Szukaj

Ogłoszenie nr: 1400/DW00/ZK/KZ/2016/0000073502 - Usługa

Powrót do listy ogłoszeń
ZamawiającyENEA Centrum Sp. z o.o.
Nazwa postępowaniaPrzebudowa i modernizacja pomieszczeń Biur Obsługi Klientów w:
1. Zielona Góra - ul. Prosta 15;
2. Stargard - ul. St. Kard. Wyszyńskiego 12-15a;
3. Żary - ul. Moniuszki 64;
4. Nowa Sól - ul. Piłsudskiego 73;
5. Piła – Aleja Poznańska 34;
6. Szamotuły – ul. Nowowiejskiego 6;
7. Chojnice - ul. 14 Lutego 15;
8. Inowrocław - ul. Szymborska 32;
oraz adaptacja pomieszczenia byłej trafostacji w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 74.
Rodzaj postępowaniaProces przetargowy
Typ postępowaniaNiepubliczne
Tryb postępowaniaOtwarty
Podstawa prawna zastosowanego trybuPostępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi u Zamawiającego

Sposób uzyskania SIWZ/Warunków zamówieniaOfertę w niniejszym postępowaniu może złożyć Wykonawca, który pobierze od Zamawiającego Warunki Zamówienia, które Zamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej http://www.enea.pl/bip/zamowienia/platforma-zakupowa
Zmiany Warunków Zamówienia, odpowiedzi na pytania oraz wszelkie inne informacje o postępowaniu dostępne będą jedynie na stronie http://www.enea.pl/bip/zamowienia/platforma-zakupowa


Rodzaj zamówieniaUsługa
Możliwość składania ofert częściowychNie
Możliwość składania ofert wariantowychTak
Termin realizacji zamówieniaa) Dla Zadania 1-9:
1. Dla Zielonej Góry: w terminie od 19.09.2016r. do 18.11.2016r.,
2. Dla Stargardu: w terminie od 19.09.2016r. do 28.10.2016r.,
3. Dla Żar: w terminie od 19.09.2016r. do 28.10.2016r.,
4. Dla Nowej Soli.: w terminie od 19.09.2016r. do 28.10.2016r.,
5. Dla Piły: w terminie od 03.10.2016r. do 02.12.2016r.,
6. Dla Chojnic: w terminie od 03.10.2016r. do 25.11.2016r.,
7. Dla Inowrocławia: od 19.09.2016r. do 28.10.2016r.,
8. Dla Szamotuł: w terminie od 19.09.2016r. do 18.11.2016, przy czym Wykonawca w pierwszym tygodniu zobowiązany jest do wykonania prac związanych z dostosowaniem tymczasowej powierzchni biura obsługi klienta,
9. Dla Szczecina: od 01.09.2016r. do 28.10.2016r.
Zamawiający poprzez zakończenie prac (wykonanie przedmiotu zamówienia dla Zadania 1-9) rozumie podpisanie przez obie strony Protokołu Bezusterkowego Odbioru Prac.

b) Dla Zadania 10:
1. Dla Zielonej Góry: w terminie od 14.11.2016r. do 16.11.2016r.,
2. Dla Stargardu: w terminie od 24.10.2016r. do 26.10.2016r.,
3. Dla Żar: w terminie od 24.10.2016r. do 26.10.2016r.,
4. Dla Nowej Soli.: w terminie od 31.10.2016r. do 04.11.2016r.,
5. Dla Piły: w terminie od 05.12.2016r. do 07.12.2016r.,
6. Dla Chojnic: w terminie 28.11.2016r. do 30.11.2016r.,
7. Dla Inowrocławia: od 31.10.2016r. do 04.11.2016r.,
8. Dla Szamotuł: w terminie od 14.11.2016r. do 16.11.2016r.,
9. Dla Szczecina: od 31.10.2016r. do 04.11.2016r.,

Zamawiający poprzez realizacje zamówienia (wykonanie przedmiotu zamówienia dla Zadania 10) rozumie dostarczenie, montaż i ustawienie mebli zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz podpisanie przez obie strony Protokołu Bezusterkowego Odbioru Prac.

