Utraciłeś sprzedawcę prądu?

Zgłoś się do nas - pomożemy.

  1. Zamontuj panele fotowoltaiczne

  2. Produkuj darmową energię dla siebie
    magazynuj jej nadwyżki

  3. Odbieraj zmagazynowane nadwyżki, kiedy chcesz

Zobacz niżej

W ostatnich tygodniach kilka firm energetycznych (m.in. Energetyczne Centrum, Energia dla Firm, Elektrociepłownia Andrychów) zaprzestało sprzedaży prądu.

 

Jeśli byłeś klientem jednej z firm, która zaprzestała sprzedaży prądu, oznacza to, że:

  • Twój dotychczasowy sprzedawca nie będzie już sprzedawał Ci prądu - powinieneś otrzymać od niego rozliczenie końcowe;

  • operator systemu dystrybucyjnego zawarł w Twoim imieniu (na podstawie pełnomocnictwa, które udzieliłeś przy zawieraniu umowy dystrybucji energii bądź umowy kompleksowej, tj. na sprzedaż
    i dystrybucję energii), umowę - sprzedaży rezerwowej lub rezerwowej usługi kompleksowej ze wskazanym przez Ciebie sprzedawcą rezerwowym - w związku z tym będziesz miał w domu prąd przez cały czas;

  • Jeżeli wskazanym przez Ciebie sprzedawcą rezerwowym była ENEA S.A. albo jeżeli dokonałeś wyboru sprzedawcy rezerwowego, sprzedawcą tym będzie ENEA S.A.

  • za sprzedaną energię będziesz rozliczany według stawek wskazanych w Taryfie Sprzedaży Rezerwowej
    a jeżeli jesteś odbiorcą w gospodarstwie domowym i korzystasz z umowy kompleksowej - w taryfie zatwierdzanej przez Prezesa URE.

Co to dla Ciebie oznacza?

Jeżeli masz umowę kompleksową (na sprzedaż i dystrybucję), Twoja cena energii będzie tożsama z taryfą dla energii elektrycznej zatwierdzaną przez Prezesa URE (cena ta może ulec zmianie w przyszłości, nie zawiera gwarancji niezmienności ceny, nie zawiera stawki opłaty handlowej, ani dodatkowych usług) i jest taka sama jak dla klientów na zwykłych umowach kompleksowych nie korzystających z cen gwarantowanych.

Pobierz - Taryfa Enea S.A. dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G.
 

Jeżeli masz odrębną umowę sprzedaży i dystrybucji, Twoja cena będzie tożsama z naszą taryfą sprzedaży rezerwowej, zatwierdzoną przez Enea S.A. (cena ta może ulec zmianie w przyszłości, nie zawiera gwarancji niezmienności ceny, ani dodatkowych usług, zawiera stawki opłaty handlowej).

Pobierz - Taryfa dla energii elektrycznej sprzedawcy rezerwowego.
 

Co możesz zrobić?

Skontaktuj się z nami. Oferujemy szeroką gamę atrakcyjnych produktów i z pewnością wspólnie wybierzemy taki, który spełni Twoje oczekiwania.

Skontaktuj się z nami i zobacz co mamy do zaoferowania.
Zobacz jakie to proste.

Infolinia

611 111 111

(opłata zgodnie z planem taryfowym dzwoniącego)

Infolinia czynna:

od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-22:00, 

w soboty w godz. 8:00-16:00

lub udaj się do najbliższego Biura Obsługi Klienta Enei.

 

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.