•    



  •    


  •     

Zobacz więcej

Od 1 stycznia 2023 roku Enea nie będzie świadczyć usługi kompleksowej sprzedaży paliwa gazowego klientom indywidualnym i małego biznesu. Sytuacja ta dotyczy niewielkiej liczby, około tysiąca stu klientów Spółki. Spółka zapewni swoim dotychczasowym klientom bezpieczne i komfortowe warunki, dzięki współpracy z doświadczonymi sprzedawcami gazu.

Sytuacja nie wpływa na bezpieczeństwo dostaw gazu, a sam proces jest łatwy i nie wymaga ze strony klienta żadnych działań. Cały czas sprzedaż i dostawa gazu będzie realizowana w sposób automatyczny. To również gwarancja tego, że gospodarstwa domowe oraz odbiorcy wrażliwi skorzystają z ustawowej ochrony taryfowej po 1 stycznia 2023 roku.  

Co można w takiej sytuacji zrobić?

Można zawrzeć nową umowę z wybranym sprzedawcą gazu ziemnego, która obowiązywać będzie od 1 stycznia 2023 r.

Jeżeli Klient nie podejmie decyzji o wyborze nowego sprzedawcy gazu, sprzedaż i dostawa gazu będzie realizowana w sposób automatyczny przez sprzedawcę rezerwowego.

Zarówno w pierwszym jak w drugim przypadku zapewniona zostanie ciągłość dostaw gazu.

 

Klienci Enei mogą kontaktować się przez infolinię 611 111 111 lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej. Konsultanci udzielą wszelkich informacji. Klienci mogą skontaktować się również ze sprzedawcą rezerwowym, którego mają wskazanego w swoich umowach. W przypadku braku wskazanego sprzedawcy rezerwowego informacji udzieli PGNiG Obrót Detaliczny - sprzedawca z urzędu. Szczegóły są dostępne pod adresem ebok.pgnig.pl. Można też skontaktować się za pomocą e-maila lub zadzwonić na infolinię gazowej spółki pod numer 22 515 15 15.

 

 

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.