Prace serwisowe
Announcement content
Szanowni Państwo,
Z powodu prac serwisowych w piątek 21 listopada od godziny 20.00 do soboty 22 listopada do godziny 09:00 eBOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów) oraz aplikacja mobilna Moja Enea będą niedostępne.
Doładowanie do licznika będzie można zakupić w sieci sklepów Żabka, w jednym z punktów „Moje Płatności” lub online na stronie www.mojeplatnosci.pl bądź www.doladowaniaenergetyczne.pl. Prace serwisowe nie będą miały wpływu na dostawę energii elektrycznej.
Klienci nadal będą mogli dokonać płatności za energię elektryczną za pośrednictwem swoich banków i aplikacji bankowych.
Prace serwisowe są niezbędne, aby móc zagwarantować stabilną pracę systemów oraz zapewnić najwyższą jakość obsługi Klientów. Staramy się przeprowadzić je w możliwie najkrótszym terminie.
Za utrudnienia przepraszamy!