory sieciowej, firewall,
mm) wykrywanie programów typu malware oraz spyware,
nn) konfigurowanie routerów,
oo) konfiguracja bezpiecznych połączeń FTP,
pp) konfiguracja sieci w tym Access Pointów,
qq) konfiguracja i instalacja systemów CMS,
rr) wsparcie w wyborze hostingu,
ss) mapowanie zasobów sieciowych.
Jeśli jesteś już Klientem Enei możesz w kilku krokach zawrzeć umowę online – dokładną instrukcję znajdziesz poniżej.
Zaloguj się do eBOK. Nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.
Przejdź do zakładki "AKTUALNA OFERTA" i wybierz produkt.
Dokładnie zapoznaj się ze szczegółami oferty oraz wszystkimi dokumentami zanim klikniesz „Zawieram umowę”. W przypadku braku przycisku „Zawieram umowę” skontaktuj się z nami.
Na podany adres mailowy otrzymasz potwierdzenie zawarcia umowy.
Odkryj zalety inteligentnych rozwiązań Enea Smart. Cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei. Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową.
Zobacz więcejPomoc fachowców z razie nagłej awarii. Cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei. Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową.
Zobacz więcejNasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy – oddzwonimy!
Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.