przejdź do treści strony
Używamy plików "cookies" w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do zbierania zagregowanych statystyk. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tu. x
więcej
więcej
więcej
więcej
więcej
Jesteś tutaj: Strona główna » Komunikaty handlowe »
A+ a-

Więcej punktów opłat za rachunki dla Klientów ENEA

2013-08-01

Klienci ENEA, którzy opłacają swoje rachunki w punktach kasowych, od 1 sierpnia 2013 roku mogą realizować opłaty za energię w sieci nowych punktów. W miejsce 34 kas, pojawi się ponad 600 punktów wpłat w miastach, w których do tej pory funkcjonowały kasy ENEA. W skali całego obszaru działania ENEA, punktów VIA Moje Rachunki będzie ponad 900.

Ta zmiana oznacza większą dostępność punktów opłat, możliwość płacenia ze energię w czasie codziennych zakupów, nawet w weekendy, zmniejszenie niedogodności związanych np. z kolejkami ustawiającymi się tuż przed upływem terminu zapłaty w dotychczasowych punktach kasowych. Liczba miejsc, w których nasi Klienci będą mogli opłacać swoje rachunki, wzrośnie przeszło trzydziestokrotnie.

Operatorem sieci punktów opłat VIA Moje Rachunki jest firma Billbird, która posiada 10-letnie doświadczenie w obsłudze płatności gotówkowych. Z jej usług korzystają Klienci największych polskich firm telekomunikacyjnych i energetycznych. Operator został wybrany w konkursie ofert. Przy wyborze kierowaliśmy się przede wszystkim dostępnością i liczbą punktów, jakimi dysponuje sieć VIA Moje Rachunki. Kluczowe znaczenie miała także proponowana wysokość prowizji. Zwycięzca konkursu zaproponował największą liczbę punktów kasowych i najniższą cenę.

Wraz z firmą Billbird przygotowaliśmy dla Klientów ENEA specjalną promocję związaną z ponad 50% upustem w zakresie kosztu dokonania wpłaty. Opłata prowizyjna jest symboliczna i często niższa niż średni koszt dojazdu Klienta do obecnie funkcjonujących kas. - Dzięki większej ilości punktów, Klienci nie będą pokonywali już znacznych odległości, mając wybór spośród punktów najbliżej swojego miejsca zamieszkania – informuje Piotr Ludwiczak z Biura Prasowego ENEA S.A.

Ponadto, w miastach o wzmożonym ruchu w kasach (Bydgoszcz, Gorzów Wielkopolski), utworzone zostały specjalne dodatkowe punkty, znajdujące się w bliskim sąsiedztwie zamykanych kas,  dedykowane naszym Klientom. W kolejnych dwóch miastach (Szczecin i Stargard Szczeciński) zdecydowaliśmy się na powierzenie Billbird prowadzenia punktów opłat dla naszych Klientów pod adresami dotychczasowych kas. Wszystko po to, by Klienci kupujący energię z energomatów, nie musieli korzystać z urządzenia w jednym miejscu i opłacać należność za wydruk w innym. Pozostawiliśmy również kasę bezprowizyjną w Poznaniu przy ulicy Polnej.  
    
O zmianach informujemy Klientów w zamykanych punktach kasowych. Lista nowych punktów opłat będzie drukowana na łamach lokalnej prasy, pełen wykaz dostępny jest na stronie internetowej www.enea.pl.

Operator punktów VIA Moje Rachunki, firma Billbird posiada zezwolenie na świadczenie usług płatniczych w charakterze krajowej instytucji płatniczej, w zakresie usług przekazu pieniężnego
i podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego. Dzięki temu Klienci mogą być pewni, że dokonywanie płatności będzie bezpieczne, a ich pieniądze trafią na pewno na konto wystawcy faktury.

Rozwiązanie, w którym własne punkty kasowe są zastępowane przez zewnętrzne  punkty obsługi, to krok w kierunku nowoczesnej organizacji obsługi Klienta. Podobne zmiany zostały już wprowadzone przez pozostałe koncerny energetyczne. Poza siecią VIA Moje Rachunki, usługi opłat rachunków oferują m.in.: banki, spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe, placówki pocztowe, biura usług płatniczych i inne instytucje płatnicze.