Utraciłeś sprzedawcę prądu?

Zgłoś się do nas - pomożemy.

  1. Zamontuj panele fotowoltaiczne

  2. Produkuj darmową energię dla siebie
    magazynuj jej nadwyżki

  3. Odbieraj zmagazynowane nadwyżki, kiedy chcesz

Zobacz niżej

W ostatnich tygodniach kilka firm energetycznych (m.in. Energetyczne Centrum, Energia dla Firm, Elektrociepłownia Andrychów) zaprzestało sprzedaży prądu.

Jeśli byłeś klientem jednej z firm, która zaprzestała sprzedaży prądu, oznacza to, że:
 

  • Twój dotychczasowy sprzedawca  nie będzie już sprzedawał Ci prądu - powinieneś otrzymać od niego rozliczenie końcowe;

  • operator systemu dystrybucyjnego zawarł w Twoim imieniu (na podstawie pełnomocnictwa, które udzieliłeś w umowie dystrybucyjnej), umowę sprzedaży rezerwowej - będziesz miał w firmie prąd przez cały czas;

  • odtąd za sprzedaną energię będziesz rozliczany według stawek wskazanych w Taryfie Sprzedaży Rezerwowej.

Jak tego uniknąć?

W celu zawarcia nowej umowy, opartej o aktualne warunki rynkowe, skontaktuj się z nami jak najszybciej.

Skontaktuj się z nami, i zobacz co mamy do zaoferowania.
Zobacz jakie to proste.

Infolinia

611 111 111

(opłata zgodnie z planem taryfowym dzwoniącego)

Infolinia czynna:

od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-22:00, 

w soboty w godz. 8:00-16:00

lub udaj się do najbliższego Biura Obsługi Klienta Enei.

 

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.