Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Sprawdzaj stan konta, korzystaj z e-faktury i powiadomień. W Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta wygodnie i szybko zarządzasz swoimi płatnościami za energię elektryczną.
Bardzo dobrym rozwiązaniem jest korzystanie z konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klientów, z którego możesz dokonywać szybkich płatności. Na swoim koncie masz również dostęp do historii płatności i aktualnego salda. Jeśli ustawisz odpowiednie powiadomienia to damy Ci znać, kiedy została wystawiona nowa faktura oraz poinformujemy o zbliżającym się terminie płatności.
Jeżeli nie masz konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta, zarejestruj się na ebok.enea.pl. To najwygodniejsza forma regulowania płatności.
Masz także możliwość zapłaty poprzez złożenie polecenia zapłaty, przelewem bankowym jednorazowym lub na podstawie stałego zlecenia.
Dla Klientów, którzy nie chcą korzystać z elektronicznych form płatności dysponujemy szeroką siecią punktów, gdzie można zapłacić za fakturę za prąd gotówką.
Zaloguj się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
Jeżeli nie masz jeszcze konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta, zarejestruj się na ebok.enea.pl
Na stronie Zestawienie masz informację o kwocie do zapłaty oraz przycisk „Zapłać”
UWAGA! Jeśli chcesz sprawdzić szczegóły dotyczące faktur zajrzyj do zakładki Faktury i płatności
Po kliknięciu w przycisk „Zapłać” zostaniesz przekierowany na stronę z potwierdzeniem płatności. Jeśli w Twoim rozliczeniu pojawiły się noty odsetkowe, zaznacz odpowiednie pole i dokonaj zbiorczej płatności
Po ponownym kliknięciu w przycisk „Zapłać” zostaniesz przekierowany na stronę Operatora Płatności
Z listy wyświetlonej na stronie wybierz bank, za pomocą którego chcesz zrealizować płatność
Po wyborze banku zostaniesz przekierowany na jego stronę
Korzystając ze wskazówek banku wykonaj przelew za fakturę
WAŻNE! Usługa e-płatności świadczona jest z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa bankowości elektronicznej. Za każdym razem otrzymasz potwierdzenie dokonania płatności, które będzie wysłane do Ciebie e-mailem na adres wskazany w eBOK. Przy pomocy e-płatności możesz dokonać każdorazowo opłaty za należności za energię elektryczną w kwocie od 1,00 zł do 5 000 zł. Usługa e-płatności obsługiwana jest przez firmę Blue Media S.A.
Reklamacje związane z e-płatnościami i doładowaniami energii obsługuje Blue Media S.A. Adres korespondencyjny i telefon kontaktowy znajduje się na ich stronie internetowej: www.bluemedia.pl/kontakt
Polecenie zapłaty to forma regulowania powtarzających się płatności, niezależnie od kwoty oraz ich częstotliwości.
Twoje rachunki będą zawsze opłacane w terminie. Zlecając polecenie zapłaty Enea jako wybrany dostawca energii wysyła dyspozycję pobrania opłat z Twojego rachunku zgodnie z terminem wskazanym na fakturze.
Korzystając z polecenia zapłaty możesz kontrolować wysokość opłat. Na 14 dni przed terminem płatności otrzymasz rozliczenie z informacją o wysokości należności do zapłaty.
Aby aktywować polecenie zapłaty:
Pobierz i wydrukuj formularz Zgoda na obciążanie rachunku
Wypełnij go i podpisz
WAŻNE! Podpis powinien być taki sam jak wzór podpisu w Twoim banku. Jeśli będą się różnić, bank może poprosić Ciebie o ponowne przesłanie formularza.
Dokument dostarcz do nas w jeden wybrany sposób:
wysyłając pismo na adres korespondencyjny wskazany na fakturze
odwiedzając najbliższe Biurzo Obsługi Klienta
Fakturę możesz opłacić w każdym banku, korzystając z opcji przelewu. Opłaty za przelew zależą od taryfy banku.
