Serwis Moja Enea
- Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
- Możliwość składania wniosków online
- Strefa zakupów Moja Enea

Możliwości serwisu Moja Enea
-
Działaj na rzecz środowiska i przejdź na e-fakturę
W serwisie Moja Enea aktywujesz e-fakturę. Na adres e-mail otrzymasz powiadomienie
o wystawionej fakturze do zapłaty i będziesz mógł ją pobrać na swoje urządzenie. -
Podpisz umowę online w kilka minut
Jeśli jesteś już Klientem Enei możesz w kilku krokach zawrzeć umowę on-line.
-
Gromadź wszystkie potrzebne informacje w jednym miejscu
W eBOK znajdziesz informacje o wszystkich zatwierdzonych odczytach, niezależnie ile
masz liczników. Dane możesz zobaczyć na czytelnym, kolorowym wykresie. -
Dokonuj szybkich i łatwych płatności
Korzystając z eBOK możesz szybko dokonać płatności. Masz możliwość opłacenia
od razu wszystkich faktur, albo możesz wybrać te, które opłacisz w pierwszej kolejności. -
Doładuj licznik bez wychodzenia z domu
Korzystając z eBOK może doładować licznik przedpłatowy. Płatności dokonasz on-line
dzięki czemu możesz zakończyć proces bez wychodzenia z domu. -
Wysyłaj wiadomości i wnioski jednym kliknięciem
Z eBOK szybko i łatwo skontaktujesz się z Eneą pisząc w wybranej przez Ciebie sprawie.
Odpowiedź na wiadomość pojawi się na Twoim koncie.
Sprawdź w praktyce
Zapraszamy do odkrycia serwisu Moja Enea dzięki wersji demo! Teraz masz okazję poznać wyjątkowe funkcje, które ułatwią Ci zarządzanie energią i finansami. Śledź swoje rachunki, kontroluj zużycie energii, i odkryj wygodę płatności online.
To wszystko i więcej czeka na Ciebie w serwisie Moja Enea. Nie czekaj - wypróbuj naszą aplikację już teraz
i dołącz do setek zadowolonych klientów!
Moja Enea to także Strefa Zakupów!
Serwis Moja Enea, to także dostęp do specjalnej Strefy Zakupów, gdzie nasi klienci mogą wybierać spośród różnorodnych ofert, korzystając z atrakcyjnych promocji i specjalnych rabatów dostępnych tylko dla nich. Mogą tam również przejrzeć szeroki wybór produktów energooszczędnych
Zacznij korzystać z serwisu w 3 prostych krokach
Zacznij korzystać z serwisu w 3 prostych krokach
-
Krok 1
Przygotuj umowę lub fakturę, wejdź na ebok.enea.pl i wypełnij formularz
-
Krok 2
Potwierdź swój adres e-mail klikając w link aktywacyjny
-
Krok 3
Zaloguj się i ustaw e-fakturę oraz powiadomienia, dzięki temu będziesz mógł w pełni korzystać z serwisu Moja Enea
Sprawdź najczęściej zadawane pytania
Czym jest Moja Enea i co zyskam dzięki założeniu konta?
Klient, który spełnia następujące warunki: wytwarza energię elektryczną wyłącznie z odnawialnych źródeł energii w mikroinstalacji na własne potrzeby.
Jakie wnioski mogę złożyć w Mojej Enei?
Klient, który spełnia następujące warunki: wytwarza energię elektryczną wyłącznie z odnawialnych źródeł energii w mikroinstalacji na własne potrzeby.
Czy jest możliwe pobranie obrazu faktury papierowej w Mojej Enei?
Klient, który spełnia następujące warunki: wytwarza energię elektryczną wyłącznie z odnawialnych źródeł energii w mikroinstalacji na własne potrzeby.
Co mogę sprawdzić w Mojej Enei?
Klient, który spełnia następujące warunki: wytwarza energię elektryczną wyłącznie z odnawialnych źródeł energii w mikroinstalacji na własne potrzeby.
Sprawdź również
Jak czytać fakturę
Nie wiesz, jak odczytać fakturę za energię elektryczną? Zapoznaj się z opisem najważniejszych elementów faktury.
Aktywacja eFaktury
Nie wiesz, jak aktywować eFakturę za energię elektryczną? Zapoznaj się z opisem jak tego dokonać w 4 prostych krokach.
Przedłużenie umowy
Zbliża się koniec umowy? Dowiedz się w jaki sposób przedłużyć swoją umowę, aby kontynuować dostawy energii.
Nadpłata / zaległości
Dowiedz się, co powinieneś zrobić jeśli na Twoim koncie widnieje nadpłata lub posiadasz zaległości.