c) Dla Zadania 11:
1. Dla Zielonej Góry: w terminie od 14.11.2016r. do 16.11.2016r.,
2. Dla Stargardu: w terminie od 24.10.2016r. do 26.10.2016r.,
3. Dla Żar: w terminie od 24.10.2016r. do 26.10.2016r.,
4. Dla Nowej Soli: w terminie od 31.10.2016r. do 04.11.2016r.,
5. Dla Piły: w terminie od
Planowana aukcja elektronicznaNie
Wymagane wadiumTak
Wysokość wadiumW niniejszym postępowaniu wadium jest wymagane dla Zadań 1 do 9.

Każdy Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2% wartości netto złożonej przez Wykonawcę oferty dla Zadań 1-9.
Termin związania z ofertą120 dni
Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert/negocjacjiZamawiający przeprowadzi negocjacje warunków realizacji zamówienia przynajmniej z 3 Wykonawcami, których oferty nie zostały odrzucone. Zamawiający zastrzega, że nie wszyscy Wykonawcy, którzy złożą niepodlegające odrzuceniu oferty mogą zostać zaproszeni do
Termin składania pytań przez WykonawcówWykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Warunków Zamówienia, w tym może zgłosić propozycje modyfikacji projektów umów stanowiących Załączniki nr 12, 13, 14 do Warunków Zamówienia. W tym celu Zamawiający zaleca wykorzystanie Arkusza z pytaniami Wykonawcy (Załącznik nr 6 do Warunków Zamówienia). Zamawiający przewiduje jedną turę pytań dla wszystkich Wykonawców. Zamawiający po zakończeniu tury pytań, udzieli odpowiedzi na zgłoszone pytania (bez ujawniania ich źródeł), które
Otwarcie ofert / Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniuNiejawne
Opis warunków udziału w postępowaniuOfertę w niniejszym postępowaniu może złożyć Wykonawca, który pobierze od Zamawiającego Warunki Zamówienia, które Zamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej http://www.enea.pl/bip/zamowienia/platforma-zakupowa
Zmiany Warunków Zamówienia, odpowiedzi na pytania oraz wszelkie inne informacje o postępowaniu dostępne będą jedynie na stronie http://www.enea.pl/bip/zamowienia/platforma-zakupowa
Informacje o oświadczeniach i dokumentachZgodnie z załączonymi Warunkami Zamówienia / Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
Kryteria oceny ofert i ich znaczenieŁĄCZNA CENA NETTO OFERTY DLA DANEGO ZADANIA - 100%
Dane teleadresowe ZamawiającegoENEA Centrum Sp. z o.o.
ul. Górecka 1
60-201 Poznań
Dane osoby kontaktowejPani
Beata Wójkiewicz
Enea Centrum Sp. z o.o., Departament Logistyki
Biuro Udzielania Zamówień
tel.: +48 / 61 884 54 26; tel. kom +48 / 693 79 03 82; e-mail: beata.wojkiewicz@enea.pl
ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, w godzinach 8.00 – 15.00

oraz

Pani
Anna Pierścionek
ENEA Centrum Sp. z o.o., Departament Logistyki
Biuro Udzielania Zamówień
ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, w godzinach 8.00 – 15.00
tel. +48 / 61 884 64 28, tel. kom. +48 / 695 520 287, mail: anna.pierscionek@enea.pl
Inne
Termin składania ofert / Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu29.08.2016 12:00:00
Miejsce składania ofert / wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniuOfertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego wskazanej w pkt 1.2. Warunków Zamówienia, w kancelarii Zamawiającego (pok. nr 424), w terminie do 29.08.2016 r. do godz. 12:00.
Termin otwarcia ofert / Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu29.08.2016 12:01:00
Miejsce otwarcia ofert / wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wybór najkorzystniejszej oferty

Pliki do pobrania

  • Data ostatniej zmiany: 12.09.2016 09:48:11
    Data publikacji: 10.08.2016 11:29:09

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.