Od 1 stycznia 2021 roku nastąpią zmiany opłat za dystrybucję energii elektrycznej. Na fakturach pojawi się nowy składnik – opłata mocowa.
Opis zmian jest dostępny po kliknięciu przycisku Sprawdź szczegóły.
Mam gaz - chcę zmienić sprzedawcę
W Twoim imieniu przeprowadzimy procedurę zmiany sprzedawcy, która zostanie zatwierdzona przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. (PSG).
Zapoznaj się z wybranym produktem, a następnie:
Udaj się do najbliższego BIura Obsługi Klienta
Skontaktuj się ze swoim opiekunem
Nie mam gazu - chcę podłączyć gaz
Udaj się do najbliższego Biura Obsługi Klienta lub skontaktuj się ze swoim opiekunem.
Zmiana sprzedawcy uzależniona jest od okresu wypowiedzenia u Twojego obecnego Sprzedawcy. Dla przykładu, przy 1-miesięcznym okresie wypowiedzenia, średni czas zmiany sprzedawcy wynosi około 40 dni, w przypadku zawarcia przez Ciebie umowy do 20 dnia miesiąca.
Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.