Firma Przyjazna Klientowi

W centrum naszego zainteresowania stawiamy potrzeby Klientów. Oni zaś doceniają nas za profesjonalizm obsługi. Godło „Firma Przyjazna Klientowi” to dowód na to, że jesteśmy przedsiębiorstwem spełniającym najwyższe standardy obsługi i stale podnosimy ich poziom. To prestiżowe wyróżnienie przyznane zostało tylko i wyłącznie przez Klientów. Jego podstawą są wyniki niezależnych badań satysfakcji i doświadczeń, które przeprowadza organizator programu – Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Nasza firma 14 listopada 2014 r. po raz pierwszy dołączyła do grona spółek, które otrzymały najwyższą ocenę Klientów w tym programie badawczo-certyfikacyjnym. Wysokie noty Enea uzyskała w kategoriach: satysfakcja Klientów z jakości obsługi oraz zaspokojenie ich oczekiwań i potrzeb. Proces certyfikacji uwzględniał również ocenę lojalności i zaufania Klientów do naszej marki. Ocena łączna z badania potwierdziła, że nasi Klienci doceniają profesjonalną obsługę w Enei. Certyfikat  został odnowiony 14 listopada 2015 roku. Godło przyznawane jest laureatom na okres 12 miesięcy.

 

 

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.