Helpdesk Elektronicznej Platformy Zakupowej Spółek Grupy Kapitałowej Enea

Zakres świadczonego wsparcia

  • Nawigacja po Elektronicznej Platformie Zakupowej Grupy Kapitałowej Enea
  • Wskazywanie funkcjonalności Elektronicznej Platformy Zakupowej
  • Wsparcie i informacje dotyczące składania ofert i udziału w postępowaniach
  • Obsługa aukcji elektronicznych
  • Wsparcie techniczne

Dostępność

Wsparcie świadczone jest w dni robocze.

Po otrzymaniu zgłoszenia nasz konsultant skontaktuje się z Tobą droga mailową lub telefoniczną.

 

UWAGA! Zgłoszenia dotyczące obsługi konta Oneplace/ resetu hasła, konfiguracji stanowiska do podpisu elektronicznego oraz informacji dot. zmiany danych na Twoim koncie należy przekazywać poniższymi kanałami:

 

+48 (22) 25 72 223;

oneplace@marketplanet.pl

https://oneplace.marketplanet.pl/kontakt

UWAGA! Zgłoszenia dotyczące obsługi konta Oneplace, problemów z logowaniem, resetu hasła, konfiguracji stanowiska do podpisu elektronicznego oraz zmiany danych Twojego konta należy przekazywać poniższymi kanałami:

+48 (22) 25 72 223;

oneplace@marketplanet.pl

lub przez formularz