WAŻNE! Wykonując przelew używaj numeru rachunku Enei, który widnieje na Twojej fakturze. Rachunki różnią się co do poszczególnych punktów poboru prądu. Jeżeli rozliczasz kilka faktur z różnych miejsc - numery rachunków mogą być inne.
Opłacając fakturę pamiętaj:
o terminowym opłacaniu rachunków
podaniu w tytule przelewu numeru faktury, za którą dokonujesz płatności
Gotówką możesz opłacić fakturę na poczcie lub w punktach przyjmujących opłaty.
Popularnym sposobem wśród osób preferujących wpłaty gotówkowe są punkty oznaczone znakiem VIA Moje Rachunki.
Są to często sklepy i punkty usługowe w najbliższej okolicy. Rachunek możesz opłacić wówczas razem z płatnością przy kasie. Wystarczy, że podasz kasjerowi blankiet wpłaty, który przysyłamy razem z rozliczeniem.
Lokalizator punktów sieci VIA Moje Rachunki dostępny jest na stronie: www.billbird.pl/lokalizator
Fakturę możesz również opłacić bez prowizji w oddziałach banku Pekao SA. Wykaz placówek znajdziesz na stronie: www.pekao.com.pl
Aby sprawdzić poprawność konta bankowego Enei, wprowadź 26-cyfrowy numer konta znajdujący się na fakturze:
Aby doładować licznik przedpłatowy, skorzystaj z wybranej opcji:
eBOK
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to wygodne narzędzie, przy którego użyciu wykupisz kod do licznika przedpłatowego, aktywujesz e-fakturę, skontaktujesz się z nami wypełniając formularz oraz będziesz miał dostęp do bieżących informacji o koncie. Nie masz jeszcze konta? Przeczytaj Jak założyć konto w eBOK?
Wejdź na ebok.enea.pl i zaloguj się
W zakładce Zestawienie znajdziesz przycisk „Kup energię”
Wybierz punkt odbioru energii oraz kwotę, za jaką chciałbyś doładować licznik
System przekieruje Cię do Operatora Płatności
Zaloguj się do swojego banku i dokonaj płatności za kod
Kod otrzymasz na adres e-mailowy bądź/i SMS-em
Prowizja za zakup kodu w eBOK wynosi 1,99 zł
Reklamacje związane z e-płatnościami i doładowaniami energii obsługuje Blue Media S.A. Adres korespondencyjny i telefon kontaktowy znajduje się na ich stronie internetowej: www.bluemedia.pl/kontakt
Via Moje Doładowania
W chwili podłaczenia licznika przedplatowego otrzymaszkod kreskowy, który jest niezbędny, aby korzystać z zakupu kodów w punktach sieci "Via Moje Doładowania"
Numer kodu kreskowego możesz również uzyskać dzwoniąc pod numer infolinii 611 111 111
Sprawdź punkty dostępne w Twojej okolicy. Listę punktów znajdziesz na stronie Via Moje Doładowania
Kod do licznika przedpłatowego otrzymasz od razu po dokonaniu wpłaty w kasie danego punktu
Prowizja za zakup kodu w punktach VIA Moje Doładowania wynosi 2,49 zł
www.mojepłatności.pl
W chwili podłaczenia licznika przedplatowego otrzymasz kod kreskowy, który jest niezbędny, aby korzystać z zakupu kodów w punktach sieci www.mojeplatnosci.pl
Numer kodu kreskowego możesz również uzyskać dzwoniąc pod numer infolinii 611 111 111
Zarejestruj się na www.mojeplatnosci.pl
Kod do licznika przedpłatowego otrzymasz od razu po dokonaniu wpłaty
Prowizja za wykup kodu wynosi 1,99 zł
Zapewnij swojej firmie spokój i bezpieczeństwo budżetowe. Stała cena energii nawet na 3 lata.
Zobacz więcejDla firm, które chcą płacić mniej za prąd. Teraz nawet o 20% mniej niż w cenach standardowych.
Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.