Twój informatyk 24/7 gotowy do pomocy -
oferta ENERGIA+ Pomoc IT

Umowa na prąd z nielimitowaną pomocą informatyka.

 

  • Otrzymujesz nielimitowany, zdalny dostęp do informatyków
  • Otrzymujesz stałą cenę energii na 3 lata
  • Otrzymujesz kod rabatowy o wartości 150 zł do Strefy Zakupów

Oferta ENERGIA+ Pomoc IT zawiera:

Dostęp do informatyków

Nielimitowany zdalny dostęp do informatyków, którzy udzielą pomocy, dzwoniąc pod numer 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Zdalna pomoc IT przez całą dobę, 7 dni w tygodniu

Wystarczy zadzwonić pod wskazany numer lub skontaktować się mailowo: enea@we-support.pl.

Dodatkowa miesięczna opłata handlowa

Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku.

Stała cena energii przez 3 lata*

Otrzymasz stałą cenę energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy. Oznacza to, że nawet przez 3 lata cena energii pozostanie na takim samym poziomie, jak w momencie zawarcia umowy.

Kod rabatowy do 150 zł** do wykorzystania w Strefie Zakupów Enei

Zawierając umowę w ramach oferty ENERGIA+ Pomoc IT w okresie od 9 czerwca do 31 sierpnia 2025 r. otrzymasz Kod rabatowy do Strefy Zakupów Enei o wartości 150 zł.

Obniżona opłata handlowa z aktywną e-fakturą

Przy wyborze elektronicznej faktury stawka dodatkowej miesięcznej opłaty handlowej zostanie obniżona. Aby skorzystać z obniżonej opłaty handlowej należy aktywować elektroniczną fakturę.

Zobacz szczegóły

 

Wybrana oferta daje możliwość korzystania z pomocy specjalisty IT w nielimitowanym wymiarze przez okres obowiązywania umowy. Informatycy dostępni są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

 

Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku, która wyniesie 35,20 zł brutto/mies. Możesz mieć obniżoną opłatę handlową, która w przypadku wyboru elektronicznej faktury wyniesie 22,90 zł brutto/mies.

 

* Cena energii dla odbiorców z grup taryfowych G nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). Enea ma prawo zmienić ceny energii lub stawki opłat wskazane w Cenniku w przypadku zmiany stawki podatku VAT lub stawki podatku akcyzowego poprzez dostosowanie cen określonych w Cenniku do nowych stawek podatku. Szczegóły dotyczące cen energii, dodatkowej miesięcznej opłaty handlowej oraz warunków korzystania z Oferty ENERGIA+ Pomoc IT znajdziesz w Regulaminie Oferty i Cenniku, dostępnych w Biurach Obsługi Klienta Enei oraz w zakładce Zapoznaj się. W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.

 

** Za zawarcie umowy w ramach oferty ENERGIA+ Pomoc IT w terminie od 09.06 do 31.08.2025 r. klientowi przysługuje Kod rabatowy o wartości 150,00 zł do wykorzystania w Strefie Zakupów Enei. Kod rabatowy jest ważny do 30.09.2025 r. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie Kodów Rabatowych za zawarcie Umowy z Enea S.A. dostępnym na strefa.enea.pl/regulamin. Przyznanie Kodu rabatowego w ramach niniejszego regulaminu łączy się z innymi akcjami promocyjnymi.

 

Jak wezwać pomoc IT? Zainstaluj darmową i bezpieczną aplikację (konieczne połączenie z Internetem) na swoim urządzeniu. Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub e-mail enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie rozwiąże problem.

 

Partnerem Oferty, odpowiadającym za realizację Usługi „Pomoc IT”, jest We'Support Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zwoleńska 23, 04-761 Warszawa, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001017403, NIP 9522237303.

W czym możemy pomóc

 

1

 

Windows

Pomoc w obsłudze dowolnej wersji Windows


 

 

2

 

Apple

Pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu macOS

 

 

 

3

 

Urządzenia

Podłączenie drukarki i rozwiązywanie problemów


 

 

4

 

Programy

Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i programami

 

 

5

 

Poczta e-mail

Zdalna analiza podejrzanych wiadomości lub załącznika

 

 

6

 

Social media

Sprawdzimy, czy Twoje konto jest bezpieczne

 

 

 

7

 

Przeglądarki

Skonfigurujemy i zaktualizujemy wszystkie

 

 

 

8

 

Zakupy

Podpowiemy przed zakupem jaki sprzęt warto wybrać

 

 

9

 

Konfiguracja

bezpiecznych połączeń FTP

 

 

 

10

 

Diagnostyka

Przyspieszymy pracę Twojego komputera

 

 

 

11

 

Kontrola treści

Ustawimy kontrolę rodzicielską dla dzieci

 

 

 

12

 

Wirusy

Przeskanujemy komputer w poszukiwaniu wirusa

 

Zobacz jakie to proste

Podpisz umowę w ofercie

ENERGIA+ Pomoc IT

i odbierz kod dostępu na SMS

lub e-mail

Pobierz i zainstaluj darmową

aplikację na swoim urządzeniu.

(konieczne połączenie z internetem)

Teraz możesz korzystać

ze zdalnej pomocy!

Zgłoś awarię przez dedykowany

numer telefonu: 22 122 89 21

(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)

lub e-mail: enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem

i zdalnie rozwiąże Twój problem.