Jeden telefon pod dedykowany numer Centrum Pomocy wystarczy, by zgłosić awarię. Fachowiec przyjedzie i usunie ją bezpłatnie! Sprawdź poniżej, co obejmują poszczególne Warianty.
Możliwość pokrycia realizacji Usługi „Fachowca” (np. elektryka, technika urządzeń grzewczych i gazowych, serwisanta RTV/AGD, hydraulika lub szklarza - w zależności od wybranego Wariantu) do kwoty 500 zł dla 1 zdarzenia, nie więcej jednak niż 1500 zł w odniesieniu do 3 zdarzeń w ciągu 12 miesięcy.
Możesz skorzystać z usługi nie posiadając umowy na energię elektryczną
"Fachowiec" to usługa, z której możesz skorzystać w dowolnym momencie, nawet wtedy kiedy nie masz umowy na energię elektryczną. W ramach oferty masz do dyspozycji do 1500 zł brutto* na usługi specjalisty: trzy domowe interwencje w ciągu roku (np. elektryka, technika urządzeń grzewczych i gazowych, serwisanta RTV/AGD, hydraulika lub szklarza - w zależności od wybranego Wariantu), przy czym koszt każdej usługi (organizacja fachowca, naprawa i części zamienne) do 500 zł brutto będzie dla Ciebie bezpłatny.
Za korzystanie z Usługi „Fachowiec” pobierana jest miesięczna opłata określona w Cenniku.
WAŻNE! Opłata za świadczenie Usługi „Fachowiec” w Wariancie I wyniesie 17,60 zł brutto/mies., w Wariancie II wyniesie 20,10 zł brutto/mies., w Wariancie III wyniesie 22,10 zł brutto/mies. Możesz mieć obniżoną opłatę handlową w przypadku wyboru elektronicznej faktury (w Wariancie I będzie to kwota 12,60 zł brutto/mies., w Wariancie II kwota 15,10 zł brutto/mies., w Wariancie III kwota 17,10 zł brutto/mies.)
Jak to zrobić? Umów wizytę w Biurze Obsługi Klienta Enei i podpisz umowę na usługę "Fachowiec".
*Pomoc fachowców w zależności od wybranego wariantu, o wartości nie wyższej niż 1500 zł brutto w odniesieniu do trzech zdarzeń w skali dwunastu kolejnych miesięcy. Szczegóły w Regulaminie Oferty.
Usługa dostępna jest dla wszystkich klientów indywidualnych, bez powiązania z umową na energię elektryczną. Do wyboru okres 24 lub 36 miesiecy. Umowa obowiązuje zawsze od 1. dnia kolejnego miesiąca.
Usługa jest rozliczana co miesiąc, na odrębnej fakturze, z innym numerem konta do wpłat.
Nasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy – oddzwonimy!
Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.