Przeniesienia Biura Obsługi Klienta w Stargardzie

Od 28 listopada 2016 r. Biuro Obsługi Klienta w Stargardzie  zmieni swoją lokalizację z ul. Wyszyńskiego 24 na ul. Wyszyńskiego 12-15A.

Zapraszamy do nowego biura!

Zachęcamy także  do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta: www.ebok.enea.pl.

Dzięki aplikacji eBOK Klienci Enei zyskują łatwy dostęp do swojego konta z rozliczeniami za prąd.

To najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Enei. eBOK jest czynny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.