Szukaj

Zmieniamy numery kont na obszarze szczecińskim

Klienci z obszaru szczecińskiego na najbliższych fakturach  otrzymają nowy numer konta bankowego. Płatności Klientów indywidualnych będą obsługiwane przez bank Pekao SA, biznesowych przez PKO BP. Dodatkowo przygotowaliśmy udogodnienia przy dokonywaniu płatności.

  • Od 1 czerwca Klienci z obszaru szczecińskiego otrzymywać będą faktury za energię elektryczną z nowym numerem konta. Należy pamietać, aby robiąc przelew, wpisać nowy numer rachunku podany na przesłanej przez Eneę fakturze.

  • W związku z wprowadzonymi zmianami, wydruk i wysyłka faktur nastąpi nieco później niż zazwyczaj. Przepraszamy Klientów za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.

  • Ostrzegamy przed oszustami, wysyłającymi nieprawdziwą korespondencję
    i w razie wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią 611 111 111.

  • Autentyczność numeru rachunku, w przypadku Klientów indywidualnych i małego biznesu, można sprawdzić poprzez porównanie numeru konta widniejącego na otrzymanej fakturze ze wzorem przedstawionym tutaj

Klienci biznesowi ewentualne wątpliwości mogą wyjaśnić bezpośrednio ze swoim doradcą.

Wygodne formy płatności:

  • płatność gotówką bez prowizji w oddziałach Pekao SA – wykaz placówek znajdziesz tutaj oraz na www.pekao.com.pl

  • polecenie zapłaty

  • przez eBOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Enea (usługa dostępna od 1 lipca 2015 r. na obszarze szczecińskim)

  • eFaktura (usługa dostępna od 1 lipca 2015 r. na obszarze szczecińskim)

  • kody do liczników przedpłatowych dostępne w sieci punktów VIA – Moje Doładowania lub z aplikacji mojeplatnosci.pl

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.