Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów Enei z rejonów Poznania i Zielonej Góry w marcu

Szanowni Państwo,

 

Prace związane z uruchomieniem nowego elektronicznego Biura Obsługi Klientów (eBOK) dla Klientów z rejonu Poznania i Zielonej Góry trwają.

W marcu 2016 zaproponujemy Państwu kompletne rozwiązanie, które umożliwi zdalne załatwienie wszystkich spraw.

Jesteśmy przekonani, że nowa aplikacja spełni Państwa oczekiwania i przyniesie wiele ułatwień. 

Uruchomienie nowoczesnej aplikacji dla kolejnej grupy naszych Klientów wymaga dodatkowych prac.

Przepraszamy za przesunięcie terminu wdrożenia eBOKa i prosimy o zrozumienie.

Aktualne informacje na temat trwających zmian w obsłudze Klienta publikujemy na stronie www.enea.pl.

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.